به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پانسمان هیدروژل استریل نوباژل نوبا

مدل: پانسمان هیدروژل استریل نوباژل نوبا
شناسه محصول: 623

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

پانسمان هیدروژل استریل نوباژل نوبا

NOBAGEL (Hydrogel Dressing) پانسمان های هیدروژل استریله نوباژل نوبا :

انواع هیدروژل ها آب بسیاری در آن ها استفاده شده است اما در ترکیباتی بمانند پلی اتیلن اکساید ها ، پلی وینیل پیرولیدن ها ، کربوکسی متیل سلولز ها ، کلاژن و آلژینات ها نیز ممکن است موادی نگاه دارنده به کار برده شده باشد . این نوع از پانسمان ها قابل استفاده شدن برای انواع زخم های دلمه بسته شده و تامین کردن رطوبتی کافی برای هیدراته شدگی مجدد زخم می باشند . هیدروژل ها نوعی ورقه های آغشته شده به ژل ها و یا به شکل قوطی های دارای ژل هستند که شکلی نیمه شفاف دارند و افراد مختلف می توانند زخم ها را بدون برداشت پانسمانی معاینه کنند . از ایننوع پانسمان ها می توانیم برای کاهشدهی درد ها و التهابات بعد از عمل نیز استفاده کنیم و همچنین اگر این ژل ها را به خوبی خنک کنیم باعث تسکین یافتن درد می شوند تنها مشکلی که این نوع از پانسمان ها دارا هستند این معضل است که سدی مناسب برای انواع باکتری ها نیستند و باکتری های نوع گرم منفی در قسمت زیرین آن ها به راحتی رشد کرده و ازدیاد پیدا می کنند . به شکل کلی می توانیم بگوییم که پانسمان های نوع هیدروژلی دارای مقادیر زیادی از آب هستند و ( بیشتر از 80 % در ژل های نوع آمورف و  90% در ژل های نوع شیت ) به شکل ورقه ای و یا قوطی هایی حاوی ژل هستند . آن ها باعثایجاد رطوبت در زخم می شوند و در زمانی که ترشحات زخمی زیادنیز باشند رطوبت گیری می کنند . هیدروژل ها چسبی ندارند و برای نگاه داری کردن آن ها در محل های زخم شده به یکنوع پانسمان شفاف و یا انواع گاز ها نیازمندند و همچنین برای انواع خراشیدگی های سطحی ، زخم های نوع سیاهرگی و محل های پیوند شده پوستی کاربرد زیادی دارند . و لازم است که بدانید که انواع پانسمان ها فقط برای پوششدهی زخم ها به کار نمی روند بلکه باعث درمان شدن هم می شوند ‌ .

اطلاعات مربوط به جنس پانسمان ها :
جنس آنها از پلی اتیلن های ماتریکسی ( شبکه ای ) کاملا ضد آب بوده و دارای پوششی از نوع پلی ریتن با دارا بودن قابلیت های تبادل هوا خواهد بود . NOBAGEL علاوه ی بر رطوبت دهی بالادارای خواص جذب کردن رطوبت و ترشحات را هم داراست ، این نوع از پانسمان ها ژل موجود را که دارای خواص خنک کنندگی هم هست به تمامی نقاط زخم ها پخش ساخته و گلیسرین به کار برده شده در ساختار سه بعدی شده و توری شکل این نوع پانسمان رطوبت مورد نیاز برای رویه ی زخم را به طور کاملی تامین میکند .

ویژگی های این محصول :
 با وجود داشتن آب و رطوبت در  این نوع از پانسمان میتوانیم رطوبت مورد نیاز در سطح زخم را تامین کرده و همزمان با آن قابلیت جذب کردن مقدار بسیار زیادی از ترشحات زخمی را هم داشته باشیم ، ژل بر روی پانسمان ها علاوه ی بر جذب کردن ، خواص خنک کنندگی و مسکنی را هم برای انواع زخم ها دارد .
پانسمان NOBAGEL ( پانسمان نوع هیدروژل ) بسیار شفاف و کاملا نرم بوده و ویژگی مخصوصی را داراست که بدون اینکه باندی را از روی زخم ها برداریم میتوانیم وضعیت زخم ها را کنترل کنیم .

تعویض کردن پانسمان : 
بهطور معمول در هر سه الی چهار روز پانسمان ها تعویض می شوند پس از تعویض کردن هیچ گونه اثری از ژل ها بر روی زخم ها باقی نمانده و با برداشت پانسمان باقیمانده ی ژل نیز برداشته می شود .
 مراحل بهبودی یافتن زخم ها نیز به این شکل است که خاصیت مرطوب سازی زخم باعث آن میشود که بافت های صدمه دیده نرم تر شده و ژل موجود در این بافت ها را و ترشحات مبتنی بر آن را نیز به خود جذب کند و با تعویض کردن بانداژ از روی زخم ها برداشته شوند و ساخته شدن سریع تر بافت های پوششی نو را باعث می شود

هیدروژل ها آب زیادی در آن ها به کار رفته است ولی در ترکیباتی مانند پلی اتیلن اکساید ، پلی وینیل پیرولیدن ، کربوکسی متیل سلولز ، کلاژن و آلژینات ممکن است مواد نگهدارنده به کار رفته باشد  . این پانسمان قابل استفاده برای زخم های دلمه بسته و تامین رطوبت کافی برای هیدراته کردن مجدد زخم می باشد  . هیدروژل ها ورقه هایی آغشته به ژل و یا به صورت قوطی های حاوی ژل هستند که ظاهری نیمه شفاف دارند و افراد می توانند زخم را بدون برداشتن پانسمان معاینه کنند  . از این پانسمان می توانید برای کاهش درد و التهاب بعد از عمل استفاده کنید و همچنین اگر ژل را به خوبی خنک کنید باعث تسکین درد می شود تنها مشکلی که این پانسمان ها دارند این است که سد مناسبی برای باکتری ها نیستند و باکتری های گرم منفی زیر آن ها به خوبی رشد کرده و تکثیر پیدا می کنند  . به طور کلی می توان گفت پانسمان های هیدروژل دارای مقدار زیادی آب هستند و( بالای 80 %در ژل های آمورف و 90% در ژل های شیت)به صورت ورقه و یا قوطی های دارای ژل هستند  . آن ها باعث رطوبت دهی به زخم می شوند و زمانی که ترشحات زخم زیاد باشد رطوبت گیری می کند  . هیدروژل ها چسب ندارند و برای نگهداریه آن ها در محل زخم شده به یک پانسمان شفاف و یا گاز نیاز دارند و همچنین برای خراشیدگی های سطحی ، زخم های سیاهرگی و محل های پیوند پوست کاربرد دارند  . و لازم است بدانید که پانسمان ها فقط برای پوشش زخم به کار نمیروند بلکه موجب درمان هم می شوند ‌ .

  • نوبامد Nobamed

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی