به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پانسمان هیدروکلوئید کامفیل مربعی کلوپلاست

مدل: پانسمان هیدروکلوئید کامفیل مربعی کلوپلاست
شناسه محصول: 641

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

  پانسمان هیدروکلوئید کامفیل مربعی کلوپلاست

(Coloplast Ulcer plus Comfeel) کامفیل های نوع مربعی:   

کامفیل های مربعی از ذراتی سلولزی مانند ( CMC ) و جاذب رطوبت و نم تشکیل شده اند ، که در داخل یک توده  الاستیکی و بسیار چسبناک قرار گرفته ‏اند . در هنگامی که پانسمان ها روی زخم فرد قرار می‏گیرند ، این ذره ها در تماس گرفتن با اگزودای روی زخم آن را جذب کرده و ترکیب ژله ای مانندی ، که به طور معمول شیری رنگ نیز است ، تشکیل می ‏دهند که به آرامی زخم ها را می ‏پوشانند . با تشکیل شدن این ژل در محل زخم ها مکانی مناسب برای بهبودی در ناحیه مرطوب زخم ( Moist Wound Healing ) ایجاد می گردد . از خاصیت ‏های دیگر این نوع از ژلها حفاظت آن در برابر انتهای آزاد شده ی اعصاب و بافت های گرانولاسیونی است ، که باعث کم شدن قابل ملاحظه ای در درد بیماران می ‏گردد . اساسا ” اسم کامفیل ها از همین خواص آنها گرفته شده است  :

Comfeel = Comfortable feeling

وجود داشتن ۷% از آلژینات کلسیم در کامفیل های مربعی علاوه بر افزایش دهی ظرفیت جذبی اگزودا ها ، به ماده ی ژله ای که تشکیل می ‏شود نیز چسبندگی و قوامی بیشتر می ‏دهد و این کار ریسک خیس خوردن پوستی   (maceration)   را به میزان حداقل خود می‏ رساند .

سطوح خارجی کامفیل های مربعی با یک لایه ی نیمه تراوا نیز پوشانیده شده است که با وجود اجازه ی تبخیر و عبور کردن اکسیژن ، بنسبت انواع میکرو ارگانیسم ‏ها غیر قابل نفوذ است . و همچنین این لایه از کامفیل را “ لایه باهوش ” نیز می‏نامند ، به دلیل آن که سوراخ های بسیار ریزی در آن بر حسب اندازه ی اگزودا و رطوبت بستری زخم تنگ و یا گشاد نیز می ‏شوند و نسبت بخار شدن را نیز تنظیم می‏ کنند . به این ترتیب در وقتق که اگزودایی بیشتر وجود دارد ، سرعت تبخیر شدگی نیز افزایش چشمگیری پیدا می ‏کند و بالاعکس .

نگهداری کردن از بیماران در منازل نیازمند آموزش هایی خاص است تا با دارا بودن علمی کافی از به وجود آمدگی خطر هایی که می توانند سلامتی فرد بیمار و یا پرستاران را به خطراتی اندازد کاملا جلوگیری شود . یکی از این نوع مخاطرات ایتلای اشخاص بیمار به عارضه ی زخم بستری می باشد . زخم بستر مشکلی است که در اثر فشار آمدن در دراز مدت به یک یا چندین نقطه از بدن فرد ایجاد شده و باعث صدمه ی جدی در بافت های بدن از جمله ی لایه های پوستی یا درم ، اپیدرم و حتی ماهیچه ها می گردد . خوابیدنی طولانی مدت در یک وضعیتی ثابت ، ساییدگی در بدن بیمار بر روی تخت و یا صندلی ها ، استفاده ی از لگنی نامناسب ، کشیدگی بر روی سطوح ملحفه تخت بیمارات می تواند به بافت هاییاز بدن او آسیب جدی وارد کند . بیمارانی که بستری شده اند ، در حالت کما ، اشخاص فلج و یا اشخاصی که از صندلی هایی از نوع چرخدار استفاده می کنند در روند ابتلا به زخم های بستر می باشند . زخم های نوع بستر بیشتر در قسمت های استخوانی در بدن ایجاد می شوند چون در این قسمت ها فشارات بیشتری بر روی پوست بدن فرد وارد می شود و چربی های کمتری بجهت مراقبت های پوستی وجود دارد . ما برای درمان کردن انواع زخم بستر ، استفاده کردن از چسب های کامفیل مربعی را به شکل یکی از پانسمان هایی که قابل استفاده خواهد بود پیشنهاد می کنیم .

نوع پانسمانی :

نوع هیدروکلوئیدی

نوع دوئودرم

موارد مصرفی :

دارای قابلیت کاربرد به تنهایی بجهت بازسازی زخم های سطحی با ترشحاتی کم الی متوسط

به شکل پانسمانی ثانویه بر روی ژل پیوریلون و یا بياتين آلژينات

خاصیت های کامفیل نوع مربعی :

  • دارای سطوح بیرونی مربعی و بدون نفوذ نسبت به آب ودارای امکان دوش گیری برای بیماران
  • ایجاد محلی مرطوب و کاملا بهینه برای ترمیم کردن سریع تر زخم ها
  • ضد آب بودن و غیرقابل نفوذ بودن در مقابل میکروارگانیسم ها
  • سطوح بیرونی نیمه تراوا اجازه ی تبخیرات رطوبتی را می دهند
  • حفاظت کردن از پوست در برابر اصطکاک ها و کششهای نامناسب
  • وجود داشتن شبکه ای مدرجی بر روی لایه ی بیرونی بجهت نظارت و نشان دهی تغییرات اندازه زخم
  • کم کردن نیاز به عوضکردن مکرر پانسمان
  • دارای قابلیت استفاده به سبک آسپتیک و بدون دخالت کردن دست
  • دارای شبکه مدرج جهت امکان ترسیم، ثبت و بررسی تغییرات شکل و اندازه زخم در هر بار تعویض  

لبه ‏های کامفیل نازک شده است و بر اثر جابجایی و کشیده شدن روی تخت و اصطکاک با ملافه، لبه ‏ها بلند نمی شوند ، ژل شیری رنگی که در زیر کامفیل plus ulcer تشکیل می ‏گردد، مانند یک چراغ راهنما زمان تعویض پانسمان کامفیل plus ulcer را اعلام می ‏کند،پانسمان کامفیل را بی جهت نباید تعویض کرد و این کار را تنها باید زمانی انجام داد که ژل شیری رنگ به نزدیکی لبه‏ های پانسمان رسیده باشد و پانسمان اشباع شده است. برای تعویض پانسمان کامفیل باید از لبه ‏ها شروع و پس از آزاد کردن آنها به تدریج به سمت مرکز پانسمان کامفیل حرکت کرد.هنگام تعویض پانسمان کامفیل plus ulcer، ژلی که در زیر آن تشکیل شده است بطور یکپارچه - چسبیده با سطح پانسمان کامفیل برداشته می ‏شود .هیچ بقایایی روی زخم باقی نمي ماند و به این ترتیب شستشوی زخم با نرمال سالین بسیار ساده و راحت خواهد بود

  • بی بران B Braun

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی