به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پنس هیسترکتومی هنی

مدل: هیسترکتومی هنی
دسته بندی: جراحی عمومی
شناسه محصول: 5381

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

پنس هیسترکتومی هنی

هیسترکتومی واژینالی چیست ؟

 

عمل جراحینوع هیسترکتومی واژینالی نوعی از جراحی به منظور برداشتن رحم از طریقه ی واژن می باشد. در جریان انجام دادن عمل جراحی نوع هیسترکتومی واژینالی جراح رحم فرد بیمار را از تخمدان ها ، لوله های فالوپی و بخش های بالایی در واژن و همچنین قسمت های عروق خونی و بافت های همبند اطراف آن جدا کرده و سپس رحم را از طریقه ی واژن خارج می کند .

هیسترکتومی واژینالی در مقایسه ی با هیسترکتومی های ابدومینالی هزینه ها و دوره های ریکاوری شدن کمتری را به دنبال خود دارد . در هیسترکتومی نوع  ابدومینال از طریقه ی برشی که روی شکم بیمار ایجاد می شود ، رحم بیمار خارج می گردد. در صورت بزرگ تر بودن ناحیه رحم انجام دهی هیسترکتومی واژینالی اصلا مقدور نخواهد بود و در آن صورت است که پزشکان جراحی زنانه گزینه هایی مثل هیسترکتومی نوع ابدومینال را در نظر می گیرند . هیسترکتومی ها به طور کلی شامل برداشت رحم و دهانه ی رحمی می باشند . در طول جریان انجام دهی هیسترکتومی می توانیم لوله های فالوپی و تخمدان ها را هم خارج نماییم . همه ی ارگان های نامبرده شده سیستم باروری زنانه را تشکیل داده  که در لگن فرد قرار دارند.

هیسترکتومی نوع واژینالی به چه دلایلی انجام می شود ؟

هیسترکتومی نوع واژینالی می تواند در درمان شدن موارد زیر بسیار موثر واقع شود :

 

    فیبروم های رحمی و یا فیبروئید ها : همه ی انواع هیسترکتومی ها می توانند با هدف از بین بری دائمی فیبروم هاینوع رحمی انجام شوند . فیبروم ها توده هایی غیر سرطان زا هستند که عوارضی بمانند درد لگنی ، خونریزی و آنمی ها را به همراه دارند . برای رفع شدن فیبروم های بزرگ تر به جراحی های هیسترکتومی ابدومینال نیاز پیدا خواهیم کرد.

    اندومتریوز : اندومتریوز ها به گسترش یافتن بافت دیواره درونی رحمی به نام اندومتر در فضایی بیرونی  رحمی بمانند تخمدان ها ، لوله های فالوپی و یا سایر ارگان های درگیر اشاره دارد . در اغلب خانم های دچار به اندومتریوز برای درمان شدگی به انجام دادن هیسترکتومی ابدومینالی نیاز دارند ، ولی در برخی موارد هم انجام دهی هیسترکتومی واژینالی ضروری تر خواهد بود.

    سرطان های نوع ژنیکولوژیک : اگر در خود رحم ، دهانه ی رحم ، اندومتریوم و یا در تخمدان ها سرطانی روی دهد در آن صورت است که جراح و یا متخصص زنان انجام دهی هیسترکتومی را به شما پیشنهاد خواهد کرد . اغلب زمان ها در درمان کردن سرطان تخمدان از هیسترکتومی نوع ابدومینال استفاده می شود .

پرولپس رحمی : وقتی بافت و رباط های پشتیبانی ناحیه ی لگنی کشیده شوند ممکن است رحم فرد از محور اصلی خود خارج گردد . پرولپس رحمی می تواند مشکلاتی بمانند دشواری در حرکات روده ای و یا دشواری در ادرار کردن فرد را به همراه خور داشته باشد .

خونریزی های غیر نرمال واژنی : وقتی استفاده کردن از دارو ها نتواند در درمان شدن خونریزی های سنگین تر واژنی موثر باشد در آن صورت است که هیسترکتومی واژینالی می تواند به بر طرف شدگی مشکلات بیانجامد.

    درد مزمن در ناحیه لگن : اگر دردی مزمن در ناحیه لگن به دلیل وجود داشتن برخی مشکلات خاص لگنی ایجاد شده باشد در آن صورت ممکن خواهد بود که انجام هیسترکتومی واژینالی و یا سایر انواع هیسترکتومی ها به عنوان آخرین گزینه ی قابل اجرا مطرح شود.

نکته مهم :

همیشه به خاطر داشته باشید که بعد از انجام دهی عمل هیسترکتومی واژینالیدیگر قادر به باردار شدن و فرزند اوری نخواهید بود.

پنس نوع هیسترکتومی هنی

Heaney hysterectomy forceps ) ) : نام های دارای تشابه : hyster clamp * پنس نوع هنی تک گریفه . برای کلمپ کاری عروقی و لیگامان های نوع رحمی از ان استفاده میشود . نوعی از کلمپ های قوی با شیارهایی عرضی و دارای خاصیت های نگاه دارندگی بالا و  خوبی نیز هست .

 

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی