به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

لوپ ذره بین با نور LED

مدل: LED نور
شناسه محصول: 3681

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

لوپ ذره بین با نور LED

  • ذره بین چیست : لوپ ( ذره بین) با نور جزو دستگاه های نوری است  که برای مشاهده اشیا به نحو مطلوب به کار می رود و برای دیدن اجسام آن ها را به چشم نزدیک می کنند اما در چشم این نزدییک سازی تا حداقل رویت برای چشم قابل دیدن است. اگر به حداقل دید برسیم باز هم مجددا جسم را به خوبی ببینیم از ذره بین استفاده می کنیم. پس ذره بین یک دستگاهی است از یک جسم کوچک یک تصویر بزرگ می سازد و چشم به جای اینکه خود جسم را مشاهده کند خود جسم را از طریق تصویرش مشاهده می کند. برای رویت بهتر جسم را در فاصله کانونی ذره بین قرار می دهند تا تصویر مجازی بزرگی خوبی از جسم تشکیل دهد برخی از دستگاه های نوری مانند ذره بین و امثال آن مانند عینک فقط از طریق یک عدسی و برخی دیگر مانند دوربین فیلمبرداری از عدسیهای متنوعی تشکیل شده اند. پس در واقع کار اصلی ذره بین درشت نمایی و بزرگ نمایی اجسام ریز است.
  •  
  • ضریب شفافیت چیست : در یک دستگاه نوری مانند LED لوپ (ذره بین) با نور نسبت قطر ظاهری تصویر نهایی به طول شی را اصطلاحا توان دستگاه می گویند که در واقع قطر ظاهری بر حسب رادیان و طول شی بر حسب متر و توان بر حسب دیوپتر تفسیر می شود. احتمالا ذره بین تمام نور داخل شده را عبور ندهد و بنا به دلایلی جذب و ...نور را هدر کند بر همین اساس یک ضریب شفافیت برای دستگاه های نوری تعریف می کنیم که به آن ضریب شفافیت می گویند.
  •  
  • درشت نمایی چیست : درشت نمایی ذره بین اصطلاحا عبارت است از نسبت قطر ظاهری تصویر به قطر ظاهری شی واقع در نزدیکترین فاصله دید .ولی اگر مسیر پرتوها را رسم کنیم با استفاده از قواعد هندسی به راحتی می توانیم رابطه درشت نمایی را ساده تر کرده و بر حسب فاصله کانونی بیان کنیم. پس اگر ما فاصله کانونی را با حرف F را نشان دهیم و درشت نمایی را با G نشان دهیم در این صورت رابطه این دو به این صورت خواهد بود. G=1+25/F
  •  
  • بهترین وضعیت چشم برای دیده شدن : پس برای بهتر دیده شدن جسم بهترین مکان قرار دادن جسم در فاصله کانونی است به این علت که پرتوهای نوری موازی از ذره بین خارج می شوند و چشم آن ها را در حداکثر رویت خود می بیند و چشم آن نورهای موازی را در حالت استراحت می بیند که بهترین وضعیت چشم برای مشاهده است.

 

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی