به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

نبولایزر بیورر BEURER IH21

مدل: BEURER IH21
دسته بندی: نبولایزر
شناسه محصول: 7593

تماس بگیرید

  • ابعاد: 30 × 18 × 10
  • دو عدد ماسک کودک و بزرگسال

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

نبولایزر بیورر – BEURER IH21

ریه ها یکی از اجزای حیاتی بدن هستند. ریه ها اکسیژن را دریافت کرده ، به گلبول های قرمز خون می رسانند و سپس دفع کربن دی اکسید باعث عملکرد طبیعی قسمت های بدن می شود. با اختلال عملکرد این اندام ، مشکلات زیادی برای سایر قسمت های بدن وجود دارد ، بنابراین استفاده از درمان های سریع می تواند کمک کننده باشد. از بسیاری مشکلات جلوگیری کنید. استنشاق درمانی است که به بسیاری از افراد اجازه می دهد به سرعت بهبود پیدا کنند علت آن بیماریهای ریوی است. نبولایزر IH21 یک استنشاق کننده دارو است. از طریق این محصول می توان از طریق  دو ماسک مختلف دهان برای کودکان و بزرگسالان استفاده شده است. این دستگاه با تبخیر و فشرده سازی داروهوای خروجی می تواند دارو را مستقیماً به ریه ها برساند. IH21 برای درمان بیماری هایی مانند سرماخوردگی ، برای آسم و بیماریهای تنفسی استفاده می شود. سیستم خاموش شدن خودکار این دستگاه پس از زمان معینی خاموش می شود. این دستگاه با مقالات مختلف می تواند برای درمان بیماری های کودکان و بزرگسالان مناسب باشد.

موارد استفاده از نبولایزرها

نبولایزر دارای فناوری اسپری هوای فشرده است که در آن کمپرسور هوای فشرده را در حدود 1.45 bar-0.8 bar تولید می کند. هوای فشرده از طریق لوله هوا و نازل در دستگاه استنشاق دمیده می شود. جریان هوا باعث خروج ذرات دارو و ترکیب آن با هوای داخل اسپری می شود. سطوح بالای ذرات قابل استنشاق را می توان در طی استنشاق های کوتاه مدت با استفاده از یک نبولایزر به بدن تحویل داد. این روش دارای قدرت تبخیر بالا تقریبا 0.3 میلی لیتر در دقیقه است. علاوه بر این ، نبولایزر Beurer IH21 را می توان ضد عفونی کرد. این یک محصول پزشکی است و تأیید شده است. در کنار نبولایزر یک بسته حاوی یک ماسک وجود دارد ، یک ماسک برای کودکان و بزرگسالان. لازم به ذکر است که در نبولایزرهای IH20 ، IH21 و IH25 ، کمپرسور با ایجاد هوای فشرده ، اسپری تولید می کند. هوای فشرده از طریق لوله هوا و نازل در دستگاه استنشاق دمیده می شود. جریان هوا ذرات را از دستگاه استنشاق خارج کرده و با هوای اضافی داخل اسپری ترکیب می کند و به این ترتیب دستگاه استنشاق از طریق ماسک یا دهان به بیمار تحویل داده می شود.

2

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 1)
0%
0%
0%
100 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    امکان استفاده در حالت خوابیده وجود ندارد کودک بایستی حتما ایستاده یا نشسته باشد که بتونه از این دستگاه استفاده کنه

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی