به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کوکتل درماهیل hsr

مدل: HSR
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 2941

تماس بگیرید

  • دارای لیبل وزارت بهداشت
  • جوانسازی پوست مسن_احیای پوست خشک و کدر
  • روشن کننده پوست و ضد لک _ آبرسانی و بستن منافذ پوست

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کوکتل درماهیل جوانساز

کوکتل درماهیل اچ اس آر جوانساز

یکی از کوکتل های قدرتمند مزوتراپی محلول درماهیل HSR است که با استفاده از پپتیدهای مقلد زیستی عمل می‌ کند این محلول که به منظور احیای پوست و حذف چروک های سطحی مورد استفاده قرار می گیرد با فوایدی از قبیل احیای پوست خشک و کدر با کمک افزایش تکثیر سلول ها، جوانسازی پوست مسن و کاهش چین و چروک ها توسط مجموعه بیوممتیک پپتیدها و آبرسانی و بستن منافذ پوست با کمک اسید هیالورونیک خالص همراه می باشد البته به شرطی که بطور صحیح و منظم از آن استفاده شود. در ادامه هر یک را به طور اختصار بررسی می کنیم.

قیمت کوکتل جوانساز درماهیل

مزوتراپی درماهیل HSR به منظور جوانسازی پوست های خشک ساخته شده است هیالورونیک اسید موجود در محلول با مولکول های آب پیوندهای زیادی تشکیل می دهد به همین علت موجب می شود تا رطوبت قابل توجهی به پوست بدهد بنابراین بعنوان آبرسان عمل می کند و منافذ پوست را می بندد برای تاثیرگذاری بیشتر می توانیم کوکتل درماهیل hsr این محلول را با بوستر پوست درماهیل مورد استفاده قرار دهیم سایر مواد تشکیل دهنده محلول مزوتراپی درماهیل اچ اس آر شامل رتینال، اسکوربیک اسید، گلوتاتیون می باشد که همه اینها آنتی اکسیدان های قوی هستند که علاوه بر تحریک پوست به ساخت کلاژن موجب می شوند تا پیگمنتیشن ها نیز کاهش پیدا کنند همچنین با تحریک پوست به تولید کلاژن و الاستین، الاستیسیته پوست نیز بهبود پیدا می کند و موجب می گردد تا رطوبت پوست به صورت بهترین حالت باقی بماند محلول مزوتراپی درماهیل اچ اس آر به صورت یک پک 10 عددی با ویال های 5 میلی لیتری بسته بندی و روانه بازار می گردد در هر جلسه درمان باید یک ویال 5 میلی لیتری توسط پزشک متخصص به محل درمان تزریق گردد فاصله زمانی بین هر جلسه یک هفته می باشد محلول معرفی شده تا 5 روز پس از باز شدن قابلیت نگهداری دارد که ضروریست که بعد از باز شدن مزو درماهیل hsr آن را در یخچال نگهداری نمود .

کوکتل درماهیل اچ اس ار

مواد تشکیل دهنده محلول درماهیل HSR : کوکتل درماهیل برای منافذ باز دربرگیرنده 1% هیالورونیک اسید خالص و 58 ماده فعال از قبیل مجموعه کاملی از بیوممتید پپتیدها، مولتی ویتامین و آمینو اسیدها می باشد که جهت مرطوب سازی پوست و بستن منافذ بسیار کارایی دارد.

ویژگی های مزوتراپی درماهیل HSR اچ اس آر

  • حذف چروک
  • خطوط ریز و کوچک را حذف کرده
  • باعث جوانسازی صورت و گردن می شود
  • علامت های کشیدگی پوست و درمان سلولیت استفاده کرد.
  • به پوست بی روح و بی طراوت، شادابی و جوانی را هدیه می دهد.

کوکتل جوانسازی درماهیل

پوست گردن و دست یک زن نشان از سن او دارند امروزه با کمک محلول درماهیل معرفی شده می توانیم نسبت به جوانسازی گردن و دست ها اقدام نماییم زیرا کوکتل مذکور در برگیرنده تری پپتید کوپر است که باعث می شود جریان خون در پوست بهبود یابد. برای این منظور از تزریقات مزوتراپی ریز کمک گرفته می شود. یکی دیگر از مشکلاتی که خانم ها اغلب با آن مواجه هستند علامت های کشیدگی پوست است آن ها پس از کاهش وزن یا بر اثر زایمان دچار این مشکل می شوند با کمک این محصول می توان کشیدگی های پوست و همچنین سلولیت را درمان کرد زیرا درون خود موادی همچون الیگوپپتید  24 دارد بدین معنا که این ماده کمک می‌ کند تا سلول‌ های پوستی جدید ایجاد گردد و باعث کاهش علامت های پوستی شود همچنین با کمک این محلول می توان خطوط ریز و چروک ها را کاهش داد زیرا حاوی ماده ای به نام دکاپپتید 4 است که می‌ تواند زخم را نیز بهبود بخشد. تری پپتید  6 موجود در محلول نیز آبرسانی لازم به پوست را انجام داده و با حفظ رطوبت پوست به بهبود شرایط پوستی کمک می نماید.

نحوه درمان محلول درماهیل  HSR اچ اس ار : نحوه درمان با استفاده از محلول درماهیل HSR بدین صورت است که در ماه اول هفته ای یک درمان در ماه دوم هفته ای دوبار و از ماه سوم به منظور ترمیم و نگهداری ماهی یکبار باید از این روش درمان استفاده شود البته نتایج حاصل شده نسبت به شرایط بیمار متفاوت خواهد بود به طور میانگین بیماران پس از دو یا سه جلسه شاهد نتایج درمان خواهند بود تا زمانی که روش های ترمیم و نگهداری به صورت منظم ادامه پیدا کنند این نتایج ماندگار خواهند بود.

کوکتل درماهیل hsr

کوکتل HSR

کوکتل جوانسازی درماهیل ساخت کشور کره می باشد که از مواد مرغوب در ساخت آن استفاده شده است شامل 5 میلی محلول است که به صورت تک و بسته ای عرضه می گردد که هر بسته شامل 10 عدد کوکتل است و به دلیل رعایت اصول بهداشتی و استانداردهای جهانی از مجوزهای متعددی همچون CE اروپا و FDA آمریکا برخوردار می باشد. به هنگام خرید توجه به تاریخ مصرف محصول از اهمیت فراوانی برخوردار است بنابراین باید از مصرف محلول های تاریخ گذشته جداً خودداری شود. خرید درماهیل hsr زیرا این گونه محصولات نه تنها شما را به نتیجه دلخواه نمی رسانند بلکه باعث آسیب‌ های جدی به پوست شما نیز می شوند.

فواید درماهیل hsr

  • لیفت
  • آبرسانی
  • جوانسازی و پرکنندگی
  • از بین بردن چین و چروک
  • از بین بردن جای جوش و اسکار

خرید کوکتل درماهیل hsr

در محلول درماهیل hsr موجود است اگر تصمیم به خرید دارید به صفحه معرفی محصولات سایت رفته و آن را به سبد خرید خود اضافه نموده و پس از پرداخت هزینه سفارش خود را به ثبت برسانید. هزینه کوکتل های مزوتراپی با توجه به عوامل مختلفی از قبیل برند تولیدی، کیفیت محلول، حجم و میزان کوکتل و ... بستگی دارد. به هنگام خرید به تاریخ مصرف کوکتل توجه نمایید و به هیچ عنوان محلول های تاریخ گذشته را مورد مصرف قرار ندهید زیرا باعث ایجاد عوارض ناخواسته می گردد.

  • درماهیل Dermaheal

  • جوانساز

2

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 1)
0%
0%
0%
100 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام من دوماه پیش ژل صورت استفاده کردم میتونم ازین مزو استفاده کنم...ممنون

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام بله موردی نداره میتونید استفاده کنید

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی