به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

قیچی بند ناف

مدل: پاکستانی
دسته بندی: جراحی عمومی
شناسه محصول: 6687

130000

پاکستانی

130000
جزییات

قیچی بند ناف 90درجه J-22-140 surgicon

تماس بگیرید
جزییات

قیچی بند ناف J-22-139 surgicon 10/5cm

تماس بگیرید
جزییات

  • بند ناف دارای دو شریان نافی و یک عدد رگ نافی می باشد.
  • یکی از عوامل موثر بر سلامت نوزاد، زمان و چگونگی بریدن بند ناف می باشد.
  • این قیچی ها که انواع مختلفی دارند و از خونریزی های بیشتر جلوگیری می کنند.

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

بند ناف چیست

بند ناف مسیری است که جنین به وسیله آن به جفت مرتبط می شود. بدین ترتیب مواد مورد نیاز جنین از جفت از طریق بند ناف می تواند به او برسد و مواد دفعی نیز به این روش به جفت بر می گردد.  بند ناف دارای دو شریان نافی و یک عدد رگ نافی می باشد. اطراف بند ناف ماده ای ژلاتینی وجود دارد که ژله وارتون نام دارد و منشا آن از آمنیون می باشد. در هفته های انتهایی بارداری طول بند ناف طبیعی در حالت معمول به حدود ۵۵ سانتی متر می رسد.

باید به این نکته اشاره نمود که اگر طول بندناف به کمتر از ۴۰ سانتی متر برسد، امکان دارد موجب وجود اختلالات گوناگونی مثل کمبود مایع آمنیون (کیسه آب) شود. همچنین می تواند منجر به افزایش درد زایمان نیز شود. امکان دارد حالتی به وجود آید که طول بند ناف بیشتر از ۷۰ سانی متر باشد. این اتفاق امکان دارد خطرهای زیادی به دنبال داشته باشد زیرا می تواند گره بخورد یا دور اعضای جنین بپیچد. همچنین احتمال پرولابس بند ناف بالا می رود.

بستن یا بریدن بند ناف بعد از زایمان:

یکی از عوامل موثر بر سلامت نوزاد، زمان و چگونگی بریدن بند ناف است. به همین منظور مادرانی که در آستانه زایمان قرار دارند باید متناسب با شرایط خود و نوزاد بهترین عملکرد را داشته باشند. بستن بند ناف که به آن کلامپ کردن نیز گفته می شود، توسط یک قیچی که قیچی بند ناف نام دارد صورت می گیرد. با کمک این قیچی بند ناف را پس از کلامپ کردن می برند تا از خونریزی بیشتر جلوگیری نمایند.

اقدامی که در گذشته برای برش بند ناف صورت می گرفت، به این صورت بود که در زمان کم عمل کلامپ کردن انجام می شد. سپس با قیچی آن را برش می دادند. این کار در نهایت منجر به کمبود ذخایر و منابع آهن در نوزادان می شد که می توانست کم خونی های خفیف یا شدیدی را برای آن ها به دنبال داشته باشد.

با توجه به مشکلات احتمالی استفاده از قیچی بند ناف و کلامپ کردن باید 255 الی 25 دقیقه به طول انجامد. بدین ترتیب به نوزاد حجم خون مطلوبی می رسد و موجب می شود علاوه بر ذخایر آهن، گلبول های قرمز و سفید نیز در اختیار نوزاد قرار گیرند. این اتفاقات در نهایت می تواند سبب رشد نوزاد و تکامل جسمی و عقلی او شود.

روش بریدن بند ناف نوزاد :

بعد از آن که زایمان انجام می گیرد و نوزاد از رحم خارج می شود، جفت در رحم باقی می ماند. در این زمان از دو قیچی بند ناف یا قیچی کلامپ استفاده می کنند تا بند ناف بسته شود و خونریزی اتفاق نیفتد. پس از این که بند ناف بسته شد، از طرف جفت و جنین با استفاده از یک قیچی استریل بند نافی که بین دو کلامپ قرار دارد بریده می شود. در این مرحله نوزاد را با کلامپی که روی بند نافش قرار دارد برای ادامه روند تولد به زیر یک گرم کننده تابشی می برند.

در این زمان بند ناف را با کلامپ های پلاستیکی محکم که همراه نوزاد باقی می ماند می بندند. در حقیقت برای این که به بند ناف ضربه ای وارد نشود و آسیب نبیند آن را کوتاه تر می کنند.

قیچی بند ناف:

همانطور که پیش تر گفته شد، برای بریدن بند ناف و بستن آن از قیچی بند ناف استفاده می کنند. این قیچی ها که انواع مختلفی دارند کمک می کنند تا سریع تر این روند انجام گیرد و از خونریزی های بیشتر جلوگیری شود. شاید بریدن بند ناف و کار با این قیچی راحت به نظر برسد اما باید توجه داشت تا این کار توسط شخص متخصص صورت گیرد تا بتوان سلامتی نوزاد را تامین نمود.

عکس قیچی بند ناف

مشاوره بند ناف:

زنان باردار باید از ابتدای دوره بارداری تحت مراقبت پزشک متخصص باشند تا علاوه بر مراقبت های بارداری بتواند فرد را در جهت زایمان آسان و مناسب یاری کنند. اما کار پزشک متخصص همین جا تمام نمی شود و پس از تولد نوزاد نیز می تواند با توصیه ها و عملکرد مناسب خود در حفظ سلامت مادر و نوزاد بکوشد. همانطور که اشاره شد یکی از این مراقبت ها بریدن یا بستن بند ناف می باشد که توسط قیچی بند ناف صورت می گیرد و موجب سلامت مادر و نوزاد می شود.

قیمت قیچی بند ناف

تیم متخصص فروشگاه تجهیزات و ابزار آلات جراحی آریا طب همواره می کوشد تا با ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز مشتریان همچون مشاوره خرید تجهیزات و مواد ازمایشگاهی، تجهیزات مطب ها و کلینیک ها و ابزار آلات جراحی نیاز آن ها را به تجهیزات پزشکی مرتفع سازد پس چنانچه قصد خرید ابزار آلات جراحی را دارید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید و سپس نسبت به خرید مناسب ترین ست اقدام نمایید. امروزه خرید آنلاین به دلایل گوناگونی همچون سرعت بالا، حذف هزینه رفت و آمد، عدم اتلاف وقت و ... دارای طرفداران بسیاری بوده و رواج گسترده ای پیدا کرده است به همین دلیل مدیران آریا طب شرایطی را مهیا کرده اند تا خرید از این فروشگاه به صورت آنلاین نیز امکان پذیر باشد پس برای خرید به صورت اینترنتی به صفحه معرفی محصولات رفته و با انتخاب محصول مورد نظر و اضاف کردن آن به سبد خرید خود، فرم مربوطه را تکمیل نمایید سپس از طریق درگاه بانکی مربوطه هزینه آن را پرداخت کرده تا سفارش شما به مرحله ثبت نهایی برسد و همکاران ما در اسرع وقت آن را درب منزل یا محل کارتان به شما تحویل دهند.

 

4

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
0%
100 %
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    ساخت کدوم کشوره؟

  • حسین علیزاده اسگوئی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام من قیچی بند ناف خریدم کی به دستم میرسه

  • جاوید ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    تحویل تیپاکس داده شد

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی