به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

واکر چرخدار اطفال توان افزا

مدل: ایرانی
دسته بندی: واکر
شناسه محصول: 7086

2300000

  • دو چرخ گردان در جلو و دو چرخ گردان قفل دار
  • مناسب برای کودکان
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و روکش پلاستیکی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

واکر اطفال توان زا چهار چرخ

واکر اطفال توان افزا دارای رنگ کوره ای می باشد. این واکر برای کودکانی طراحی شده که در حرکت کردن مشکل دارند. این افراد با استفاده از این واکر می توانند توانایی حرکت کردن خود را بهبود بدهند. واکر اطفال توان افزا دارای دو چرخ گردان بدون قفل در جلو و دو چرخ گردان قفل دار در عقب است. روکش آن پلاستیکی است و قابلیت تنظیم ارتفاع از 55 سانتی متر تا 77 سانتی متر را دارد. عرض بیرونی این واکر کودک 55 سانتی متر و عرض داخلی آن 50 سانتی متر و طول واکر 55 سانتی متر می باشد.

کاربرد واکر چرخدار اطفال

  • کمک در راه رفتن افرادی که توانایی لازم برای راه رفتن صحیح ندارند و در حین راه رفتن با مشکلاتی مواجه می شوند. با استفاده از واکر توان افزا می توانند به راحتی راه بروند. این امر موجب می شود تا از بروز مشکلاتی که در نواحی کمر، ستون فقرات و لگن ایجاد می شود تا حد زیادی جلوگیری یا روند آن را کند کنند.
  • کاهش درد اندام تحتانی بدن به دلایل مختلف ممکن است اندام های تحتانی بدن مثل لگن، ساق پا و زانو به درد دچار شوند. در این حالت واکر به بیمار کمک می کند تا در حین معالجه فشار از روی این قسمت ها برداشته شود تا دچار آسیب دیدگی شدید تری  نشوند.
  • عمل جراحی یا توصیه پزشک افرادی که دچار سانحه در نواحی تحتانی بدن می شوند. برای سرعت بخشیدن به روند بهبود باید تحت نظر پزشک هرچه سریع تر اقدام به راه رفتن کنند. واکر توان افزا این امکان را برای بیمار میسر می کند.

نکاتی با اهمیت در خرید و استفاده از واکر

  •  ارتفاع واکر را با توجه به قدتان تنظیم کنید.
  •  به وزن واکر در هنگام خرید توجه کنید، هرچه واکر سبک تر باشد بهتر است.
  •  عرض واکر باید متناسب باشد تا امکان عبور از اکثر جاها را داشته باشد.
  •  سعی کنید تا همراه با واکر راه بروید.
  •  در سطوح ناهموار هنگام انداختن وزن خود بر روی واکر دقت کنید که تمامی چرخ ها بر روی زمین باشد.

واکر چرخدار اطفال توان افزا

واکر اطفال توان افزا

  • قابلیت تنظیم ارتفاع از 55 تا 77 سانتیمتر
  •  عرض بیرونی 55 سانتیمتر
  •  عرض داخلی 50 سانتیمتر
  •  طول محصول 55 سانتیمتر

واکر چرخدار اطفال توان افزا دارای ویژگی های بسیاری می باشد که این ویژگی ها موجب برتری این واکر نسبت به واکر های دیگر شده است ، واکر چرخدار اطفال توان افزا مخصوص اطفال می باشد و فقط برای آن ها قابل استفاده است . واکر وسیله ای است که راه رفتن را برای افراد نا توان و کم توان در حرکت آسان می کند ، واکر باید مقاوم و محکم باشد زیرا کودکان در زمان راه رفتن وزن خود را با کمک واکر حرکت میدهند و در صورت محکم نبودن دچار آسیب میشوند . ویژگی های واکر چرخدار اطفال توان افزا عبارتند از : دارای دو چرخ گردان در جلو است که قفل ندارند ولی دو چرخ گردان عقب آن قفل دار می باشد ، روکشی پلاستیکی روی آن کشیده شده است ، رنگ کوره ای دارد ، ارتفاع آن قابلیت تنظیم دارد و شما می توانید آن را از 55 سانتی متر تا 77 سانتی متر تغییر داده و ارتفاع مناسب خود را انتخاب کنید ، عرض بیرونی واکر توان افزا چرخ دار اطفال 55 سانتی متر و عرض داخلی آن 50 سانتی متر می باشد و همچنین طول این واکر برابر 55 سانتی متر است .

به طور خلاصه می توان گفت : واکر چرخدار اطفال توان افزا دارای دو چرخ در عقب و دو چرخ در جلو می باشد که چرخ های جلو بدون قفل ولی چرخ های عقب آن قفل دار است ، ارتفاع آن قابلیت تنظیم دارد که می توانید ارتفاع را مناسب با قد خود از 55 تا 77 سانتی متر تغییر دهید . در نتیجه این واکر از نظر کیفیت و خصوصیات مثبت خود بهترین واکر شناخته شده است و در مقایسه با واکر های دیگر برتری خاصی دارد و توانسته است توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند ، اگر یک واکر اطفال با کیفیت و قیمت مناسب می خواهید ما به شما واکر توان افزا چرخ دار اطفال را معرفی می کنیم که از قیمت آن از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد .

  • موژان طب

  • چهار چرخ (رولیتر)

  • اطفال

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی