به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

اسید بوریک

مدل: 100165
دسته بندی: مواد
شناسه محصول: 2133

250000

  • 250 گرم

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

اسید بوریک مرک

بوریک اسید دارای ویژگی ها و کاربرد های فراوانی می باشد که در ادامه چند مورد از کاربرد ها و خصوصیات این ترکیب را برای شما توضیح می دهیم تا در هنگام خرید شناخت کافی را از این ماده داشته باشید :  کاربرد های بوریک اسید عبارتند از " کاربرد درمانی آن به صورت محلول در درمان عفونت قارچی _ اکنه _ تبخال و همچنین در پمادهای ضد سوختگی محلول های شستشوی چشمی و گوشی وجود دارد ،  به عنوان حشره کش هم مورد استفاده قرار می‌گیرد _  کاربرد بوریک اسید در پزشکی و داروسازی :  یکی از خواص های مهم آن است که انتی باکتری و ضد قارچ است که از همین خاصیت در  پزشکی استفاده های زیادی می شود _ کاربرد دیگر آن در صنایع چوب می‌باشد که از این محصول به عنوان ضد قارچ _ ضد حشره و نگهدارنده در چوب های خام استفاده می شود _  کاربرد آن در کشاورزی با استحکام دادن به دیواره سلولی گیاهان باعث فتوسنتز و بهبود فرایند جذب می شود ،  همچنین رشد محصولات کشاورزی را افزایش می‌دهد و کاربرد دیگر آن به صورت روان کننده است که در تولید روان کننده های خنک کننده که در آب محلول هستند و پایداری pн مورد استفاده قرار می‌گیرد .  کاربرد دیگر آن در صنعت شیشه سازی است که در تولید محصولات شیشه ای از این ماده استفاده می کنند .  بوریک اسید به دو صورت بلور بی رنگ یا پودر سفید حلال در آب وجود دارد که فرمول شیمیایی آن H3βO3 می باشد . بوریک اسید از واکنش بوراکس با یک اسید معدنی مانند ؛  هیدروکلریک اسید تولید می‌شود و یا می‌توان آن را با استفاده از هیدرولیز بور تیر هالیدها و دی بوران ها تهیه کرد . بوریک اسید یک اسید ملایم است که بیشتر برای ضدعفونی کردن و گندزدایی استفاده می شود ، این ماده یک جامد بی بو با مزه تلخ است که یک اسید ضعیف به حساب می آید هنگام استفاده و یا نگهداری از بوریک اسید باید نکات ایمنی را برای حفظ سلامت خود و اطرافیان رعایت کنید این نکات عبارتند از " اگر از قرص استفاده میکنید باید آن را در جایی خارج از دسترس کودکان و حیوان های خانگی قرار دهید ،  اگر آن را به صورت پودر استفاده می‌کنید در صورت استفاده حتماً از دستکش استفاده کنید و هنگام پاشیدن پودر از ماسک استفاده کنید تا دچار مشکل تنفسی نشوید .

اسید بوریک آزمایشگاهی

اسید بوریک و بورات سدیم آفت کش هایی هستند که در بسیاری از مناطق طبیعت و محیط اطراف یافت می شوند. بوراکس یکی از رایج ترین محصولات است. هر دو نمک اسید بوریک و سدیم بور را به روش های مختلف متصل می کنند. اینها عبارتند از حشرات، عنکبوت ها، کنه ها، جلبک ها، کپک ها، کپک ها و علف های هرز. محصولات حاوی اسید بوریک از سال 1948 برای استفاده در ایالات متحده ثبت شده است.

اسید بوریک

برخی از محصولات حاوی اسید بوریک چیست؟

محصولات حاوی اسید بوریک می توانند مایع، گرانول، قرص، قرص، پودر مرطوب، گرد و غبار، چوب یا طعمه باشند. آنها در داخل خانه در خانه ها مانند خانه ها، بیمارستان ها و ساختمان های تجاری استفاده می شوند. همچنین در مناطق مسکونی در فضای باز، سیستم های فاضلاب و محصولات غذایی و غیر غذایی استفاده می شود. بیش از 500 محصول اسید بوریک در ایالات متحده فروخته می شود. چندین محصول غیر آفت کش حاوی اسید بوریک عبارتند از نرم کننده های خاک، کودها، پاک کننده های خانگی، شوینده های لباسشویی و محصولات مراقبت شخصی.

اسید بوریک چگونه کار می کند؟

اسید بوریک در صورت مصرف می تواند حشرات را از بین ببرد. ممکن است معده را تحریک کند و بر سیستم عصبی تأثیر بگذارد. همچنین می تواند قسمت بیرونی حشره را خراش دهد یا به آن آسیب برساند. بوراکس، نمک اسید بوریک و بورات سدیم، می تواند گیاهان را با خشک کردن آنها از بین ببرد. نمک دیگر بورات سدیم، متابولیت سدیم، از تولید انرژی مورد نیاز گیاهان از نور جلوگیری می کند. اسید بوریک همچنین می تواند از رشد قارچ های کپک مانند جلوگیری کند. از تولید مثل جلوگیری می کند.

چگونه ممکن است در معرض اسید بوریک قرار بگیرم؟

اسید بوریک را می توان در معرض قرار داد و روی پوست قرار داد، از طریق چشم استنشاق کرد یا به طور تصادفی در حین استفاده از اسید بوریک آن را بلعید. همچنین در صورت خوردن یا سیگار کشیدن بدون شستن دست ها ممکن است رخ دهد. محصولات قابل دسترس برای کودکان یا حیوانات خانگی ممکن است در معرض نور قرار گیرند. با پیروی از تمام دستورالعمل های برچسب، می توانید قرار گرفتن در معرض اسید بوریک را محدود کنید.

علائم و نشانه هایی از قرار گرفتن در معرض مختصر اسید بوریک چیست؟

اسید بوریک در صورت بلعیده شدن یا تماس با پوست کمی سمی است. با این حال، می توان آن را در چشم به بوراکس تجزیه کرد. بوراکس همچنین می تواند برای پوست تحریک کننده باشد. افرادی که اسید بوریک مصرف می کردند حالت تهوع، استفراغ، درد معده و اسهال داشتند. اسهال و استفراغ ممکن است فیروزه ای باشد. مصرف مقادیر زیاد ممکن است باعث ایجاد بثورات قرمز و خونی مانند راش خرچنگ شود. افرادی که بوراکس را استنشاق می کنند دچار خشکی دهان، بینی و گلو می شوند. سرفه، گلودرد، تنگی نفس و خونریزی بینی نیز گزارش شده است. نوزادان در معرض آفت کش ها هستند. برخی از نوزادانی که مقادیر زیادی اسید بوریک مصرف می کنند بر سیستم عصبی نیز تأثیر می گذارند. این موارد عبارتند از شرایط غیر طبیعی، تشنج، گیجی و کما.

اسید بوریک به روشی مشابه روی حیوانات تأثیر می گذارد. اگر بلعیده شود، علائم مسمومیت حیوانی ممکن است در عرض 2 ساعت شروع شود. برای اطلاعات بیشتر، برگه اطلاعات استفاده از حیوانات خانگی و آفت کش ها را ببینید.

اسید بوریک

قیمت اسید بوریک مرک

مواد آزمایشگاهی در انواع گوناگونی در فروشگاه آنلاین و دارای نماد اعتماد الکترونیکی  آریا طب با قیمت مناسب به فروش می رسد می توانید از طریق همین سایت نسبت به خرید آنلاین این محصولات اقدام نمایید.

فروش اسید بوریک

تیم متخصص فروشگاه تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی آریا طب همواره می کوشد تا با ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز مشتریان همچون مشاوره خرید تجهیزات و مواد ازمایشگاهی، تجهیزات مطب ها و کلینیک ها و دستگاه های آزمایشگاهی نیاز آن ها را به تجهیزات پزشکی مرتفع سازد پس چنانچه قصد خرید دستگاه اتوکلاو را دارید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید و سپس نسبت به خرید مناسب ترین ست اقدام نمایید. امروزه خرید آنلاین به دلیل های مختلفی همچون سرعت بالا، حذف هزینه رفت و آمد، عدم اتلاف وقت و ... دارای طرفداران بسیاری بوده و رواج گسترده ای پیدا کرده می باشد به همین دلیل مدیران آریا طب شرایطی را مهیا کرده اند تا خرید از این فروشگاه به صورت آنلاین نیز امکان پذیر باشد پس برای خرید به صورت اینترنتی به صفحه معرفی محصولات رفته و با انتخاب محصول مورد نظر و اضاف کردن آن به سبد خرید خود، فرم مربوطه را تکمیل نمایید سپس از طریق درگاه بانکی مربوطه هزینه آن را پرداخت کرده تا سفارش شما به مرحله ثبت نهایی برسد و همکاران ما در اسرع وقت آن را درب منزل یا محل کارتان به شما تحویل دهند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی