به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

معرف تری فنیل تترازولیوم

مدل: 10 گرم (مرک)
دسته بندی: واکنشگر
شناسه محصول: 7409
برند: مرک

860000

  • یک شاخص کاهش اکسیداسیون است

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تری فنیل تترازولیوم

تری فنیل تترازولیوم ( Triphenyltetrazolium (TTCهمانگونه که می دانید مدل های گوناگونی از معرف ها و رنگ ها وجود دارد که هریک فرمول مخصوص به خود را دارند و هر کدام در آزمایشگاه برای آزمایش مناسب استفاده می شوند.

معرف تریفنیل تترازولیوم ، TTC یا تترازولیوم کلراید (فرموله شده با 2،3،5-trihenyl-2H-tetrazolium chloride) یک شاخص کاهش اکسیداسیون می باشد که معمولاً در آزمایشات بیوشیمیایی ، به ویژه برای نشان دادن تنفس سلولی ، به عنوان مثال استفاده می شود. دانه. این یک پودر کریستالی سفید رنگ می باشد که در آب ، اتانول و استون محلول است اما در اتر نامحلول است.

تری فنیل تترازولیوم کلراید

روش TTC ، که به عنوان تست TTC یا آزمایش تترازولیوم نیز شناخته می شود ، برای تمایز بین بافتهای متابولیک فعال و غیر فعال استفاده می شود. با توجه به فعالیت دهیدروژنازها (آنزیم های مهم در اکسیداسیون ترکیبات آلی و در نتیجه متابولیسم سلولی) در بافت سفید ، ترکیب سفید از نظر آنزیمی به TPF قرمز (1،3،5-تری فنیل فرمازان) کاهش می یابد در حالی که در بعضی موارد این ناحیه نکروز می شود. زیرا این آنزیم ها دچار اختلال یا از بین رفتن می شوند. TTC در آسیب شناسی و کالبد شکافی برای شناسایی حملات قلبی استفاده شده می باشد. عضله سالم قلب با لاکتات دهیدروژناز قرمز می شود ، در حالی که نواحی بالقوه ناپدید می شوند.

معرف تری فنیل تترازولیوم

مواد آزمایشگاهی در مدل های گوناگونی در فروشگاه آنلاین و دارای نماد اعتماد الکترونیکی  آریا طب با قیمت مناسب به فروش می رسد می توانید از طریق همین سایت نسبت به خرید اینترنتی این محصولات اقدام نمایید.

قیمت تری فنیل تترازولیوم

ترکیبات نمک تترازولیوم معمولاً برای تشخیص زنده ماندن استفاده می شود. دو دسته اساسی از نمک های تترازولیوم وجود دارد: (1) نمک های کاتیونی که می توانند سلول های یوکاریوتی زنده را از طریق برهمکنش های الکترواستاتیکی با غشای پلاسمایی آنیونی نفوذ کنند. نمک های تترازولیوم کاتیونی شامل MTT می باشد. (2) نمک های تترازولیوم آنیونی به یک معرف جفت کننده الکترون برای نفوذ به سلول های زنده نیاز دارند. اینها عبارتند از MTS ، XTT . همه این سنجش ها به عملکرد آنزیم های دهیدروژناز در سلول های فعال متابولیکی برای کاهش کوفاکتورهای آنابولیک مانند نیکوتین آمید آدنین دی نوکلئوتید  و نیکوتین آمید آدنین دی نوکلئوتید فسفات  بستگی دارد. در حضور آنزیم‌های دهیدروژناز فعال، نمک رنگ‌سنجی که به داخل سیتوزول یک سلول فعال متابولیکی نفوذ می‌کند، کاهش می‌یابد و یک رسوب بنفش درون سلولی تولید می‌کند که معمولاً به مراحل اضافی (مانند حل شدن) نیاز دارد تا بتوان آن را با جذب با استفاده از اسپکتروفتومتر یا صفحه خوان. احیا تترازولیوم برای سلول ها سمی است و یک معیار نهایی برای زنده ماندن است که فقط در سازه های قربانی انجام می شود.

علایم اخطار معرف تری فنیل تترازولیوم

خرید تری فنیل تترازولیوم کلراید

TTC برای تمایز بین بافت‌های فعال متابولیکی و غیرفعال استفاده می‌شود. ترکیب سفید به دلیل فعالیت دهیدروژنازهای مختلف (آنزیم‌های مهم در اکسیداسیون ترکیبات آلی و در نتیجه متابولیسم سلولی) در بافت‌های زنده به صورت آنزیمی به TPF قرمز (1،3،5-تری فنیل فورمازن) کاهش می‌یابد، در حالی که در حالت بدون واکنش باقی می‌ماند. مناطق نکروز از آنجایی که این آنزیم ها یا دناتوره یا تخریب شده اند.

در روش TTC که با نام های تست TTC یا تست تترازولیوم نیز شناخته می شود، از TTC برای تشخیص بافت های فعال و غیر فعال متابولیک استفاده می شود. ترکیب سفید به دلیل فعالیت دهیدروژنازهای مختلف (آنزیم‌های مهم در اکسیداسیون ترکیبات آلی و متابولیسم سلولی متعاقب آن) در بافت‌های زنده به صورت آنزیمی به TPF قرمز (1,3,5-triphenylformazan) کاهش می‌یابد، در حالی که در مناطق نکروزه غیر فعال می‌ماند. . زیرا این آنزیم ها تغییر یافته یا از بین رفته اند. TTC در پاتولوژی و کالبد شکافی برای شناسایی انفارکتوس میوکارد استفاده شده است. عضله قلب سالم به دلیل لاکتات دهیدروژناز قلبی قرمز رنگ می شود، در حالی که نواحی احتمالی رنگ پریده خواهند بود.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی