به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

قیچی دو سر تیز

مدل: 12 سانتی درجه 2
دسته بندی: جراحی عمومی
شناسه محصول: 6653

110000

12 سانتی درجه 2

110000
جزییات

12 سانتی درجه 1

تماس بگیرید
جزییات

14 سانتی درجه 2

85000
جزییات

14 سانتی درجه 1

تماس بگیرید
جزییات

قیچی دو سر تیز J-22-020 surgicon 16cm

تماس بگیرید
جزییات

قیچی دو سر تیز J-22-022 surgicon 16cm

تماس بگیرید
جزییات

قیچی دو سر تیز J-22-023 surgicon 18cm

تماس بگیرید
جزییات

قیچی دو سر تیز J-22-024 surgicon 20cm

تماس بگیرید
جزییات

قیچی دو سر تیز JT-22-612 surgicon 14cm TC

تماس بگیرید
جزییات

قیچی دو سر تیز JT-22-613 surgicon 16cm TC

تماس بگیرید
جزییات

قیچی دو سر تیز JT-22-614 surgicon 18cm TC

تماس بگیرید
جزییات

قیچی دو سر تیز کرو J-22-041 surgicon 14cm

تماس بگیرید
جزییات

قیچی دو سر تیز کرو J-22-043 surgicon 16cm

تماس بگیرید
جزییات

قیچی دو سر تیز کرو JT-22-616 surgicon 16cm TC

تماس بگیرید
جزییات

16 سانت درجه 2

95000
جزییات

  • قیچی های جراحی در شکل و اندازه مختلف ساخته می شوند و دارای دو نوع ساده و فنری می باشند.
  • قیچی ها در اتاق عمل استفاده می شوند و در جراحی های عمیق کاربرد دارند.
  • قیچی دو سر تیز در سایز های ۱۴،۱۶، ۱۸ و ۲۰ موجود است.

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

قیچی جراحی

شرایط نگه داری قیچی دو سر تیز

قیچی دو سر تیز لوازم جراحی خاصی است که باید به درستی نگه داری و مراقبت کرد؛ نکته اصلی که در استفاده از ابزار آلات جراحی وجود دارد این است که هر وسیله را به دلیل مقاصد مناسب و صحیح همان قطعه باید استفاده کرد.

قیچی دو سر تیز، باید به درستی استریل و تمیز شود، به همین دلیل باید پارچه ی نرمی را به محلول ضد عفونی کننده آغشته نمود و وسیله را شستشو داد بعد از آن باید با وسیله ای نرم، کاملا میان آج و دنده های ابزار را پاکیزه کرد.

در صورت وجود گرد و غبار، لکه های خشکیده خون و سایر مواد آلوده، قیچی دو سر تیز، به مرور، دچار خوردگی و شکستگی می شود. در هنگام شستشوی ابزار آلات جراحی، نباید از وسایلی که باعث سایندگی می گردند، استفاده کرد. برای طول عمر قیچی دو سر تیز، باید از روغن هایی که در آب حل می شوند استفاده کرد، استفاده از این محلول ها، طول عمر ابزار را افزایش می دهند و از ساییدگی و اصطکاک پیشگیری می کنند‌‌.

باید حتما قبل از شست و شوی ابزار آلات جراحی، آن ها را خشک نمود. باقی ماندن رطوبت روی ابزار، باعث ایجاد لکه و خوردگی می شود و استواری قطعه را در مقابل شکستگی کاهش می دهد.

نباید ابزار آلات جراحی را به صورت متراکم روی دیش ابزار قرار دهید و باید به وزنی که دیش ابزار قادر به تحمل آن است، توجه کنید.

مشخصات قیچی دو سر تیز

قیچی های جراحی در شکل و سایز مختلفی ساخته می گردند و دارای دو مدل ساده و فنری می باشند. مدل فنری این قیچی، برای جراحی های ظریف مانند جراحی چشم و پلاستیک کاربرد دارند. قیچی های جراحی به سه دسته یک سر تیز، دو سر تیز و سر کج تقسیم می گردند که هر کدام کاربرد خاصی دارند.

قیچی ها در اتاق عمل استفاده می شوند و در جراحی های عمیق کاربرد دارند و معمولا دسته های بلند و تیغ های کوتاهی دارد برای این که پزشک بتواند آن را در دستان خود بهتر کنترل کند.

قیچی دو سر تیز در سایز های ۱۴،۱۶، ۱۸ و ۲۰ موجود است که سایز ۱۴ برای بریدن بافت های ضخیم استفاده می شود‌ لازم به ذکر می باشد که هر چه اندازه قیچی، بزرگ تر گردد، در جراحی بافت های عمیق تر کاربرد دارد.

قیچی دو سر تیز، از جنس استیل می باشد و ساخت کشور پاکستان است و قابل اتوکلاو است؛ اتوکلاو وسیله ای می باشد که برای استریل کردن ابزار های آزمایشگاهی از آن استفاده می گردد و با فشار و دمای بالا و توسط بخار آب صورت می گیرد برای مثال باید قیچی دو سر تیز به مدت تقریبا ۱۵ دقیقه در معرض بخار اشباع و در دمای ۱۲۱ درجه سلسیوس قرار بگیرد.

قسمت دسته ی قیچی دو سر کج سایز ۱۴، از تیغه آن بزرگ تر است و باعث استفاده راحت تر آن می گردد. همچنین از سایز ۱۶ این نوع قیچی، برای بریدن بافت های ظریف استفاده می شود.

برند univer، در زمینه فروش تجهیزات پزشکی فعالیت نی کند و از سال 87 فعالیت خود را شروع کرده می باشد. این برند انواع قیچی های جراحی، پنس ها و … را به فروش می رساند. لازم به ذکر می باشد که کلیه مراحل تولید این ابزار آلات طبق اصول بهداشتی اروپایی و استاندارد های جهانی صورت می گیرد و تا کنون با بیش از ۸۰۰ مرکز درمانی همکاری کرده است. شما می توانید قیچی جراحی دو سر تیز برند univer را از فروشگاه ها تهیه کنید.

قیمت قیچی جراحی

تیم متخصص فروشگاه تجهیزات و ابزار آلات جراحی آریا طب همواره می کوشد تا با ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز مشتریان همچون مشاوره خرید تجهیزات و مواد ازمایشگاهی، تجهیزات مطب ها و کلینیک ها و ابزار آلات جراحی نیاز آن ها را به تجهیزات پزشکی مرتفع سازد پس چنانچه قصد خرید ابزار آلات جراحی را دارید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید و سپس نسبت به خرید مناسب ترین ست اقدام نمایید. امروزه خرید آنلاین به دلایل گوناگونی همچون سرعت بالا، حذف هزینه رفت و آمد، عدم اتلاف وقت و ... دارای طرفداران زیادی بوده و رواج گسترده ای پیدا کرده است به همین علت مدیران آریا طب شرایطی را مهیا کرده اند تا خرید از این فروشگاه به صورت آنلاین نیز امکان پذیر باشد پس برای خرید به صورت اینترنتی به صفحه معرفی محصولات رفته و با انتخاب محصول مورد نظر و اضاف کردن آن به سبد خرید خود، فرم مربوطه را تکمیل نمایید سپس از طریق درگاه بانکی مربوطه هزینه آن را پرداخت کرده تا سفارش شما به مرحله ثبت نهایی برسد و همکاران ما در اسرع وقت آن را درب منزل یا محل کارتان به شما تحویل دهند.

 

3

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
0%
0%
100 %
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام ظهر بخیر با اتوکلاو استریل میشه کردش

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام بله میشه

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی