به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

محیط کشت دی آر بی سی آگار

مدل: 100 گرم (کیولب)
دسته بندی: محیط کشت
شناسه محصول: 6091
برند: کیولب

تماس بگیرید

100 گرم (کیولب)

تماس بگیرید
جزییات

500 گرم (کیولب)

تماس بگیرید
جزییات

500 گرم (مرک)

تماس بگیرید
جزییات

  • برای شمارش قالب ها و مخمرها در مواد غذایی و محصولات حیوانی است

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

محیط کشت آگار DRBC agar

یک محیط منتخب شده دیفرانسیل می باشد که بهترین انتخاب برای باکتری های گرم منفی است زیرا جایگاه مناسبی پیدا کرده اند بیشتر با هدف جداسازی و تمایز بین کو‌لیفرم  و مدفوع پیش ‌رو می‌ رود.
 دارای محیطی گرم در جهت تخم گذاری منفی لکتوز‌مجاز است که درون خود شیگلا دارد  تمایز موجود بر روی گل سبز فلزی به دلیل رنگ کلنی می باشد که تخمیر های که لاکتوز این محیط کشت را دارند  دارای کلنی رنگی میباشند و بالعکس تخمیر بدون لاکتوز دارنده ی کلنی بی رنگ می باشد البته مقدار اسیدی بودن این محیط نشان دهنده پی اچ منبعی آن می باشد.

محیط کشت Drbc Agar

محیط کشت Drbc Agar که در فارسی به عنوان محیط کشت دی آر بی سی آگار ایبرسکو ترجمه می شود و همانطور که می دانید مدل های مختلفی از محیط کشت وجود دارد که هر کدام فرمول و ساختار گوناگونی دارند و هر یک از آنها قابل آزمایش می باشد. 

محیط کشت آگار DRBC agar چیست

محیط کشت Drbc Agar یک محیط انتخابی برای شمارش قالب ها و مخمرها در مواد غذایی و محصولات حیوانی است. مطابق با استاندارد ISO 21527-1: 2008 تهیه شده می باشد ، این محیط بر اساس فرمول اصلی کینگ ، هاوکینگ و پیت در سال 1979 و همچنین روش های توصیف شده در کتابچه راهنمای تحلیلی باکتریولوژیکی (BAM) و انجمن بهداشت مورد مطالعه قرار گرفته است. مجمع عمومی (APHA) موافق است که ترکیب گلهای دیکلرووس و بنگال به طور وسیع مورد بحث قرار می گیرد و اندازه و ارتفاع مستعمرات کپک را محدود می کند ، بنابراین از تکثیر گونه ها جلوگیری می کند و کلنی های شمارش دقیق را تسهیل می کند. به افزودن کلرامفنیکل و کاهش pH به 5.6 به جلوگیری از رشد اکثر باکتری ها کمک می کند. از این محیط می توان برای شمارش قالب های سمی و غیر سمی استفاده کرد. و این محیط ، محیطی برای شناسایی تولیدکنندگان خاص مایکوتوکسین نیست. DRBC agar از پپتون قارچی ، گلوکز ، پتاسیم دی هیدروژن ارتوفسفات ، سولفات منیزیم ، دیکلرو ، رز بنگال ، کلرامفنیکول ، آگار و آب مقطر یا یونیزه تشکیل شده است. این ماده همچنین برای شمارش مخمرها و قالبهای مناسب برای محصولات دارای فعالیت آبی بیشتر از 0.95 مانند تخم مرغ ، گوشت ، بعضی از محصولات لبنی ، شیرینی های تازه ، میوه ها و سبزیجات برای جلوگیری از رشد قطعات قالب از پخش کننده و سهولت در استفاده از آن استفاده می شود. روش شمارش مستعمرات را بر مخمرها و کپک ها اعمال کنید. استفاده از عامل ضد قارچی دیکلوران گسترش قارچ های مخاطی را محدود کرده و اندازه مستعمرات سایر جنس ها را محدود می کند. گل رز بنگال همچنین به کاهش اندازه کلنی کمک می کند و در برابر باکتری ها انتخابی می باشد. انتخاب بیشتر در برابر رشد باکتریها با ترکیب آنتی بیوتیک کلرامفنیکل با حرارت پایدار حاصل می شود. گلوکز به عنوان منبع کربوهیدراتهای قابل تخمیر ، با هضم آنزیمی بافتهای حیوانی و گیاهی ، ویتامینها ، مواد معدنی ، اسیدهای آمینه ، نیتروژن و کربن ضروری مورد استفاده قرار می گیرد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی