به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

لامپ اسپکتروفتومتر جنرال الکتریک

مدل: ۶٫۵ ولت ۱۸ وات
شناسه محصول: 5232

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

 لامپ اسپکتروفتومتر ۶٫۵ ولت ۱۸ وات جنرال الکتریک

  • کارخانه سازنده: جنرال الکتریک
  • ساخت: آمریکا
  • ولتاژ: 6.5 ولت
  • توان مصرفی: 18 وات
  • جریان (آمپر): 2.75 آمپر
  • شکل پایه: دو کنتاکت P30D
  • شکل حباب: گلابی شکل
  • طول لامپ: 48.5 میلی متر
  • قطر لامپ: 24.25 میلی متر
  • طول عمر (منطبق بر اطلاعات کاتالوگ): 100 ساعت
  • تعداد در کارتن: 10 عدد
  • گارانتی: ندارد

اسپکتروفوتومتر (spectrophotometer) متشکل از دو وسیله، یعنی spectro (طیف سنج) برای تولید نور از هر رنگ انتخاب شده (طول موج) و photometer (نورسنج) برای اندازه گیری شدت نور است. قند خون، انواع چربی ها، اسید اوریک، اوره و غیره از جمله موادی هستند که باعث بروز بیماری‌های مختلف برای افراد می شوند. اندازه‌گیری غلظت این مواد توسط اسپکتروفوتومتر امکان پذیر است. اسپکتروفتومتر یا طیف سنج، یک دستگاه آزمایشگاهی اولیه است که جهت خواندن نتایج آزمایش های که واکنش آنها از نوع End point هستند، بکار می رود. این دستگاه میزان جذب یا عبور طول موج‌های مشخصی از انرژی تابشی (نور) از یک محلول را اندازه گیری می‌نماید. بیشترین کاربرد آن در آزمایشگاه بیوشیمی است. اساس کار اسپکتروفتومتر همانند بسیار از دستگاه های آزمایشگاهی، اندازه گیری میزان نور جذب شده توسط یک محلول رنگی است؛ که طبق قانون بیر-لامبرت (Bear-Lambert) میزان جذب نور (OD) متناسب با غلظت ماده‌ی حل شده در محلول است.

لامپ اسپکتروفتومتر برند جنرال الکتریک با کیفیتی بسیار عالی تامین کننده نیاز شما بع این لامپ است .

لامپ اسپکتروفتومتر از یک آند در جناحین روبرویی و یک رشته تنگستن درون یک ساختار جعبه مانند نیکلی تشکیل شده است. دلیل ساختار این چنینی لامپ اسپکتروفتومر به این خاطر است که بهترین طیف خروجی را بوجود آورد. برخلاف لامپ های حبابی، رشته تنگستن، منبع نوری در این لامپ نیست. در لامپ های قوسی، یک قوس از رشته تا آند مشابه با فرآیند مشابهی ایجاد می شود. قبل از استفاده، رشته تنگستن بایده به مدت تقریباً ۲۰ ثانیه گرم شود، زیرا این رشته باید قبل از عمل بسیار داغ باشد. به دلیل گرمایی که فرآیند تخلیه تولید می کند، بعد از شروع عمل تخلیه، هیتر خاموش می گردد. ولتاژ حرارت بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ ولت است، اما زمانی که قوس ایجاد می شود این ولتاژ به ۱۰۰ تا ۲۰۰ ولت کاهش می یابد. قوسی که در حباب ایجاد شده است، دوتریوم مولکولی را برانگیخته می کند تا به یک حالت انرژی بالاتر برسد، سپس لامپ اسپکتروفتومتر نور را همزمان با اینکه به حالت اولیه بر می‌گرداند، ساطع می کند. این چرخه ، منشاء مداوم تابش اشعه ماورای بفنش می باشد. فرآیند گفته شده، مانند فرآیند فروپاشی حالتهای برانگیخته شده ی اتمی که در آنها الکترون ها برانگیخته می شوند و سپس تابش را ساطع می کنند، نمی باشد. در عوض, همانند یک فرآیند انتشار مولکولی می باشد که در آن فروپاشی تابشی حالت های برانگیخته شده در دوتریوم مولکولی باعث بروز این اثر می شود. لامپ اسپکتروفتومتر طول عمر معمولی حدود دو هزار ساعت دارد.

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی