به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

لام نئوبار آینه دار

مدل: آینه دار
دسته بندی: لام و لامل
شناسه محصول: 7521

650000


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

لام نئوبار آینه دار آزمایشگاهی

لام های نئوبار کارایی خاص و منحصر به فردی که دارند که در آزمایشگاه ها استفاده های زیادی از آن ها می شود . کاربرد لام نئوبار آینه دار در شمارش سلولی می باشد ، این لام ها دارای فضاهای مشبک و همچنین چاهک و سکوی سوار کردن لامل هستند . در لام نئوبار آینه دار مربع هایی به طور فرضی قرار گرفته است که مربع های R برای شمارش گلبول های قرمز و مربع های W برای شمارش گلبول های سفید به کار برده می شوند . اندازه ی مربع های R اندازه ای برابر با 20 صدم میلی متر دارند . لام نئوبار آینه دار با وجود آینه ای که دارد فضای روشن تری را در زمینه ی میکروسکوپ برای شما فراهم‌ می کند . در نتیجه می توان گفت : لام نئوبار آینه دار برای شمارش سلولی به کار گرفته می شود که دارای فضاهایی به صورت مشبک و چاهک هایی می باشد . یک سکوی سوار در لام نئوبار آینه دار طراحی شده است که مخصوص سوار لامل می باشد . مربع های جداگانه ای در لام نئوبار آینه دار قرار دارد که برای شمارش گلبول های قرمز و گلبول های سفید می باشند و همچنین در زمینه ی میکروسکوپ لام نئوبار آینه دار زمینه ی روشن تری را به شما ارائه می دهد.

هموسیتومتر یک سرسره شیشه ای ضخیم است که دارای دو ستون و دو مجرا است که مایع از طریق آنها وارد می شود.لغزش توسط ستون هایی که معمولاً از روکش های ضخیم استفاده می کنند ثابت نگه داشته شده است. ناحیه زیر تیغه را سکو می گویند که معمولاً 0.1 میلی متر از هم فاصله دارد.

روش و اصول استفاده از لام نئوبار:

برای استفاده از لام هموسیتومتر ، ابتدا باید یک لام مخصوص تهیه کرده و آن را به درستی روی محفظه شمارش قرار دهید.
سوسپانسیون سلولی تهیه شده در تماس با لبه لایه ای با عمل مویرگی به خلا کشیده می شود و محفظه را کاملاً با نمونه پر می کند.
تعداد سلولهای محفظه را می توان با شمارش مستقیم با استفاده از میکروسکوپ محاسبه کرد و سلولهای قابل تصفیه بصری را می توان متفاوت شمارش کرد.
از تعداد سلولهای محفظه برای محاسبه غلظت یا چگالی سلولها در نمونه اصلی استفاده می شود و تعداد آن برابر با تعداد سلولهای محفظه تقسیم بر حجم محفظه است که مقدار آنها از آغاز.

خرید لام نئوبار

سوسپانسیون اصلی قبل از جمع آوری باید کاملاً مخلوط شود. این اطمینان می دهد که نمونه واقعی و از غلظت مساوی حذف شده است. در این آزمایش ، بسته به تعداد سلول های شمارش شده ، باید از رقیق سازی مناسب استفاده شود.


اگر نمونه به اندازه کافی رقیق نشده باشد، سلول ها بیش از حد شلوغ می شوند و شمارش آنها دشوار است. اگر بیش از حد رقیق شده باشد ، حجم نمونه برای نتیجه گیری صحیح در مورد غلظت مخلوط اصلی کافی نیست.

با انجام آزمایشات اضافی در محفظه دوم، می توان نتایج را مقایسه کرد. اگر تفاوت آنها بیش از 2 برابر باشد ، خطای شمارش رخ داده است و ممکن است روش نمونه گیری قابل اعتماد نباشد (به عنوان مثال ، سیستم تعلیق اصلی به خوبی مخلوط نشده است.

2

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 1)
0%
0%
0%
100 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    برای خرید این محصول باید چه کاری انجام بدم

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    از طریق سایت یا واتساپ ثبت سفارش کنید

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی