به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

مانیتول

مدل: merck
دسته بندی: الکل
شناسه محصول: 5929
برند: مرک

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

مانیتول مرک

عنوان

مانیتول

 

کلمات کلیدی

نارسایی حاد کلیه

ادم مغزی _ دیورتیک اسموتیک

برند

مرک

 

 

 

 

 

 

مانیتول چیست

یک ترکیب شیمیایی است که در ساختار خود قند الکلی به کار رفته و موجب ایجاد فشار مایع سلولی یا (اسموتیک پلاسما) می شود که  مربوط به ادرار است البته  مانیتول  به عنوان یک  گشاد کننده ضعیف برای عروق کلیوی محسوب می شود و بیشتر در آزمایشگاه :(در رده ی درمانی ،سرم به کار برده می شود )و در صنعت مورد توجه قرار می گیرد و دارای نماد فرمولی C6H14O6در داده های شیمی ثبت شده است .

کاربرد مانیتول

مانیتول یک محلول تزریقی است که اکثرا برای افرادی که :(کم  ادراری دارند ،  یا برای کاهش فشار جمجمه به دلیل ادم مغزی ،دفع مواد سمی و….غیره استفاده می کنند .)

و تزریق این محلول (سرمی) داخل ورید انجام می شود

برای شستشوی  مجاری تناسلی به کار‌برده می شود زیرا بعد از انجام عمل پروستات برای شستشو از این نوع سرم استفاده می شود  اما  در صنعت  از جلبک مقداری مانیتول  استخراج می کنند که این مقدار همان قند الکلی است  که از این قند الکلی در جهت ساخت :(آدامس ،شیرینی های رژیمی و….) استفاده می شود .

ساختار شیمیایی مانیتول (Mannitol)

عوارض جانبی استفاده بیش از حد از مانیتول چیست؟

مهم ‌ترین عوارضی که ممکن است در بدن انسان به وجود آورد برهم خوردن تعادل آبی است که بدن به بافت ها تزریق می کند اگر تزریق مانیتول  بسیار سریع انجام شود در قسمتی از بدن امکان تجمع  مانیتول  ایجاد می شود در نتیجه فرد دچار افزایش مایع که خارج از سلول است دچار می شود و مقدار سدیم مصرفی بدن رو به پایین می آید و سردرد و لرزش را به همراه خود دارد.

برند مرک چه نوع برندی است؟

برند مرک بهترین برند شرکت های آلمانی و بزرگترین شرکت تولید کننده بهترین مواد شیمیایی است و در زمینه تحلیل شیمی به نوعی شرکت در‌حال توسعه یافته است  و در‌صنعت شیمیایی و دارو ‌سازی  فعالیت شایانی دارد .

ویژگی  مانیتول چیست ؟

مانیتول داری نیمه عمر 100‌دقیقه بوده و در عملکرد نارسایی حاد کلیه به کار برده می شود که در این صورت طول عمر  مانیتول  به 36دقیقه هم می رسد البته اثر این محلول تقریبا یک الی دو ساعت زمان بر‌ خوا‌هد بود  البته با‌توجه به کا ربردی که دارد برای هر نوع  ویژگی زمانی مشخص شده است که طی این زمان  باید تزریق  مانیتول  انجام شود تا فرد بهبود یابد  مدت زمانی که به کار برده می شود بستگی به اثر کاهنده مصرفی فشار مایع است که چقدر مقدار زمان لازم دارد و بیشترین رده ی زمانی اثر‌ گذاری 4تا8ساعت زمان می برد و مقدار مصرف هم باید مورد توجه قرار گیرد اگر مقدار مصرف محلول به ‌15درصد برسد محلول  تمایل به تشکیل بلور خواهد داد  قبل از مصرف باید تست انجام شود تا مشکلی پیش نیاید.

فروش مانیتول

مواد آزمایشگاهی در انواع گوناگونی در فروشگاه آنلاین و دارای نماد اعتماد الکترونیکی  آریا طب با قیمت مناسب به فروش می رسد می توانید از طریق همین سایت نسبت به خرید آنلاین این محصولات اقدام نمایید.

خرید مانیتول مرک

تیم متخصص فروشگاه تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی آریا طب همواره می کوشد تا با ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز مشتریان همچون مشاوره خرید تجهیزات و مواد ازمایشگاهی، تجهیزات مطب ها و کلینیک ها و دستگاه های آزمایشگاهی نیاز آن ها را به تجهیزات پزشکی مرتفع سازد پس چنانچه قصد خرید دستگاه اتوکلاو را دارید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید و سپس نسبت به خرید مناسب ترین ست اقدام نمایید. امروزه خرید آنلاین به دلیل های مختلفی همچون سرعت بالا، حذف هزینه رفت و آمد، عدم اتلاف وقت و ... دارای طرفداران بسیاری بوده و رواج گسترده ای پیدا کرده می باشد به همین دلیل مدیران آریا طب شرایطی را مهیا کرده اند تا خرید از این فروشگاه به صورت آنلاین نیز امکان پذیر باشد پس برای خرید به صورت اینترنتی به صفحه معرفی محصولات رفته و با انتخاب محصول مورد نظر و اضاف کردن آن به سبد خرید خود، فرم مربوطه را تکمیل نمایید سپس از طریق درگاه بانکی مربوطه هزینه آن را پرداخت کرده تا سفارش شما به مرحله ثبت نهایی برسد و همکاران ما در اسرع وقت آن را درب منزل یا محل کارتان به شما تحویل دهند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی