به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

هاون شیشه ای

مدل: 6
دسته بندی: ظروف نگهداری
شناسه محصول: 7981

تماس بگیرید

6

تماس بگیرید
جزییات

8

تماس بگیرید
جزییات

10

تماس بگیرید
جزییات

12

تماس بگیرید
جزییات

90

150000
جزییات

120

200000
جزییات

150

250000
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

هاون شیشه ای آزمایشگاهی

تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی به هر اندازه و شکلی که باشد در موقعیتی مناسب کاربرد دارند و فقدان آن موجب اختلال در آزمایش مورد نظر می شوند و این مساله ربطی به بزرگ و کوچک بودن وسیله یا دستی و برقی بودن آن ندارد . یکی از این وسایل آسیاب دستی است اگر در آزمایشی ماده ای نیاز به ساییدن داشته باشد و مقدار کمی هم داشته باشد تنها وسیله ای که می تواند این ماده را برای کار آماده کند هاون است.

هاون شیشه ای

آسیاب دستی یا هاون جنس شیشه ای دارد و بسیار کوچک است و دارای دسته ای است که با قرار دادن ماده داخل آن با کمک دسته می توان ماده را با حرکات منظم کوبید و له نمود و اگر دو ماده با هم در آن آسیاب قرار گرفت می توان با ساییدن دو ماده را به خوبی با هم مخلوط نمود. هاون شیشه ای دارای دسته ای از جنس شیشه می باشد که برای خرد کردن و ساییدن مورد استفاده قرار می گیرد . هاون یکی از وسایل پرکاربرد آزمایشگاهی است که در اندازه ها و ابعاد مختلف ساخته می شود . از این وسیله برای خرد کردن جامدات سخت ، مواد خمیری ، پودر کردن و مخلوط نمودن مواد استفاده می شود . نکته مهم در زمان استفاده از هاون شیشه ای این است که دسته ی هاون را نباید به صورت عمودی بر جسم وارد کرد بلکه می بایست با ملایمت عمل ساییدن مواد را انجام داد تا به بدنه ی هاون و دسته ی آن آسیبی نرسد . و همچنین هاون شیشه ای دارای ابعاد متنوعی می باشد ، توجه داشته باشید که بعد از اتمام کار با هاون ، دسته و داخل هاون را با آب و یا اسید رقیق بشویید تا برای استفاده بعدی آماده باشد و مواد به روی بدنه هاون باقی نماند ، بعد از شست و شو حتما آن را در جای مناسبی برای خشک شدن قرار دهید و با دستمال تمیز هاون را کاملا خشک کنید . به هیچ وجه دسته را روی میز آزمایشگاه رها نکنید زیرا با وجود سر گرد باعث چرخش و افتادنش از روی میز شده و خواهد شکست و برای جلوگیری از شکستن دسته همیشه آنرا داخل هاون قرار دهید .

چگونه با آسیاب دستی کار کنیم؟

 هاون یا آسیاب دستی را باید طوری روی میز قرار دهید که زمانی که دستگاه دیگری روی میز روشن باشد حرکت آن ها موجب افتادن بر روی زمین و شکسته شدن آن نشود زیرا حجم این ظرف کوچک است و با اندک ضربه ای جا به جا می شود.

کاربرد هاون شیشه ای

این محصول برای ساییدن و نرم کردن و خرد کردن مواد بسیار سخت کاربرد دارد .

طریقه ی استفاده از هاون شیشه ای

برای کار با این وسیله باید با یک دست آن را محکم نگه داشت و با دست دیگر دسته ی آن را به صورت چرخشی جهت خوب ساییده شدن در هاون چرخاند . بعد از استفاده از هاون باید آن را شست و خشک کرد و مراقب بود تا دسته ی هاون نیفتد و جهت جلوگیری از شکستن داخل خود ظرف قرار دهید.

ویژگی های هاون شیشه ای

در برابر ضربه و حرارت مقاومت بالایی دارد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی