به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پانسمان آلژینات نقره دار سوپرازورب ای جی لوهمن روشه

مدل: آلژینات نقره دار سوپرازورب ای جی لوهمن روشه
شناسه محصول: 583

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

پانسمان آلژینات نقره دار سوپرازورب ای جی لوهمن روشه

پانسمان آلژینات نقره دار سوپرازورب ای جی لوهمن روشه از جنس جلبک های طبیعی ساخته شده است و به همین خاطر از بافت کاملا نرمی نیز برخوردار است و می توان گفت وقتی از آن برای درمان و بهبودی زخم ها و جراحت های شدید و پر ترشح جسمانی تان استفاده می کنید، تقریبا احساس این را دارید که هیچ چیزی بر روی زخمتان قرار نگرفته است و هیچ فشاری را متوجه نخواهید شد!

پانسمان آلژینات نقره دار سوپرازورب ای جی لوهمن روشه از خاصیت آنتی باکتریال نیز برخوردار است و می توان با استفاده از آن ظرف مدت زمان ناچیزی سطح زخم سطحی و یا عمقی خود را عاری از هر گونه باکتری، قارچ و میکروب نماییم . ناگفته نماند که این نوع از پانسمان های نقره دار نیز به هنگام تماس داشتن با سطح زخم و با خونریزی ناشی از آن سبب ایجاد یک مایع ژلی بر روی سطح آن می شود و همین مایع ژله ای است که درمان زخم و جراحت شما را به صورت عجیبی تسریع می بخشد .

از پانسمان آلژینات نقره دار سوپرازورب ای جی لوهمن روشه می توان برای درمان انواع زخم های عفونی، فشاری، دیابتی، وریدی، شریانی و غیره نیز استفاده نمود

SUPRASORB A+AG KRYTIE NA RANY kalciumalginátové kompresy antimikrobiálne

Suprasorb A + Ag zabezpečuje čistotu a redukciu choroboplodných zárodkov pomocou kombinácie prírodného kalciumalginátu a antimikrobiálneho striebra. 

Suprasorb A + Ag je krytie rany určená na silno exsudujúce a infikované alebo infekciou ohrozené rany. Ióny striebra, ktoré sa uvoľňujú po kontakte s exsudátom rany, môžu pôsobiť priamo na povrchu rany prostredníctvom vytvorenia gélu alginátu.

Suprasorb A + Ag pokrýva široké antimikrobiálne spektrum a je použiteľný aj pri klinicky zreteľných infekciách. Gél naviaže baktérie a choroboplodné zárodky a usmrtí ich. Krytie pôsobí aj proti MRSA a VRE. Svojimi materiálovými vlastnosťami Suprasorb A + Ag zodpovedá kalciumalginátovému krytiu Suprasorb A. Suprasorb A + Ag je dostupný vo forme kompresy a ako tamponáda.

  • لوهمن روشه

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی