به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

اسید نیتریک

مدل: 1
دسته بندی: اسید
شناسه محصول: 2140
برند: مرک

350000


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

اسید نیتریک مرک

نیتریک اسید چیست؟ نام دیگر نیتریک اسید (جوهر شوره) است که نوعی اسید معدنی و مقوی است  اسید نیتریک ترکیب خالص بی رنگی دارد که اگر مورد تجزیه قرار بگیرد به رنگ زرد تبدیل می شود زیرا تجزیه اش به وسیله اکسید نیتروژن و آب است  وقتی که تحت تاثیر دما قرار می گیرد ذوب می شود در نتیجه مایع بی رنگی را تولید می کند و از شوره به دست می آید.

خواص فیزیکی نیتریک اسید

شکل ظاهری مایع بی رنگی است که دارای نماد شیمیایی HNO3 و همچنین غلظت این ماده بین رده ی 83 تا 65 درصد است  و دارای بوی زننده و بسیار تند است   و به صورت پودری هم یافت می شود که دو نوع تک آبه یا دو آبه است .

ساختار شیمیایی اسید نیتریک (Nitric acid)

اسید نیتریک آزمایشگاهی

شرح تولید اسید نیتریک؟ در قدیم  اسید نیتریک را از شوره به دست می آوردند به طوری که سولفات آهن را روی شوره می گذاشتن و حرارت زیادی می دادند تا متوجه خالصی و ناخالصی شوره شوند  اما امروز در صنعت آمونیاک حرف اول را می زند و ماده ی اولیه است از نظر قدیم اسید نیتریک در ابتدا از امتحان و اثر اسید سولفوریک روی نیترات سدیم به وجود آمده است اسید به دست آمده باید دارای غلط بالایی باشد که به صورت درصد بیان می شود  و رنگ اسید تبدیل به رنگ قرمز یا زرد می شود زیرا مورد حرارت و دود قرار گرفته است .

کاربرد اسید نیتریک

یکی از ویژگی های بارزی که دارد استخراج طلا است تمامی فلزات به راحتی در این ماده حل می شوند به همین دلیل در جهت بازیافت زباله و ضایعات فلزی استفاده می شود و بسیار سریع و راحت در برابر حرارت بالا تجزیه می شود به همین دلیل که نور فر‌ابنفش به راحتی  باعث تخریب و تجزیه اسید نیتریک نشود این مایع درون ظروف شیشه ایی رنگ قهوه ایی ریخته می شوند  اسید اگر به مقدار بالایی تجزیه شود  گاز  No2 تجزیه می شود  که رنگ قرمزی دارد  و در تولید موشک هم  ‌چون دارای اکسید کننده است مورد توجه قرار گرفته  است  مهم ترین کاربرد در جهت شست و شو است و قابلیت خورندگی که دارد به راحتی فلزات را حل می کند.

مضرات اسید نیتریک؟

اگر مقدار مایع بسیار غلیظ باشد اکسید کننده بسیار قوی  تولید می کند که موجب احتراق و آتش سوزی سریع در برابر گرما می شود  در حرارت بالا گاز های سمی نیز تولید می کند که استشمام مداوم این کار برای ریه ها ضرر دارد در هنگام کار باید دقت بالایی داشته باشید در صورت آسیب با چشم سریع چشم را شستشو دهید و به مراکز درمانی مراجعه کنید  زیرا آسیب زیادی با خود به همراه دارد و این اسید قابلیت خورندگی دارد .
فروش اسید نیتریک

مواد آزمایشگاهی در انواع گوناگونی در فروشگاه آنلاین و دارای نماد اعتماد الکترونیکی  آریا طب با قیمت مناسب به فروش می رسد می توانید از طریق همین سایت نسبت به خرید آنلاین این محصولات اقدام نمایید.

علایم اخطار (ghs) اسید نیتریک

قیمت اسید نیتریک آزمایشگاهی

تیم متخصص فروشگاه تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی آریا طب همواره می کوشد تا با ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز مشتریان همچون مشاوره خرید تجهیزات و مواد ازمایشگاهی، تجهیزات مطب ها و کلینیک ها و دستگاه های آزمایشگاهی نیاز آن ها را به تجهیزات پزشکی مرتفع سازد پس چنانچه قصد خرید دستگاه اتوکلاو را دارید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید و سپس نسبت به خرید مناسب ترین ست اقدام نمایید. امروزه خرید آنلاین به دلیل های مختلفی همچون سرعت بالا، حذف هزینه رفت و آمد، عدم اتلاف وقت و ... دارای طرفداران بسیاری بوده و رواج گسترده ای پیدا کرده می باشد به همین دلیل مدیران آریا طب شرایطی را مهیا کرده اند تا خرید از این فروشگاه به صورت آنلاین نیز امکان پذیر باشد پس برای خرید به صورت اینترنتی به صفحه معرفی محصولات رفته و با انتخاب محصول مورد نظر و اضاف کردن آن به سبد خرید خود، فرم مربوطه را تکمیل نمایید سپس از طریق درگاه بانکی مربوطه هزینه آن را پرداخت کرده تا سفارش شما به مرحله ثبت نهایی برسد و همکاران ما در اسرع وقت آن را درب منزل یا محل کارتان به شما تحویل دهند.

مدل: 1004560

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی