به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

لامپ مادون قرمز

مدل: مخصوص فیزیوتراپی
دسته بندی: لامپ چشم پزشکی
شناسه محصول: 8268

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

چراغ مادون قرمز فیزیوتراپی

لامپ مادون قرمز فیزیوتراپی یک نوع لامپ التهابی است که می تواند از خود اشعه مادون قرمز ساطع کند. لامپ مادون قرمز فیزیوتراپی جزو لامپ های درمانی _حرارتی جهت درمان دردهای عضلانی،گرفتگی عضله

یا ماهیچه، ایجاد ریلکسی در بدن انسان حتی جانداران کاربرد فراوانی دارد و  در مراکز درمانی و توانبخشی و منازل قابل استفاده است.

فیلتر لامپ مادون قرمز (فیزیوتراپی ) :

فیلتر شیشه ای کاملا تیره رنگ است که پشت آن توسط چشم انسان قابل مشاهده نیست. کار فیلتر در اصل نور مرئی را حذف می کند و فقط اشعه مادون قرمز را از خود رد میکند.

فیلتر در لامپ مادون قرمز (فیزیوتراپی) در کمیت نور تاثیر دارد، قابل ذکر است این فیلتر فقط در نور مادون قرمز اصل وجود دارد و در لامپ مادون قرمز(فیزیوتراپی ) فیک به جای فیلتر از شيشه رنگ شده با رنگ قرمز

استفاده شده است.

لامپ مادون قرمز طبی

به لامپ مادون قرمز، لامپ IR نیز گفته می شود. لامپ مادون قرمز فیزیوتراپی به خاطر رنگ قرمز طولانی ترین طول موج را دارد. طول موج لامپ مادون قرمز تقریبا ۷۵۰ نانومتر و ۱ میلی متر است

قیمت لامپ مادون قرمز با توجه به برند و اصل بودنش متفاوت استامروزه از لامپ مادون قرمز  برای مصرف در منازل نیز ساخته شده است تا رفاه و آسایش را در روند درمانی ببمار فراهم آورد.

طول موج لامپ مادون قرمز 

الگو تهیه لامپ مادون قرمز( فیزیوتراپی ) در پرتو نور خورشید بوده به خاطر همین طول موج اشعه مادون قرمز بلندتر از نور مرئی و کوتاه تر از امواج رادیویی است.

لامپ مادون قرمز (فیزیوتراپی ) به غیر از فواید درمانی برای گرم نگه داشتن غذا بدون اینکه طعم و مزه غذا عوض شود یا به جای حرارت و گرمایشی کرسی، برای گرم کردن در فصل زمستان می توان استفاده کرد.

لامپ مادون قرمز کوچک

از لامپ مادون قرمز فیزیوتراپی  به عنوان لامپ حرارتی برای درمان و کاهش دردهای پشت کمر،بیماری های ماهيچه ای _ مفصلی استفاده می شود.

سیستم عملکردی لامپ مادون قرمز (فیزیوتراپی ) به این صورت می باشد که به داخل بافت بدن نفوذ کرده و باعث اکسیژن رسانی بهتر،گردش خون بیشتر و هیدراته شدن بافت بدن،درمان زخم و تورم های عضلانی می شود.

پرتو لامپ مادون قرمز فیزیوتراپی با نفوذ به داخل پوست و ایجاد گرما موجب گردش خون بیشتر در ناحیه ای که درد دارد یا زخمی که ایجاد  شده با رساندن گلبول سفید خون از عفونت جلوگیری می کند. امروزه درد

شانه،کمر و زانو زیاد شده است و استفاده از لامپ مادون قرمز (فیزیوتراپی ) می تواند به مرور زمان از درد بکاهد

.بیشتر رسانه های پزشکی به خرید لامپ فیزیوتراپی یا لامپ مادون قرمز به خاطر طول موج بلندی که دارد، توصیه شده است که در وات های ۱۲۰ و  ۱۵۰  تولید می شوند  چرا که به راحتی در منازل نیز قابل استفاده

می باشد.

انواع لامپ مادون قرمز

  • برای حیوانات:

 پرندگان زینتی،صنایع جوجه کشی در فصل های سرد از لامپ مادون قرمز( فیزیوتراپی ) استفاده می کنند که باعث گرما،شادابی و همانند گرمای بدن مادر عمل می کند که به لامپ مادون قرمز  یا فرو سرخ، مادر مصنوعی هم گفته می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی