به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

مولاژ جنین در رحم

مدل: مولاژ
دسته بندی: مولاژ انسان
شناسه محصول: 5810

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

مولاژ جنین 9 ماهه در رحم

این نوع مولاژ جنین یک وسیله آموزشی است که وضعیت جنین و رحم مادر را از ماه اول حاملگی تا ماه آخر حاملگی را نشان می دهد و این مولاژ جنین مدل حاملگی شامل ۸ مدل می باشد که هر کدام از این مدل‌ها را می توان بر روی پایه نصب کرد. مجموعه کامل مولاژ جنین شامل چهارده قطعه است که مدل شماره ۸ آن وضعیت رحم را که دو جنین را در خود پرورش می دهد را نشان می دهد. از این وسیله آموزشی بیشتر در مراکز درمانی، آموزشی و پزشکی کاربرد دارد و از آن برای آموزش به دانشجویان پزشکی و کلاس‌های آموزشی در دوران بارداری استفاده می شود. جنس این وسیله آموزشی از PVC  می باشد و ام چنین این نوع مولاژ خیلی نرم و سبک می باشد و به هیچ عنوان به راحتی نمی شکند. 
ویژگی‌های مولاژ جنین در رحم

مولاژ جنین مدل حاملگی یک وسیله پر کاربرد که در حیطه آموزشی، درمانی و پزشکی برای توضیح دادن آناتومی مراحل رشد جنین و به دنیا آمدن آن به کار گرفته می شود. این نوع مولاژ برای آموزش به پرستاران، ماماها و حتی پزشک زنان و حتی پزشک‌های عمومی برای آموزش استفاده می شود.
مشخصات مولاژ جنین در رحم

مولاژ جنین مدل حاملگی دارای یک قطعه فلزی است که به وسیله این قطعه جنین را بدنه مولاژ به صورت ثابت نگه داشت. این نوع مولاژ نیز دارای یک پایه است که می توان آن در تمام مراکز آموزشی و درمانی استفاده کرد. 

عکس مولاژ جنین در رحم

خرید مولاژ جنین در رحم 

برای خرید این نوع محصول آموزشی که مولاژ جنین مدل حاملگی نام دارد هم می توانید به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی توسط سایت معتبری که وجود دارد این نوع مولاژ را تهیه کرده و از آن برای هر هدفی که دارید از آن استفاده کنید. هم چنین این نوع مولاژ دارای پنج پایه اصلی است که تمام موقعیت‌های سر جنین را به نمایش در می آورد. یکی دیگر از مشخصه‌های این مولاژ نیز یک پایه دیگر دارد که شماتیک استخوان لگن را نشان می دهد. این نوع مولاژ علاوه بر مشخصه‌های دیگر نیز یک پایه مهم دیگر دارد که آن قطعه مولاژ دیواره رحم نام دارد. مولاژ جنین مدل حاملگی جزء سایر مولاژهای آموزشی به حساب می آید و از آن  برای تمام مراکز درمانی استفاده کرد. این نوع مولاژ فضایی زیادی را نمی گیرد. مولاژ جنین مدل حاملگی حتی شماتیک‌های متنوعی از زایمان را هم نشان می دهد.

این نوع مولاژ حتی تلقیح سلول تخمک و اسپرم را نمایش می دهد.  این نوع وسیله آموزشی به خاطر این که جنس آن از PVC  است مقاومت زیادی در برابر شکسته شدن دارد. تمام قطعات این نوع مولاژ را می توان از پایه اصلی آن جدا کرد و هر کدام از قطعات را به صورت مستقل به نمایش در آورد. رنگ‌های به کار رفته در قطعات این مولاژ بدون سرب می باشد. در تمام مدل‌های مولاژ جنین مدل حاملگی از پارافین‌های خوراکی و فاقد از هیچ نوع مواد سمی استفاده شده است. تمام قطعات این نوع مولاژ نیز صیقلی هستند و بعد از جدا سازی می توان بی راحتی هر یک از آنها در سر جای خود بازگرداند. مواد به کار رفته در این نوع مولاژ جنین مدل حاملگی ضد سرطان و حساسیت می باشد.

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • تهرانی ۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۶

    قطعات این مولاژ قابل تفکیک هست ؟

  • مدیریت ۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۷

    بله قابل تفکیک هستن

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی