به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تک پله کنار تخت بیمار
مدل: پلاستیکی
شناسه محصول: 4049

519750

پلاستیکی

519750
جزییات

آلومینیومی

565950
جزییات

  • رویه آلومینیوم
  • رویه پلاستیک

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
زمان ارسال محصول 2 تا 5 روز کاری
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

پله کنار تخت بیمار

پله کنار تخت بسیار کاربردی استکه در بیمارستان ها می توان در تمام بخش ها مشاهده کرد و دارای ابعاد مختلفی می باشد که هر کدام در بخش های مختلف بیمارستان می توان مشاهده کرد. این پله های کنار تخت بیمار بسیار کاربردی می باشد و اکثرا در جلوی تخت بیمار دیده می شود و در اتاق های احیا و درمان کاربرد دارد. از این پله های کنار تخت برای اتاق عمل و در سایر بخش های بیمارستان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. دارای وزن زیادی نیست و می توان به راحتی با دست جابه جا نمود و قابلیت استفاده ای که این تخت ها دارند این است که دارای طراحی منحصر به فردی می باشند که به منظور حفظ تعادل بیمار در زمان بالا و پایین رفتن از تخت می گردد.

یکی دیگر از انواع پله های کنار تخت ، پله تخت بیمار است که به صورت دو پله طراحی شده است . این پله های کنار تخت بیمار ساخت کشور ایران می باشدو برای محیط بیمارستان و هم چنین محیط منزل دارای استفاده می باشد . دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و به لحاظ قیمتی نیز از هزینه های بسیار خوبی برخوردارند و هر فردی قادر است این پله ها را برای رفاه حال بیشتر بیمار خود تهیه کند و استفاده نماید . جنس این پله های کنار تخت  بسیار با کیفیت می باشند و همین کیفیت موجب می گردد تا بیمار به آسانی بتواند از پله بالا و پایین بیاید و هیچ گونه مشکلی نیز نداشته باشد . پله های کنار تخت دارای طرح های مقاومی هستند که برای استفاده راحت تر بیمار طراحی شده استو بیمار می تواند هنگام بالا و پایین رفتن از تخت بسیار راحت بوده و هیچ گونه مشکلی در جابه جایی نداشته باشد و تعادا خود را حفظ کند . در ضمن این پله های کنار تخت دارای یک کفی طرحدار است که از ایجاد سر خوردن بیمار در هنگام جابه جایی جلوگیری می کند . در اصل هر چه قدر تکنولوژی بیشتر پیشرفت داشته باشد موجب می گردد که بیمار و هم چنین همراهان بیمار از رفاه بیشتری برخوردار باشند و هیچ گونه مشکلی نداشته باشند . در ضمن این پله های کنار تخت از آهن بسیار مقاومی تولید شده اند که با یک روکش رنگی هستند و این پله ها ساخت کشور ایران می باشد . تهیه این پله های کنار تخت بسیار آسان می باشد و می توان از فروشگاه های تجهیزات پزشکی به صورت راحت خریداری نمود و بسیار مقرون به صرفه هستند . جابه جا کردن این پله ها بسیار آسان می باشد و در ضمن دارای وزن بسیار سبکی نیز می باشند که فرد می تواند با خود این پله را حمل کند . از ابعاد استانداردی برخوردار می باشد . این پله ها را عمدتا در زیر تخت نگه داری می کنند . در تمام بخش های بیمارستان و هم چنین اتاق احیا و یا حتی در منزل نیز برای راحتی جابه جا شدن بیمار می توان استفاده کرد .

 

پله کنار تخت بیمار

تک پله کنار تخت بیمار

با استفاده از تک پله کنار تخت، بیمار به راحتی و بدون هیچ مشکلی می تواند از تخت استفاده کند. با وجود طراحی ساده ای که این محصول دارد، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین علت است که توانسته رضایت بیماران را تا حد زیادی جلب کند. از جمله ویژگی های این محصول می توان این موارد را نام برد:

همان طور که از اسم این محصول پیداست، دارای پله تکی می باشد. به علاوه نحوه طراحی تک پله کنار تخت به گونه ای است که می توانید از آن برای تخت هایی استفاده کنید که از نظر ابعاد و ارتفاع در اندازه متوسط می باشند.

تک پله کنار تخت بیمار دارای طول ۳۰ سانتی متر می باشد. عرض آن ۲۵ سانتی متر است و دارای ارتفاع ۲۵ سانتی متر می باشد.

حتی در قسمت های نامتعادل تک پله، آستانه تحمل وزن بسیار بالا می باشد و این تک پله کاربردی حتی تا ۳۰۰ کیلوگرم وزن را بدون بروز هیچ گونه مشکلی تحمل می کند.

استیلی که در ساخت این محصول مورد استفاده قرار گرفته است بسیار باکیفیت می باشد و طول عمر بالایی دارد. به علاوه، این استیل سبب بالا رفتن تحمل وزن این محصول شده است.

ساختار این تک پله به نحوی است که زمانی که بیمار روی آن قرار می گیرد، به هیچ عنوان حرکت نمی کند و بیمار به راحتی می تواند تعادل خود را روی آن حفظ کند.

هر ۴ پایه تک پله کنار تخت بیمار، دارای روکش پلاستیکی می باشند. به همین علت است که پله حرکت نمی کند و بیمار از روی آن نمی افتد. این تکه های پلاستیکی به خوبی به کف زمین می چسبند در نتیجه این تک پله گزینه امنی برای بیمار محسوب می شود.

کفی این تک پله به نحوی طراحی شده است که برای پاهایی با هر سایز مناسب است و با هر سایز پا به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

از آن جایی که کف تک پله کنار تخت بیمار صیقلی نیست و دارای خطوطی می باشد، بیمار از روی آن لیز نمی خورد.

پایه های پروفیلی تک پله کنار تخت بیمار ابعاد مناسبی دارند. این ویژگی به کیفیت بالای این محصول افزوده است.

تک پله فلزی

از این تک پله می توانید در موقعیت های گوناگونی استفاده کنید نظیر:

بیمارستان ها و کلینیک ها

مراکز فیزیوتراپی

مراکز ترک اعتیاد

مراکز توانبخشی و نگهداری از سالمندان

اتاق های احیاء

بخش زنان و زایمان

 

پله بیمارستانی

دارای یک کفه پلاستیکی می باشند که این کفه پلاستیکی از سر خوردن فرد جلوگیری می کند و این پله های کنار تخت قابلیت تحمل 300 کیلوگرم وزن فرد را دارد و این توانایی تحمل وزنی فرد در نامتعادل ترین نقطه پله می باشد.هم چنین قابلیت این را دارد که به راحتی با دست آن را جابه جا نمود.

در ضمن طراحی خاص این محصول موجب شده است که در هنگام استفاده به هیچ عنوان حرکت و جابه جایی نداشته باشد. تک پله کنار تخت بسیار برای بیمارانی که به لحاظ حرکتی تا حدی قوی نیستند بسیار کمک کننده می باشد و بیمار می تواند با پله کنار تخت بالا برود و هیچ گونه مشکلی برای بالا و پایین رفتن نداشته باشد.پله های کنار تخت دارای پایه های فلزی می باشد که قابلیت تحمل وزن فرد را داته باشد و هم چنین دارای رویه آلومینیم می باشند و دارای ابعاد استانداردی می باشدکه در حدود 40*32 می باشد و فرد می تواند به راحتی پای خود را روی آن بزارد و بالا و پایین برود و هیچ گونه اذیتی نمی شود.

  • سایر ترالی ها

  • استیل

  • MPB

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی