به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فشارسنج بیورر bm 28

مدل: beurer bm28
دسته بندی: فشار سنج
شناسه محصول: 6745

تماس بگیرید

  • تأمین انرژی از راه برق و باتری
  • سنجش ضربان قلب دارد
  • حافظه ذخیره نتایج دارد

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

 نحوه استفاده از فشارسنج بیورر

فشارسنج بیورر bm28

  • یکی از مسائل مهمی که امروزه در ارتباط با سلامتی افراد مطرح است، بیماری های قلبی است که ممکن است در طول زندگی افراد به دلایل مختلف برای آن ها رخ بدهد. معمولا در کشورهایی مانند آمریکا که مصرف مشروبات الکلی زیاد است، بروز بیماری های قلبی و عروقی مانند گرفتگی یا انسداد عروق و نارسایی قلب از مهمترین مواردی هستند که ممکن است در افراد بروز کنند. یکی از پارامترهایی که اندازه گیری آن تا حد زیادی می تواند به افراد در تشخیص بیماری های قلبی کمک بکند، فشار خون می باشد. فشار خون، ناشی از نیرویی است که خون درون عروق به دیواره ی عروق وارد می کند. مقدار معمول فشار خون حدود 60/90 تا 80/120 می باشد.

  • یکی از دستگاه هایی که می تواند در نشان دادن فشار خون به افراد کمک کند، فشارسنج می باشد. این دستگاه که در انواع دستی و دیجیتال موجود می باشد، به کمک باد کردن کاف، مسیر عبور خون از رگ را برای مدتی کوتاه می بندد تا فرصت اندازه گیری فشار خون فراهم شود.

فشارسنج بازویی BM28 – فشارسنجی با دقت بالا

  • معمولا فشارسنج های دیجیتال به دلیل نوع کارکردی که دارند میتوانند اطلاعات دقیق تری نسبت به فشارسنج های عادی در اختیار افراد قرار دهند. در این مقاله سعی داریم تا یکی از فشارسنج های بازویی دیجیتال که محصول شرکت بیور است را مورد بررسی قرار دهیم. شرکت بیور، شرکتی آلمانی است که در زمینه ی تولید محصولات پزشکی فعالیت دارد. محصولات این شرکت به دلیل کارایی بالا، مورد استفاده ی پزشکان و پرستاران در سراسر دنیا است.
  • فشارسنج بازویی BM28 که یکی از محصولات شرکت بیور است، با دقت و سرعت بالا میتواند اطلاعات کافی در ارتباط با فشار خون در اختیار افراد قرار دهد. در ادامه به بررسی قابلیت های مختلف این فشارسنج خواهیم پرداخت.

 

خرید فشارسنج بیورر

 

منبع انرژی – 4 عدد باتری قلمی

  • مطمعنا یکی از موارد مهم در وسایل برقی، منبع انرژی الکتریکی است. منابع انرژی، انرژی الکتریکی مورد نیاز برای بخش های مختلف دستگاه بخصوص صفحه نمایشگر دستگاه را فراهم می سازد. منبع انرژی فشارسنج بازویی BM28 از 4 باتری قلمی است. این 4 باتری توانایی کامل در تامین انرژی بخش های مختلف فشارسنج را دارند. این دستگاه قابلیت اعلان اتمام باتری دارد که این قابلیت به دستگاه اجازه می دهد تا پس از اتمام باتری، بر روی صفحه نمایش اعلان مورد نیاز را نشان دهد تا افراد جای باتری قدیمی، باتری های جدید را جایگزین کنند.

صفحه نمایش دستگاه – نمایشگر LED

  • فشارسنج بازویی BM28 دارای صفحه نمایشی LED است که افراد می توانند بعد از استفاده از دستگاه و ثبت نتایج بر روی صفحه، به راحتی اطلاعات را مورد بررسی قرار دهند. علاوه میزان فشار خون، بر روی صفحه نمایش دستگاه، تاریخ و ساعت نیز ثبت می شود. همانطور که در شکل بالا دیده می شود، علاوه بر اطلاعاتی که ذکر شد، این دستگاه قابلیت نمایش ضربان قلب را نیز دارد.

حافظه ی داخلی – 120 اطلاعات برای 4 نفر

  • یکی دیگر از شاخصه های ارزشمندی که هر دستگاه فشارسنج دیجیتالی می تواند داشته باشد، قابلیت ذخیره سازی اطلاعات فشار خون و ضربان قلب افراد است. فشارسنج بازویی BM28 دارای این قابلیت می باشد؛ در واقع افراد پس از استفاده از این دستگاه، می توانند میانگین فشار خون خود را از زمان اولین استفاده از دستگاه، ببینند. البته حداکثر زمانی که اطلاعات در این فشارسنج ثبت می شود، 7 روز است. علاوه بر میانگین فشار خون افراد می توانند میانگین ضربان قلب خود را نیز در طی آزمایشات قبلی مورد ارزیابی قرار دهند. حافظه ی داخلی این دستگاه توانایی ثبت 120 اطلاعات برای 4 نفر ( هر نفر 30 اطلاعات ) را دارد.

اندازه ی کاف دستگاه – 22 تا 42 سانتی متر

  • اندازه ی کاف فشارسنج بازویی BM28 حدود 22 تا 42 سانتی متر است. افراد به کمک کاف این دستگاه میتوانند محیط بازوی خود را به راحتی بگیرند و به دستگاه اجازه دهند تا فشار خون را اندازه گیری بکند.خرید فشارسنج بیورر

 

قابلیت های دیگر – تشخیص آریتمی ها

  • وظیفه ی اصلی فشارسنج های دیجیتال نشان دادن مقدار فشار خون و ضربان قلب است. اما بعضی از فشارسنج های دیجیتال در کنار این اطلاعات، آریتمی های قلب را نیز می توانند نشان دهند. شرکت بیور با طراحی فوق العاده این امکان را در فشارسنج بازویی BM28 ایجاد کرده تا علاوه بر ضربان قلب و فشار خون، اطلاعات دقیقی مانند آریتمی های قلبی را در اختیار افراد قرار دهد.
  • از دیگر قابلیت های فشارسنج بازویی BM28 می توان به هشدار خطای محاسباتی اشاره کرد. با این قابلیت افراد می توانند مطمعن باشند که اطلاعاتی که از دستگاه می گیرند تا حد زیادی دقیق خواهد بود.
  • اما یکی از مواردی که به عنوان نقاط ضعف فشارسنج بازویی BM28 محسوب می شود، نداشتن اعلان صوتی است. اعلان صوتی این قابلیت را دارد که پس از ثبت نتایج، با ایجاد صدایی افراد را مطلع کند.
  • فشارسنج بازویی BM28 دارای قابلیت خاموش شدن خودکار می باشد. این قابلیت باعث می شود تا اگر افراد فراموش کردند که دستگاه را پس از استفاده خاموش کنند، دستگاه به صورت خودکار خاموش شود تا باتری دستگاه زود خالی نشود.
  • اقلام همراهی که با فشارسنج بازویی BM28 عرضه می شود شامل، محفظه ی نگهدارنده و آداپتور می باشد.

خرید فشارسنج بیورر

در این مقاله سعی کردیم تا جوانب و نقاط ضعف و قوت فشارسنج بازویی BM28 را مورد ارزیابی قرار دهیم. فشارسنج بازویی BM28 علاوه براینکه توسط پزشکان و پرستاران مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه در خانه نیز افراد استفاده زیادی از این فشارسنج های دیجیتالی می کنند. مهم ترین دلایل این موضوع نیز راحتی در استفاده و دقیق بودن اطلاعاتی است که توسط دستگاه بیان می شود. توصیه ای که به افراد در ارتباط با فشارسنج های دیجیتال می شود، این است که به اعلان های ظاهر شده بر روی صفحه نمایش دستگاه توجه کنند تا در صورت خرابی آن، به تعمیر یا تعویض دستگاه بپردازند.   

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی