به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

هیدروکلریک اسید

مدل: 109063
دسته بندی: اسید
شناسه محصول: 2220
برند: مرک

390000


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

هیدروکلریک اسید مرک

1 لیتر

Description

Catalogue Number

109063

Replaces

HX0603F-6; HX0603F

Synonyms

Hydrogen chloride solution

Product Information

HS Code

2806 10 00

Physicochemical Information

Density

1.03 g/cm3 (20 °C)

pH value

<1 (HO, 20 °C)

Safety Information according to GHS

Hazard Pictogram(s)


 

Hazard Statement(s)

H290: May be corrosive to metals.

Storage class

10 - 13 Other liquids and solids

WGK

WGK 1 slightly water endangering

Disposal

12
Inorganic acids and anhydrides thereof should first be diluted or hydrolyzed by stirring carefully into ice water and then neutralized (protective gloves, fume cupboard!) with sodium hydroxide solution (Cat. No. 105587). Before filling into container D, check the pH with pH universal indicator strips (Cat. No. 109535). Fuming sulfuric acid should be carefully stirred dropwise into 40 % sulfuric acid (Cat. No. 109286). Ensure that plenty of ice is available for cooling! When sufficiently cool, treat the highly concentrated sulfuric acid as described above. Analogous to this procedure, other anhydrides can be converted into their corresponding acids. Acid gases (e.g. hydrogen halide, chlorine, phosgene, sulfur dioxide) can be introduced into dilute sodium hydroxide solution and after neutralization disposed of in container D.

Storage and Shipping Information

Storage

Store at +15°C to +25°C.

Transport Information

Declaration (railroad and road) ADR, RID

UN 1789 , 8, II

Declaration (transport by air) IATA-DGR

UN 1789 , 8, II

Declaration (transport by sea) IMDG-Code

UN 1789 , 8, II, Segregation Group: 1 (Acids)

Specifications

Amount-of-substance concentration

2.000 mol/l

The concentration of this volumetric solution was determined with volumetric standard Tris(hydroxymethyl)aminomethane (article number 1.02408). The determined titer at 20°C was 1.000 with an expanded measurement uncertainty of ± 0.003 (k=2 coverage factor for 95% coverage probability). The certified 

هیدروکلریک اسید آزمایشگاهی

اسید کلریدریک ترسناک به نظر می رسد و می تواند باشد. با این حال، ممکن است تعجب کنید که بدانید اسید هیدروکلریک یک مایع رایج در بسیاری از صنایع در سراسر جهان است. سالانه حدود 20 میلیون تن اسید کلریدریک در سراسر جهان تولید می شود و به راحتی در خانه در دسترس است! این نکات ایمنی اسید هیدروکلریک می تواند به شما کمک کند تا این سم را به طور ایمن و مناسب در خانه و محل کار مدیریت کنید.

ساختار شیمیایی اسید هیدروکلریدریک (Hydrochloric acid)

اسید کلریدریک مایعی بی رنگ و زرد کم رنگ با بوی تند است. در اوایل قرن شانزدهم تولید شده و برای مصارف مختلفی استفاده می شود و بسته به هدف می توان از غلظت 10 تا 34 درصد استفاده کرد. اسید هیدروکلریک:

کاربرد اسید هیدروکلریک

ترشی استیل
تولید ترکیبات آلی (برای PVC ، کربن فعال ، اسید اسکوربیک و داروهای دارویی)
تولید مواد شیمیایی تصفیه آب
تنظیم pH آب
پردازش چرم
تصفیه نمک
پاک کننده های خانگی
ساخت و ساز ساختمان
روغن را خوب اسیدی می کند
تولید محصولات ژلاتینی

خطرات اسید هیدروکلریک

اسید کلریدریک مایع خطرناکی است که باید با احتیاط مصرف شود. اسیدها به خودی خود خورنده هستند و به صورت غلیظ مایعات اسیدی آزاد می کنند که خطرناک نیز هستند. اگر اسید یا گرد و غبار با پوست، چشم یا اندام های داخلی تماس پیدا کند، آسیب می تواند غیرقابل برگشت یا در موارد شدید کشنده باشد. استفاده از تجهیزات حفاظت فردی ضروری است.

چگونه می توان اسید هیدروکلریک را با خیال راحت استفاده کرد

ایمنی هنگام استفاده از مواد شیمیایی خطرناک مانند اسید کلریدریک بسیار مهم است. EPA باید اسید کلریدریک را به عنوان یک ماده سمی تنظیم کند و بر این اساس آن را درمان کند. هنگام استفاده از هر غلظت اسید هیدروکلریک، توصیه می شود از تجهیزات حفاظتی زیر استفاده کنید:

دستگاه تنفس بخار
دستکش لاستیکی
چکمه
کت و شلوار کامل
محافظ صورت

اگر در محل کار از اسید کلریدریک استفاده می کنید، توصیه می کنیم در صورت بروز حادثه از شستشوی چشم استفاده کنید. شما همچنین باید تمام اطلاعات MSDS اسید هیدروکلریک را قبل از تماس بررسی کنید.

هنگام استفاده از پاک کننده های خانگی اسید کلریدریک در خانه، برچسب ها و دستورالعمل های ایمنی را به طور کامل دنبال کنید. (به طور کلی توصیه می شود که ابتدا ماده شوینده را رقیق کنید تا ویسکوزیته آن کاهش یابد.) هنگام استفاده از اسیدهای رقیق، پوشیدن لباس محافظ برای جلوگیری از تماس با پوست، چشم و دهان مهم است.

مراقبت مناسب از قرار گرفتن در معرض اسید هیدروکلریک

بسته به غلظت اسید هیدروکلریک که با آن کار می کنید، قرار گرفتن در معرض تصادفی ممکن است از طریق تماس با پوست، تماس چشمی، بلعیدن یا استنشاق بخارات اسیدی رخ دهد. این قرار گرفتن در معرض خطرات جدی برای سلامتی است و باید فورا مدیریت شود.

در صورت تماس با پوست - اگر اسید کلریدریک روی پوست شما قرار گرفت، فوراً با آب فراوان به مدت حداقل 15 دقیقه بشویید و لباس های آلوده را خارج کنید. برای تماس شدید با پوست، از آب، صابون ضد عفونی کننده و کرم ضد باکتری استفاده کنید. فورا به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.

در صورت تماس با چشم - اگر اسید هیدروکلریک یا اسید وارد چشم شما شد، فوراً با آب فراوان به مدت حداقل 15 دقیقه بشویید. فورا به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.

بلع - در صورت بلعیده شدن، استفراغ را تحریک نکنید. فورا به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.

استنشاق - در صورت استنشاق بخار یا اسید هیدروکلریک، کمی هوای تازه بگیرید و فوراً به پزشک مراجعه کنید.

ذخیره و دفع اسید هیدروکلریک
اسید کلریدریک باید در مکانی خنک، خشک و دارای تهویه مناسب و دور از رطوبت نگهداری شود. از مواد غیر قابل اختلاط مانند عوامل اکسید کننده، آلی، فلزات و قلیاها اجتناب کنید. اسید کلریدریک توانایی خوردگی سطوح فلزی را دارد. در ظرف را محکم ببندید و در جای امن نگهداری کنید.

در مورد ایمنی اسید هیدروکلریک از متخصص MSDS بیشتر بدانید.

چه در حال رقیق کردن اسید کلریدریک در پاک کننده های خانگی در منزل یا رقیق کردن اسید هیدروکلریک به شکل غلیظ در محل کار باشید، ایمنی هنگام کار با این مایع سمی و خورنده بسیار مهم است. برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده، ایمنی یا دفع اسید هیدروکلریک، لطفا با ما تماس بگیرید.

قیمت خرید هیدروکلریک اسید مرک

مواد آزمایشگاهی در انواع گوناگونی در فروشگاه آنلاین و دارای نماد اعتماد الکترونیکی  آریا طب با قیمت مناسب به فروش می رسد می توانید از طریق همین سایت نسبت به خرید آنلاین این محصولات اقدام نمایید.

فروش اسید هیدروکلریک

تیم متخصص فروشگاه تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی آریا طب همواره می کوشد تا با ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز مشتریان همچون مشاوره خرید تجهیزات و مواد ازمایشگاهی، تجهیزات مطب ها و کلینیک ها و دستگاه های آزمایشگاهی نیاز آن ها را به تجهیزات پزشکی مرتفع سازد پس چنانچه قصد خرید دستگاه اتوکلاو را دارید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید و سپس نسبت به خرید مناسب ترین ست اقدام نمایید. امروزه خرید آنلاین به دلیل های مختلفی همچون سرعت بالا، حذف هزینه رفت و آمد، عدم اتلاف وقت و ... دارای طرفداران بسیاری بوده و رواج گسترده ای پیدا کرده می باشد به همین دلیل مدیران آریا طب شرایطی را مهیا کرده اند تا خرید از این فروشگاه به صورت آنلاین نیز امکان پذیر باشد پس برای خرید به صورت اینترنتی به صفحه معرفی محصولات رفته و با انتخاب محصول مورد نظر و اضاف کردن آن به سبد خرید خود، فرم مربوطه را تکمیل نمایید سپس از طریق درگاه بانکی مربوطه هزینه آن را پرداخت کرده تا سفارش شما به مرحله ثبت نهایی برسد و همکاران ما در اسرع وقت آن را درب منزل یا محل کارتان به شما تحویل دهند.

علایم اخطار (ghs) اسید هیدروکلریدریک

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی