به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

هود لامینار کلاس 2 هستاران طب

مدل: هود میکروبی
دسته بندی: هود
شناسه محصول: 5210

تماس بگیرید

  • اسکلت هود از جنس ورق فولادی با رنگ الکترواستاتیک کوره ای مقاوم در مقابل زنگ زدگی
  • دنه داخلی رویه میز کار از جنس استنلس استیل دو قسمش با دریچه ورود و خروج هوا
  • همچنین تایمر زمان کارکرد فیلترها و لامپ UV

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

هود لامینار میکروبی کلاس 2

مشخصات فنی هود لامینار کلاس 2

  • اسکلت هود از جنس ورق فولادی با رنگ الکترواستاتیک کوره ای مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • فن هود از مدل سانتریفیوژی با دور بالا و کم صدا
  • ۲ فیلتر هیا با خلوص ۹۹/۹۹۹ ٪ با کیفیت استاندارد در ورودی هوای هود و خروجی ( exast ) هود
  • قابل تولید در عرضهای ۸۰ تا ٢٤٠ سانتیمتر
  1. طراحی کلاسیک و کاربردی
  2. برد هوشمند میکروپروسسوری به منظور انجام کلیه فرمانهای هود
  3. همچنین تایمر زمان کارکرد فیلترها و لامپ UV
  4. بدنه داخلی رویه میز کار از جنس استنلس استیل دو قسمش با دریچه ورود و خروج هوا
  5. پایه هود از جنس پروفیل آهن با رنگ الکترواستانیک کوره ای و کف پایه از جنس استنلس استیل با پایه های قابل تنظیم ارتفاع
  6. مجهز به سیستم روشنایی از نوع LED
  7. سنسور به منظور نشان دادن دمای اتاقک
  8. رویه میز کار هود به صورت دو قسمتی با کف متحرک
  9. و همچنین دریچه تخلیه به منظور شستشو و استریل کردن
  10. پریز ارت دار از مدل چینی مقاوم در مقابل جریان بالا
  11. سیستم Pre Filler که سبب افزایش طول عمر فیلتر هپا میگردد
  12. سیستم ایمنی حفاظت کاربر از اشعه UV در زمان کارکرد با دستگاه
  13. سیستم ایمنی کنترل ارتفاع شیشه جلونی هود توسط میکروسوئیچ های ژاپنی
  14. توان 100وات

هود لامینار کلاس ۲

  یکی از پرکاربردترین تجهیزات آزمایشگاهی که محفظه فیزیکی کاملا بسته ای است و هدف از طراحی آن مانع شدن از ورود آلودگی به محیط نگهداری نمونه است هود لامینار نام دارد همچنین وظیفه محافظت از کارکنان و محیط آزمایشگاه را نیز در مقابل مواد آلوده و خطرناک به عهده دارد. فیلترهای HEPA این دستگاه هوای اتاق را می کشند و هوای تمیز را تحویل می دهند. کابینت دستگاه از استیل ضد زنگ است که بدون درز و فضای خالی ساخته می‌ شود تا بدین ترتیب مانع از ایجاد قارچ و جرم گردد. رنگ پیش فرض در نظر گرفته شده برای این محصول کوره ای می باشد اما رنگ های دیگر این دستگاه نیز در بازار موجود می باشد که می توانید با هر رنگ و ابعادی که بخواهید سفارش دهید. لامینارها به طور کلی در دو نوع افقی و عمودی توسط شرکت ها و کمپانی های متفاوت تولید می شوند که می توانند الگوهای وزش هوای متنوعی داشته باشند. هود لامینار عمودی استفاده از وسایل، موارد بزرگ و با حجم بالا را امکان پذیر می سازد و هوا مستقیما به صورت کاربر نمی وزد. هودهای افقی این امکان را دارند تا نمونه های حساس و ویژه را بتوان نزدیکتر به فیلتر HEPA قرار داد و هوا مستقیما به سوی نمونه داخل دستگاه نمی‌ وزد. شما خریداران باید بر اساس مدل کاربردی که مدنظر دارید هود مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. بعضی از هودهای موجود در بازار از لامپ میکروب کش UV-C برخوردار هستند که می‌ توانند فضای داخلی هود را ضدعفونی کرده و قبل از شروع آزمایش، آلودگی ها را به صورت کامل از بین ببرند به منظور استریل سازی کامل محفظه داخلی، باید لامپ های میکروب کش حدود 15 دقیقه روشن بمانند. توجه داشته باشید که موقع روشن کردن دستگاه حتماً بایستی لامپ میکروب کش را خاموش کنید تا به بیماری‌ های خطرناک پوستی جبران‌ ناپذیر مبتلا نشوید. سرعت جریان در این دستگاه از 0/3 تا 0/5 متر بر ثانیه است.

هود لامینار کلاس دو

از جمله کاربردهای هودهای لامینار موجود در بازار می توان به کار با نمونه های بیولوژیکی، سمی کنداکتورها و دیگر متریال های حساس اشاره نمود گرچه این دستگاه با توجه به کاربردی که دارد متفاوت ساخته می شود اما یک شاخص یکسان در تمامی آنها وجود دارد و آن این است که یک مدل جریان هوای تک به جهت ضدعفونی کردن محیط، جلوگیری از بروز آلودگی و کاهش تلاطم مورد استفاده قرار می گیرد همچنین هودها دارای کلاس های گوناگونی هستند که هر یک مزیت های خاص خود را دارد. کلاس های متفاوتی از این محصول وجود دارد که با توجه به نیازهای تبلیغاتی و کلینیکی مورد استفاده قرار می گیرند ما در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی های هود لامینار کلاس II بپردازیم این نمونه از هود برای کار با متریال های نوع BSL-1, BSL-2 و BSL-3 تولید شده است و می تواند محیطی کاملاً استریلیزه را برای آزمایش های کشت سلولی ایجاد نماید همچنین موقعی که نیاز می باشد تا از مواد خطرناک استفاده شود باید این مدل از هود را به کار گرفت. هود لامینار کلاس II در مکان هایی همچون آزمایشگاه پزشکی، بیمارستان ها، مراکز تولیدی و تمامی مکان های تحقیقاتی کاربرد دارد. دستگاه معرفی شده از استانداردهای DIN آلمان، FDA آمریکا و BS انگلستان برخوردار است. در موقع کار با دستگاه رعایت نکات ایمنی شدیدا توصیه می گردد.

هود لامینار کلاس 2

هود لامینار کلاس ii

هود لامینار محفظه فیزیکی بوده که وظیفه دارد تا از مواد داخل محفظه خود در برابر آلودگی های محیطی محافظت نماید همچنین حفاظت از کارکنان و محیط آزمایشگاه در برابر مواد آلوده و خطرناک موجود در محفظه را نیز به عهده دارد. هود جریان آرام خطی که از آن با نام هود لامینار یاد می گردد محیطی کاملا بسته دارد که از ورود آلودگی به محیط نگهداری نمونه جلوگیری می کند. این دستگاه با کمک فیلتر هپا HEPA هوای اتاق را مکیده و آن را ضدعفونی کرده و بسیار آرام به صورت خطی به سمت کاربر انتقال می‌ دهد. محفظه دستگاه دارای جنس استیل ضد زنگ می باشد که برای پیشگیری از ایجاد قارچ و جرم درون محفظه به صورت بدون درز و فضای خالی طراحی گردیده است. رنگ پیش فرض به کار برده شده برای آن، کوره ای است اما در رنگ های دیگر نیز عرضه می گردد. ابعاد دستگاه نیز بر اساس سفارش مشتری ساخته می شود. هود لامینار در دو نوع افقی و عمودی در بازار موجود می باشد که از الگوهای وزش هوای متنوعی برخوردار هستند و بر اساس نوع کاربردی که دارند باید انتخاب شوند. گاهی از هودهای لامینار از لامپ میکروب کش UV-C برخوردار هستند که وظیفه دارند فضای داخلی هود را استریل کرده و آلودگی ها را قبل از شروع آزمایش کاملا از بین ببرند. برای ضدعفونی کردن فضای داخلی هود مدت زمان مورد نیاز جهت روشن نگه داشتن این لامپ های میکروب کش معمولاً حدود 15 دقیقه است پس از گذشت این مدت و به هنگام کار باید این لامپ های میکروب کش را خاموش کرده تا سبب ایجاد بیماری‌ های خطرناک پوستی جبران‌ ناپذیر برای کارکنان آزمایشگاه نشود. جریان در این هود از سرعتی برابر با 0.3 آن تا 0.5 متر بر ثانیه برخوردار است این دستگاه اجازه نمی دهد تا آلودگی محیط به مواد درون کابینت انتقال پیدا نمایند همچنین برای مواد بی هازارد بسیار مناسب بوده و کارکنان را از مواد سمی که سلامت آن ها را به خطر می‌ اندازد محافظت می کند. هود لامینار از انواع گوناگونی برخوردار بوده که معمولاً برای کار با نمونه های بیولوژیکی، سمی کنداکتورها و سایر متریال های حساس قابلیت استفاده دارد. گرچه هودها با توجه به کاربردهای منحصر به فرد خود با یکدیگر تفاوت هایی دارند اما تمامی آن ها دارای یک شاخص یکسان می باشند در تمامی هودهای لامینار به منظور استریل نگه داشتن محیط، جلوگیری از بروز آلودگی و کاهش تلاطم از یک نمدل وع جریان هوای تک جهته استفاده می شود. هود لامینار دارای مدل ها، کلاس ها و تیپ های گوناگونی است که هر یک ویژگی های خاص خود را دارد. در یک تقسیم بندی اولیه به دو نوع عمودی و افقی تقسیم می گردند. با کمک هود لامینار عمودی استفاده از وسایل و موارد بزرگ و با حجم زیاد امکان پذیر می باشد و هوا به طور مستقیم به صورت کاربر دمیده نمی شود و با کمک هود لامینار افقی می توان نمونه های حساس و ویژه را در مکانی نزدیک به فیلتر هپا قرار داد و هوا مستقیماً به سمت نمونه داخل دستگاه دمیده نمی شود. هود لامینار محیط کاری ضدعفونی شده را برای پرسنل آزمایشگاه ایجاد می کند و مانع از نفوذ آلودگی به محیط نگهداری نمونه می گردد همچنین دارای کابینت‌ هایی می باشد که سبب حفاظت کاربر در برابر آلودگی ها و مواد مضر موجود در نمونه می گردد. این دستگاه دارای کلاس‌ های مختلفی می باشد که با توجه به نیازهای تحقیقاتی و کلینیکی مورد استفاده قرار می گیرند.

هود لامینار کلاس 1 : موجب محافظت پرسنل آزمایشگاه به صورت مطلوبی می شود همچنین چنانچه تکنیک های میکروبیولوژیکی مناسب مورد استفاده قرار گیرد این نوع می تواند از محیط نگهداری نمونه حفاظت خوبی را به عمل آورد اما نمی تواند محیط کشت را در برابر نفوذ آلودگی محافظت کند هود لامینار کلاس یک از لحاظ طراحی و ویژگی های جریان هوا به هود میکروبی شبیه می باشد. هود لامینار کلاس ۲ : برای کار با متریال های نوع BSL-1،  BSL-2 و BSL-3 طراحی گردیده است. این هودها برای آزمایش های کشت سلولی، محیطی عاری از آلودگی را ایجاد می کنند و برای کار با مواد خطرناک از آن ها استفاده می شود. هود لامینار کلاس 2 در آزمایشگاه های پزشکی، بیمارستان ها، مراکز تولیدی و همه مکان های تحقیقاتی قابلیت استفاده دارد این دستگاه دارای استاندارد DIN آلمان، BS انگلستان و FDA آمریکا می باشد. هود لامینار کلاس 3 : به صورت عایق گاز طراحی گردیده و برای پرسنل، آزمایشگاه و محیط نگهداری نمونه بیشترین میزان حفاظت را ایجاد می کند. از این هود به جهت کار با پاتوژن های انسانی و مواد BSL-4 استفاده می شود. هود لامینار در قسمت خروجی خود دارای فیلتر هپا می باشد همچنین از یک پد فیلتری و فن برخوردار بوده که در آزمایشگاه بیولوژیک از آن ها استفاده می گردد تا عوامل ارگانیک خارج نگردند. این هود در محفظه داخلی خود دارای راندمان بالایی است که محیطی کاملاً عاری از هرنوع آلودگی را به وجود می آورد.
کلاس دو تیپ A1 : از 70% هوای سیرکولر یا چرخشی برخوردار بوده و دائماً ۳۰% هوا را از فیلتر اگزاست خارج شده و 30% هوای تازه و سالم جایگزین آن می گردد.
هود کلاس دو تیپ A2 : این هود 70% درصد هوای سیرکوله دارد که 30% هوا از فیلتر اگزاست آن بیرون می رود. فن تعبیه شده برای دستگاه با کمک پد فیلتر، هوا را از ذرات گرد و غبار پاک می نماید سپس هوای عبور کرده از سد فیلتر مقدماتی باید از فیلتر هپا که سبب فیلتر ذرات کوچکتر همچون قارچ ها، باکتری ها و ذرات گرد و غبار می شود گذر نماید. بدنه دستگاه از دو قسمت کابین و پایه تشکیل شده است. جنس بدنه از فلز ( ورق روغنی ) بوده که با رنگ کوره ای ضد اسید پوشش داده شده است و پایه آن جنسی از پروفیل 50*30 سنگین دارد که با رنگ کوره ای پوشش داده شده است پایه های این هود دارای چرخ های ترمز دار می باشد. دیواره های جانبی دستگاه جنس شیشه ای دارند که ضخامت آن 6 میلی متر می باشد این دیواره ها به منظور روشنایی بهتر داخل کابین تعبیه شده اند. جنس درب جلوی هود لامینار از شیشه با ضخامت 6 میلی متر برخوردار بوده است.

خرید هود لامینار کلاس 2

هود آزمایشگاهی در انواع مختلف در فروشگاه آنلاین و دارای نماد اعتماد الکترونیکی  آریا طب با قیمت مناسب به فروش می رسد می توانید از طریق همین سایت نسبت به خرید آنلاین این محصولات اقدام نمایید.

قیمت هود لامینار میکروبی

فروشگاه اینترنتی آریاطب محصولات خود را به روش فروش اینترنتی به مشتریان عزیز خود ارائه می نماید. شما مشتری گرامی، می توانید باشماره های مندرج در وبسایت با همکاران ما در تماس باشید تا شما را برای خرید این نوع از محصول راهنمایی نمایند.

  • هستاران طب

4

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
0%
100 %
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    در بین عرض 80 تا 240 هر عرضی بخواییم قابل تولیده؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بله قابل تولیده

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی