به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

مولاژ قلب انسان متوسط

مدل: 6 قسمتی
دسته بندی: مولاژ انسان
شناسه محصول: 1542

تماس بگیرید

6 قسمتی

تماس بگیرید
جزییات

3 قسمتی

تماس بگیرید
جزییات

  • 3 برابر اندازه طبیعی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

مولاژ قلب انسان 6 قسمتی

بر اساس ساختار دقیق قلب طراحی و ساخته شده است. در این مدل می توانید تمام عروق شناخته شده قلب و شاخه های مهم آنها، ساختار دقیق حفره قلب به ویژه دهلیز راست را مشاهده کنید. آئورت و شریان ریوی را می توان از دریچه های مدل جدا کرد. سایز بزرگ مدل نکات ظریف و مهم قلب را به خوبی نشان می دهد. با کمک مولاژ قلب 6 قسمتی می توان حفره های قلب، دهلیزها، دریچه های قلب و سیاهرگ ها را مشاهده کرد و برای افراد در سنین مختلف مورد استفاده قرار داد. 

این مولاژ قلب 6 قسمتی مقاوم در برابر محو شدن است که به این معنی است که رنگ روی این محصول به مرور زمان محو یا ناپدید نمی شود. مولاژ قلب 6 قسمتی موجود در یک نگهدارنده متناسب با حجم قلب قرار می گیرد.این مولاژ قلبی یکی از کاربردی ترین مولاژ های موجود در بدن انسان به شمار می رود که هم اکنون در آزمایشگاه مدارس، دانشجویان پزشکی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. مهندسی و تاثیر عمده ای در یادگیری دارد. همانطور که می دانید قلب عضوی حیاتی و بسیار قدرتمند در بدن موجودات زنده است که دائماً فعال بوده و خون رسانی به سایر اندام های بدن را انجام می دهد. این
اندام حیاتی خون را پمپاژ می کنند. ، اکسیژن و مواد. این مواد مغذی را به سایر اندام های بدن می رساند و در بدن بین شیر و پستان قرار می گیرد.

مولاژ قلب 6 تکه

قلب مهمترین عضو بدن انسان زنده است. زندگی انسان به عملکرد صحیح قلب بستگی دارد. وظیفه این اندام تامین خون و اکسیژن به کل بدن است. اگر این کار به درستی انجام نشود، سلامت افراد یا موجودات زنده به خطر می افتد. مولاژ قلبی 6 قسمتی برای نشان دادن قسمت های مختلف قلب مانند دهلیزها، ماهیچه ها، سیاهرگ ها و رگ های خونی استفاده می شود. این مدل را می توان در بیمارستان ها و اتاق های برش استفاده کرد. از نظر علمی، قلب عضوی است که در مرکز قفسه سینه (متمایل به چپ) قرار دارد و جرم قلب انسان حدود 300 گرم است.

این مدل از 6 قسمت 3 برابر اندازه طبیعی به ابعاد 17x15x15 سانتی متر در شرکت آریاطب تشکیل شده است. همه قطعات به دلیل مغناطیسی بودن به راحتی مونتاژ می شوند. وزن این محصول حدود 1 کیلو و 100 گرم می باشد و همچنین شکل قلب آن از جنس پی وی سی نشکن و مقاوم می باشد. این محصول مطابق با واقعیت با رنگ های قابل شستشو با کیفیت بالا رنگ آمیزی شده است.
کاربرد و استفاده از مولاژ برای یادگیری و آموزش دانش آموزان می توان از آن در کلینیک های قلب، بیمارستان ها و مراکز تشریح استفاده کرد .

ویژگی مولاژ قلب انسان

تمام جزئیات را به صورت کاملا طبیعی نشان دهید ،ماندگاری بالای رنگ های استفاده شده ، قابل شستشو ، موارد استفاده و کاربردهای مولاژ قلب 6 قسمتی ، آموزش و یادگیری موثر و مفید ، استفاده در آزمایشگاه مدارس و دانشگاه ، مناسب برای تدریس در اتاق های تشریح بیمارستان مولاژ قلب 6 قسمتی سه برابر بزرگتر از اندازه طبیعی است، شش قسمت از پی وی سی مرغوب و درجه یک ساخته شده و نشکن است، رنگ های استفاده شده بدون سرب است. هر مدل دارای یک دفترچه راهنمای با جزئیات است.

  • پلاستیک (PVC)

  • 6

  • ایران

  • 15x17x16

  • 1200

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی