به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاغذ نوار قلب داوینسا 6 سانت

مدل: ایرانی
دسته بندی: کاغذ پزشکی
شناسه محصول: 4610

31000

ایرانی

31000
جزییات

اکوچارت

تماس بگیرید
جزییات

چینی

39000
جزییات

سونومد

تماس بگیرید
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
60 عدد به بالا 29000
100 عدد به بالا 27500
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاغذ نوار قلب داوینسا 6 سانت

الکترو کاردیوگرام، که همچنین به عنوان ECG ،  ECG 12 - lead یا EKG نیز نامیده می شود، یک تست تشخیص دهی غیر تهاجمی شده است که سیستم الکتریکی قلب شما عزیزان را برای ارزیابی بیماری های قلبی ارزیابی می کند. با استفاده از الکترودهای فلزی تخت شده روی قفسه سینه تان شما می توانید برای تشخیص ضربان های الکتریکی تولید شده توسط قلب خود را که به شکل ضربه هستند، بروی کاغذ مخصوص ثبت ایجاد کنید . دکتر شما نیز می تواند الگوها را برای درک بهتر ضربانات قلب و ریتم قلب شما، برای شناسایی برخی از انواع بیماری های ساختاری قلبی و ارزیابی کارایی قلب را تجزیه و تحلیل کند.

آنچه در یک الکترو کاردیوگرام انتظار می رود

یک ECG ریتم الکتریکی قلب شما را تشخیص داده  و آنچه را که به عنوان یک ردیابی شناخته می شود را تولید می کند، که به نظر می رسد خطوط لکه دار است. این ردیابی شامل نمایندگی هایی از امواج چندگانه است که با هر ضربانات قلب، حدود 60 الی 100 بار در دقیقه، تجدید می شود. الگوی موج باید شکل سازگاری داشته باشد. اگر امواج شما سازگار نباشند یا اگر به عنوان امواج استاندارد ظاهر نشوند، این نشان دهنده بیماری قلبی است.

انواع تغییرات مشخصی وجود دارد که با نگرانی های مختلف قلب اتفاق می افتد و پزشک شما می تواند الگوهای موج ECG شما را دیده تا ببینید که آیا آنها نوع خاصی از بیماری های قلبی را نشان می دهند یا خیربسیاری از پزشکان ECG را به عنوان بخشی از یک معاینه ی پزشکی سالانه برای کنترل کردن بیماری قلبی انتخاب می کنند. این ممکن است به شما نیز اعمال شود:

اگر بیماری قلبی هم دارید، ممکن است به تست الکترو کاردیوگرافی دوره ای نیز نیاز داشته باشید تا ارزیابی دقیقی کنید که آیا بیماری شما بدتر هم می شود و یا مانع اثرات درمانی داروهای قلب شما می شود.

نمونه هایی از رول نوار قلب داوینسا

200 رول در هر یک از کارتن های بسته بندی می باشد.نوار قلبی با برند PAPYRUS از متریال اولیه هانسول کشور کره تهیه شده است و از تکنولوژی تثبیت کردن رنگ استفاده شده و بدون پرز نیز می باشد که در نتیجه آن موجب افزایش یافتن کیفیت دستگاه های اکو کاردیو گراف میشود. کاغذ های برند پاپیروس با استانداردهایی نظیر CE ، ISO13485  تولید شده اند .

 کاغذ دستگاه نوار قلب داوین سا

تعداد رول ها در هر کدام از کارتن های بسته بندی 120 عدد می باشد. کاغذ های پزشکی داوینسا به منظور افزایش دادن عمر مفید دستگاه های اکو کاردیوگرافی از مواد اولیه ی هانسول کره ای تهیه شده و در آن از فناوری تثبیت رنگی استفاده شده و همچنین به دلایل کیفیت بالای آن کاملا بدون پرز هم می باشد نوارقلب های داوینسا دارای استاندارد هایی مانند CE ،  ISO13485 نیز هستند .

  • رول

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی