به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

هوک تک شاخ

مدل: هوک تک شاخ
دسته بندی: جراحی عمومی
شناسه محصول: 6744

تماس بگیرید

هوک تک شاخ

تماس بگیرید
جزییات

هوک تک شاخ J-32-1482D surgicon 22cm

تماس بگیرید
جزییات

هوک تک شاخ پوستی J-19-077 Surgicon 13/16cm

تماس بگیرید
جزییات

هوک تک شاخ پوستی J-19-078 Surgicon 13/16cm

تماس بگیرید
جزییات

هوک تک شاخ پوستی J-19-079 Surgicon 13/16cm

تماس بگیرید
جزییات

هوک تک شاخ پوستی J-25-400 Surgicon 18cm

تماس بگیرید
جزییات

هوک تک شاخ پوستی کیلنر J-30-140 surgicon 15cm

تماس بگیرید
جزییات

هوک تک شاخ میکرو J-19-081 surgicon 16cm

تماس بگیرید
جزییات

هوک تک شاخ میکرو J-25-420 surgicon

تماس بگیرید
جزییات

هوک تک شاخ میکرو J-25-430 surgicon 18cm

تماس بگیرید
جزییات

هوک تک شاخ میکرو J-25-440 surgicon

تماس بگیرید
جزییات

هوک تک شاخ میکرو J-25-450 surgicon

تماس بگیرید
جزییات

  • از تجهیزات پزشکی است و در دسته ابزارآلات جراحی است.
  • دارای جنسی از استیل پزشکی ضد زنگ است.
  • دچار خوردگی نمیشود و دارای مقاومت بالایی است.

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

هوک جراحی چیست

در این مقاله قصد داریم  هوک تک شاخ معرفی کنیم این وسیله یکی از تجهیزات پزشکی است که در دسته ابزارآلات جراحی قرار می گیرد. ابزارهای جراحی در حقیقت وسایل کار جراحان است که بدون کمک و استفاده از آن ها نمی توان عمل جراحی را متصور شد و باید این گونه گفت که این ابزار از واجبات کار جراحان می باشد. ابزارآلات جراحی انواع بسیاری دارند که از لحاظ شکل و نوع کاربرد با یکدیگر  تفاوت می کنند. امروزه بیشتر ابزار جراحی جنسی از استیل ضد زنگ دارند تا در برابر شست و شو، خوردگی و فرسایش دارای بیشترین میزان مقاومت باشند و پرسنل اتاق عمل بتوانند با خیالی راحت شرایط پاکیزگی این وسیله را رعایت کنند و بابت استریلیزاسیون آن نگرانی نداشته باشند زیرا همانگونه که می دانید عملیات سترون سازی مکرر ممکن است خوردگی و فرسایش ابزارآلات را به دنبال داشته باشد که جنس ضد استیل این تجهیزات آن ها را در برابر این آسیب ها و هر نوع آسیب دیگر محافظت می کند.

هوک تک شاخ

انواع هوک جراحی

ابزارآلات جراحی در یک تقسیم بندی کلی به دو دسته وسایل عمومی و وسایل تخصصی تقسیم می گردند.

وسایل عمومی در غالب عمل های جراحی مورد نیاز است. بعضا، برخی از عمل ها مثل برداشتن کیست و ... فقط نیازمند ابزار جراحی عمومی هستند و احتیاجی به استفاده ابزارآلات تخصصی ندارند.

وسایل تخصصی به یک عمل جراحی خاص مربوط می شود به عنوان مثال در جراحی ارتوپدی به هنگام شروع عمل جراحی به جهت برش، اتصال نواحی جدا شده و ... از وسایل عمومی استفاده می شود و در مدت جراحی وسایل تخصصی دارای کاربرد هستند.

هوک جراحی

ابزارهای جراحی را بر اساس کاربرد و عملکردی که دارند می توان به دسته های مختلفی از قبیل برنده ها و جدا کننده ها، کلمپ ها، باز کننده ها و کنار زننده ها، نگهدارنده ها، گشاد کننده ها و پروب ها تقسیم بندی کرد. برنده ها و جدا کننده ها دارای 5 دسته اصلی از قبیل قیچی ها، چاقوها، کورت ها، تیغ بیستوری و دسته آن ها و ... هستند که جراح به قصد جداسازی و برش بافت ها از آن ها استفاده می کند. جراح با کمک کلمپ ها قادر به بستن عروق و بافت ها است این ابزار نیز مواردی از قبیل کلی، پنس روده، رایت انگل، هموستات راست، هموستات چپ و ... را شامل می شود. بازکننده ها و کنار زننده ها که شامل رترکتورهای دستی، رترکتورهای اتوماتیک، هوک ها و اسپکولوم ها می شود به صورتی طراحی شده اند تا بتوانند بافت ها، عضلات، چربی ها و ... را به طرفین کشیده و کنار زده تا جراح دید مناسبی بر روی ناحیه تحت عمل داشته باشد. نگهدارنده ها نیز برای بالا کشیدن و نگهداشتن بخشی از اندام یا بافت قابل استفاده است که انواع پنست، ببکاک، فورسپس، رینگ، الیس، تناکولوم و ... در این دسته قرار دارند. باز نمودن دریچه ها و مجاری بدن نیز با استفاده از گشاد کننده ها انجام می گردد که بدین ترتیب ورود سایر ابزارها به داخل مجاری و حفرات را ممکن می کند چنانچه جراح بخواهد انسداد را رفع نماید یا مانع از ایجاد آمبولی شود کاربردی ترین ابزار در این زمینه، دیلاتور می باشد. برای شناسایی مسیر یک فیستول یا مجرا از پروب ها کمک گرفته می شود که از رایج ترین آن ها می توان به پروب فیستول مقعدی اشاره نمود پس همانگونه که دانستید هوک تک شاخ در دسته بازکننده ها و کنار زننده ها قرار دارد که خود دارای انواع مختلفی است یکی از انواع آن هوک تک شاخ می باشد این وسیله با برخورداری از یک گیره در قسمت سر خود می تواند بافت های خاصی را کنار زند و دامنه دید بهتری را برای جراح ایجاد نماید. هوک تک شاخ همچون سایر ابزارآلات جراحی دارای جنسی از استیل پزشکی ضد زنگ است که با استریلزاسیون مکرر دچار فرسایش و خوردگی نمی شود و از مقاومت بالایی برخوردار است. هوک تک شاخ توسط کمپانی های مختلفی در طول و اندازه های مختلفی ارائه می شود. نحوه نگهداری و مراقبت از وسایل جراحی و مصرف صحیح از آن ها موجب می شود تا مدت بیشتری کارایی داشته باشند و عمر مفید آن ها افزایش یابد.

هوک تک شاخ

خرید هوک جراحی

تیم متخصص فروشگاه تجهیزات و ابزار آلات جراحی آریا طب همواره می کوشد تا با ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز مشتریان همچون مشاوره خرید تجهیزات و مواد ازمایشگاهی، تجهیزات مطب ها و کلینیک ها و ابزار آلات جراحی نیاز آن ها را به تجهیزات پزشکی مرتفع سازد پس چنانچه قصد خرید ابزار آلات جراحی را دارید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید و سپس نسبت به خرید مناسب ترین ست اقدام نمایید. امروزه خرید آنلاین به دلایل گوناگونی همچون سرعت بالا، حذف هزینه رفت و آمد، عدم اتلاف وقت و ... دارای طرفداران بسیاری بوده و رواج گسترده ای پیدا کرده است به همین علت مدیران آریا طب شرایطی را مهیا کرده اند تا خرید از این فروشگاه به صورت آنلاین نیز امکان پذیر باشد پس برای خرید به صورت اینترنتی به صفحه معرفی محصولات رفته و با انتخاب محصول مورد نظر و اضاف کردن آن به سبد خرید خود، فرم مربوطه را تکمیل نمایید سپس از طریق درگاه بانکی مربوطه هزینه آن را پرداخت کرده تا سفارش شما به مرحله ثبت نهایی برسد و همکاران ما در اسرع وقت آن را درب منزل یا محل کارتان به شما تحویل دهند.

 

2.5

میانگین امتیاز

50%توصیه شده(1 از 2)
0%
0%
50 %
50 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام با استریل دچار خوردگی نمیشه

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام با استریل دچار خوردگی نمیشه

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی