به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

محیط کشت اوره براث

دسته بندی: محیط کشت
شناسه محصول: 6316
برند: کیولب

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

محیط کشت Urea broth

محیط کشت محیطی بوده که مایع یا ژل است که نحوه ی عمل و محیط تشکیل شده از قسمت دوم کشت  نشان می دهد که محل مناسب برای رشد باکتری و میکروب ها است  که به کشت زیستی یا یاخته ای معروف است  که حساسیت بالایی در ساخت میکروارگانیسم دارند که دو مولکول آمونیاک دارد تا در روند تولید ارگانیسم برای محیط های رشد بهتر تقسیم شوند که با دوز بالا تولید و رشد می کنند تا محیط به راحتی قلیایی  شود زیرا این نوع کشت حساسیت بالایی دارد مقدار دوز قلیایی بودن از نظر PH قابل بیان است که تغییر رنگ را نشان می دهد که تغییر رنگ اولی صورتی و در نهایت به قرمز رخ می دهد که قرمز بالاترین مقدار pH را بروز می دهد.

اوره حالت اسیدی دارد که به راحتی محیط  را تشخیص می دهد که کوچکترین قلیایی را بروز می دهد که این محیط کشت اوره براث دارنده ی مواد مغذی  نیتروژن است که طی مواد مغذی اوره در محیط توسط ارگانیسم ها واکنش می دهد اوره به دلیل حساسیت زیاد باکتری ها را شناسایی می کند اگر محیط کشت فاقد اوره باشد کنترل منفی دارد  که حتی قادر به رد کردن گاز تولید شده اوره از فنل می باشد اوره به قدری حساس بوده که به راحتی هر فعالیت منتخب را تشخیص می دهد.

محیط کشت اوره براث از نوع جامد می باشد که دارای هدف افتراقی بین گونه ها می باشد  اوره به تنهایی آنزیمی محصول می شود که دارنده ی ترکیبات  اب و  محلول امونیاک بوده است  که زمان کشت و تولید حداقل ۲۴ ساعت زمان بر است  محل کشت حداقل سطح شیب داریست که طبق نوع محیط بسته به حالت جامد روندکشت را طی می کند که دارنده ی دولوله پیچی شکل که حالت بسیار شلی دارد می باشد که مواد و تدکیبات ۴۸ ساعت برای ریشه زدن در انجا می مانند و اوره در طی فرایند سریع عمل هیدرولیز را انجام می دهد تا باواونش گرم و مثبت روبه رو شود  که محیط کشت اوره براث فرایند محیط را دو رنگ در حالت مثبت یا منفی می کند که رنگ قرمز بعد هیدرولیزو واکنش قلیایی است که طی کنترل مثبت و منفی رخ می دهد زیرا بیشتر ترکیبات  اوره براث بافر نمکی است  که باید از آمونیاک در حهت خنثی سازی بافرنمکی استفاده کرد تا به رشد صدمه ای وارد نشود زیرا با لوله ها حداقل ۵ الی ۱۰ میلی لیتر فاصله دارد.

 

ترکیب بندی:

عناصر

گرم / لیتر

عصاره مخمر

0.1

دی پتاسیم هیدروژن فسفات

9.5

پتاسیم دی هیدروژن فسفات

9.1

اوره

20.0

فنل قرمز

0.01

pH نهایی 0.2 ± 6.8 (در دمای 25 درجه سانتیگراد)

محیط های آماده شده را در دمای زیر 8 درجه سانتیگراد، دور از نور مستقیم نگهداری کنید. پودر خشک شده را در جای خشک و در ظروف در بسته در دمای 2-25 درجه سانتیگراد نگهداری کنید.

جهت ها:

38.7 گرم را در 1 لیتر آب مقطر حل کرده و فیلتر استریل کنید. این محیط نباید گرم شود.

اصل و تفسیر:

اوره براث یک محیط اوره بسیار بافر است که بر اساس فرمول استوارت، وان استراتوم و روستیگیان (2) تهیه شده است. استوارت و همکاران (2) اشاره کرد که با کاهش مقدار بافر، زمان انکوباسیون پروتئوس را می توان از 12-48 ساعت به 2-4 ساعت کاهش داد. تشخیص تولید اوره آز یک آزمایش مهم برای تمایز باکتری ها است.

عصاره مخمر ویتامین ها و کوفاکتورهای مورد نیاز برای رشد و به عنوان منبع اضافی نیتروژن و کربن را فراهم می کند. فسفات پتاسیم قابلیت بافری را فراهم می کند. اوره منبع نیتروژن برای ارگانیسم هایی است که اوره آز تولید می کنند. برش اوره آمونیاک را آزاد می کند که با تغییر رنگ نشانگر pH، فنل قرمز، از زرد (pH 6.8) به قرمز به صورتی-قرمز (pH 8.1) مشخص می شود.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی