به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پوار بینی نوزاد

مدل: fteco
شناسه محصول: 6812

تماس بگیرید

fteco

تماس بگیرید
جزییات

بکر

تماس بگیرید
جزییات

  • ساخت کشور : ایران
  • جنس نوک: سیلیکون

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

پوآر بینی نوزاد 

  • هنگامی که نوزادان به دنیا می آیند به علت ناتوان بودن، والدین آن ها باید کارهای شخصی نوزاد را انجام دهند و تا جایی که می توانند به بهداشت فردی او رسیدگی کنند. هنگامی که بینی نوزاد کثیف می شود و مخاط بینی تجمع پیدا می کند، به علت حساس بودن پوست نوزاد نمی توان از دستمال های عادی برای پاک کردن بینی استفاده کرد. در این شرایط به شما پیشنهاد می دهیم که از پوآر بینی برای نوزادان استفاده کنید.

  • اگر مخاط بینی نوزاد راه تنفس را مسدود کند، نوزاد بی قرار می شود و شروع به گریه کردن می کند. برای جلوگیری از وقوع گرفتگی بینی در نوزادان می توانید از یک ابزار ساده به نام پوآر بینی نوزاد استفاده کنید. پوآر بینی به علت تماس با پوست حساس بینی نوزاد به صورت استریل به شما عرضه می شود تا مانع از بروز هر نوع بیماری ای در نوزاد شود. به علاوه، این ابزار کاربردی به علت این که از پلی وینیل کلراید ساخته شده است هیچ گونه حساسیتی برای فرزند دلبندتان ایجاد نخواهد کرد.

نحوه اسفاده از پوار بینی نوزاد

ویژگی های پوآر بینی نوزاد FTECO

این ابزار کاربردی که به آن مخاط کش بینی هم می گویند با تمیز کردن مخاط بینی نوزاد باعث می شود که تنفس برای او راحت تر و بدون هیچ گونه مشکلی باشد. از زمان تولد نوزاد می توانید از پوآر بینی نوزاد FTECO برای او استفاده کنید زیرا هیچ گونه صدمه ای به پوست بینی نوزاد وارد نمی کند. در برخی از موارد، والدین حتی تا ۶ ماهگی هم از پوآر بینی برای اطفال استفاده می کنند.

از جمله ویژگی های پوآر بینی نوزاد FTECO می توان به این موارد اشاره کرد:

  • سری پوآر بینی نوزاد FTECO از جنس سیلیکون می باشد و پمپ آن به شما این امکان را می دهد که با حرکات دست مکشی را ایجاد کنید که مناسب با تنفس نوزاد می باشد.
  • در صورت گم شدن سری پوآر نگران نباشید زیرا پوآر بینی نوزاد FTECO با ۲ عدد سری یدکی به شما عرضه می شود. به علاوه دارای یک سرپوش اضافه نیز می باشد.
  • پوآر بینی نوزاد مدل FTECO به راحتی قابل شستشو می باشد.
  • به علاوه قسمتی از پوآر که درون بینی قرار می گیرد بسیار نرم می باشد. به همین علت است که به پوست ظریف کودکان صدمه ای وارد نمی کند.
  • این پوآر بینی دارای بادکش و خرطومی می باشد که انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند.

چه هنگامی باید از پوآر بینی نوزاد FTECO استفاده نمایید؟

  • اگر فرزندتان سرما خورده یا دچار گرفتگی بینی شده است، بهتر است به طور مرتب از پوآر بینی FETCO برای او استفاده نمایید تا با تخلیه مخاط بینی به تسهیل تنفس و غذا خوردن او کمکی کرده باشید.
  • برای استفاده از این پوآر بینی در قدم اول کمی پمپ را فشار دهید. سپس قسمتی از پوآر بینی که لوله ای شکل می باشد را درون بینی نوزاد قرار دهید و کم کم از فشاری که به پمپ وارد شده است کم کنید. با این کار می توانید به طور موثر ترشحات بینی را تخلیه نمایید.

پوآر بینی نوزاد

زمانی که کودکتان سرما خورده یا بینی‌اش گرفته است می‌توانید با استفاده از پوآر، مقداری از ماده مخاطی داخل بینی را بیرون آورید. اگر ترشحات بینی نوزاد شما خشک است ، قبل از تمیز کردن ۲ قطره نرمال سالین یا کلرور سدیم به داخل سوراخهای بینی نوزادتان بریزید تا آن را مرطوب و شل کند.

بیش از حد از پوآر استفاده نکنید چون به بینی نوزاد شما صدمه می‌زند و باعث خونریزی می‌شود.

در ابتدا پمپ را فشار دهید و سپس به ملایمت قسمت لوله‌ای آن را در داخل سوراخ بینی نوزاد قرار داده و به آرامی فشار آنرا کم کنید. این کار باعث تخلیه ترشحات بینی یا دهان نوزادتان می‌شود.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی