به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فشارسنج ایزی لایف kd 556

مدل: kd-556
دسته بندی: فشار سنج
شناسه محصول: 6877

تماس بگیرید

  • سنجش ضربان قلب: دارد
  • تأمین انرژی از راه: باتری
  • حافظه ذخیره نتایج: بله

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

فشارسنج ایزی لایف easy life مدل kd-556

  • فشارسنج ایزی لایف مدل kd-556 محصول کمپانی ایزی لایف می‌باشد. این کمپانی باکیفیت‌ترین و معتبرترین وسایل سلامتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. فشارسنج دستگاهی است که برای اندازه‌گیری و سنجش فشارخون استفاده می‌شود. امروزه هرشخص لازم است در منزل این دستگاه را داشته باشد و روش استفاده از آن را بلد باشد تا حداقل روزانه بتواند این فاکتور مهم سلامتی را بسنجد و از میزان فشار خون خود مطلع شود.
  • این محصول در انواع گوناگون دیجیتالی و عقربه‌ای در بازار موجودند یکی از جدید‌ترین آن‌ها، فشارسنج ایزی لایف مدل kd-556می‌باشد. این دستگاه شامل ویژگی‌هایی است که آن را از سایر این سری محصولات متمایز می‌کند.
  • فشارسنج easy life مدل kd-556

    •  لازم است هنگام تهیه‌ی این دستگاه با کیفیت نکات مهمی را دقت کنید که فشارسنج ایزی لایف مدل kd-556 تمام این ویژگی‌ها را دارد. در زیر به شرح این ویژگی می‌پردازیم.
    • فشارسنج ایزی لایف مدل kd-556 نمایشگر و بازوبند دارد و فشارخون را به صورت دیجیتالی و با دقت بالا بر روی صفحه نمایش نشان می‌دهد. مانیتور این محصول وضوح و دقت بالایی دارد. نمایشگر این مدل فشارسنج دارای سه دکمه است و به صورت خودکار پس از چند ثانیه خاموش می‌شود و در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند.
    • میزان فشار خون افراد را می‌توان در حافظه‌ی فشارسنج ایزی لایف مدل kd-556  ذخیره کرد و تعداد نتایج سنجش می‌تواند 60 نتیجه برای هر کاربر باشد. این نتایج با ذکر تاریخ در حافظه‌ی فشارسنج ذخیره می‌شوند.

ویژگی های فشارسنج ایزی لایف kd-556

  • دقت اندازه‌گیری فشارسنج ایزی لایف مدل kd-556 حدود ±3  گزارش شده است.
  • فشارسنج ایزی لایف مدل kd-556 به کمک باتری قلمی ولتی تغذیه می‌کند و این دستگاه  بر روی بازو بسته می‌شود.
  • این فشارسنج دستگاهی سبک و قابل حمل است و وزن آن به حدود 223 گرم می‌رسد.
  • ماندگاری و طول عمر فشارسنج ایزی لایف مدل kd-556 نسبت به نمونه‌های مشابه چینی آن به مراتب بیشتر است در نتیجه قیمت بیشتری خواهد داشت.

روش استفاده از فشارسنج ایزی لایف مدل kd-556

  • روش استفاده از فشارسنج ایزی لایف مدل kd-556 باید کیسه‌ی هوای فشار خون را بر روی بازوی خود ببندید.  لوله‌ا‌ی که به کیسه‌ی هوا متصل است باید با کف دست در یک راستا باشد. کیسه‌ی هوا  با بازوهایی با اندازه 22 تا 30 سانتی‌متر اندازه می‌شود. با روشن کردن دکمه‌ی روشن خاموش جریان هوا را به بازوبند پمپاژ می‌کند و به صورت خودکار فشار هوا تنظیم می‌شود. و پس از محاسبه‌ی فشار خون هوای بازوبند تخلیه می‌شود و میزان فشار خون بر روی مانیتور نمایش داده می‌شود.
  • فشارسنج ایزی لایف مدل kd-556 جدیدترین نسل این سری محصولات معرفی شده به بازار هستندکه دارای استاندارد و نشانگر سازمان بهداشت جهانی می‌باشد. این وسیله نتایج اندازه‌گیری فشار خون را ذخیره می‌کند. دقت اندازه‌گیری جز مهم‌ترین ویژگی آن‌ها محسوب می‌شود که فشارسنج ایزی لایف مدل kd-556 این ویژگی را دارد. فشارسنج‌هایی که باید بر روی بازو بسته شوند دقت اندازه گیری بالایی دارند. قیمت آن‌ها در بازار ایران نسبت به نمونه‌های خارجی ، مناسب است اما از نظر کیفیت و طول عمر ارزش این قیمت را دارد.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی