به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فشارسنج امرون m6 comfort

مدل: فشارسنج امرن مدل  M6 AC
دسته بندی: فشار سنج
شناسه محصول: 942

3850000
3800000


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

قیمت فشارسنج امرون m6

یک دستگاه محبوب و قابل اعتماد است که برای ارائه فشار خون دقیق و ثابت طراحی شده است. این فشارسنج دیجیتال برای استفاده در محیط های بالینی و خانگی مناسب است و آن را به ابزاری همه کاره برای متخصصان مراقبت های بهداشتی و بیماران به طور یکسان تبدیل می کند.یکی از ویژگی های برجسته Omron M6 دقت آن است. این دستگاه از فناوری پیشرفته IntelliSense برای باد کردن خودکار کاف تا فشار مطلوب استفاده می کند و خوانش دقیق و قابل اعتمادی را ارائه می دهد. این دستگاه می‌تواند ضربان قلب نامنظم را تشخیص دهد، که می‌تواند نشانگر اولیه مشکلات قلبی عروقی باشد و از یک سیستم اندازه‌گیری چک دوگانه برای آرامش بیشتر استفاده می‌کند.

 

فشارسنج Omron M6 با صفحه نمایش بزرگ و واضح و دکمه های کنترلی ساده، کاربر پسند و آسان برای کار است. این دستگاه می تواند تا 100 قرائت را ذخیره کند و به کاربران امکان می دهد فشار خون خود را در طول زمان ردیابی کنند و در صورت لزوم داده ها را با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود به اشتراک بگذارند.این دستگاه دارای یک کاف از پیش ساخته شده است که برای اندازه بازوها از 22 سانتی متر تا 42 سانتی متر طراحی شده است و برای استفاده در طیف وسیعی از بیماران مناسب است. کاف راحت است و به راحتی قابل تنظیم است و از تناسب مطمئن و دقیق در حین اندازه گیری اطمینان حاصل می کند.

 

فشار سنج omron m6 comfort

فشارسنج Omron M6 همچنین مجهز به ویژگی های ویژه برای بهبود دقت و سهولت استفاده در هنگام اندازه گیری است. این ویژگی ها عبارتند از:

- فناوری کاف Intelli Wrap، که خواندن دقیق را بدون توجه به قرار دادن کاف روی بازو تضمین می کند.

- نشانگر حرکت بدن، که به کاربر هشدار می دهد که آیا حرکت آنها می تواند بر دقت خواندن تأثیر بگذارد.

- ردیابی فشار خون صبحگاهی، که به کاربران اجازه می دهد تا ببینند که آیا فشار خون آنها به طور مداوم در صبح بالا است، زمانی که خطر ابتلا به مشکلات قلبی عروقی افزایش می یابد.

 

  • این نوع فشارسنج بازویی بوده و دیجیتال می باشد و دارای صفحه نمایش بزرگ بوده و علاوه بر اندازه گیری فشار خون و اندازه گیری ضربان قلب و تاریخ و زمان را نمایش می دهد .این دستگاه قابلیت ثبت برای دو کاربر را دارد و به طور مجزا عمل می نمایید و این دستگاه طوری طراحی شده که قابلیت ثبت 100 نتیجه را دارد که جمعا می شود 200 نتیجه و آن را با دقت ذخیره می کند . این دستگاه قابلیت دارد برای چند بیمار که در خانه بوده و خواهان ثبت نتایج بدست آمده از تست های مختلف بوده کاربرد دارد .کاف این دستگاه دارای اندازه 24 تا 42 سانتی متر بوده که این محصول ابعاد ایده آلی دارد و اکثر افراد را شامل می شود . این محصول که بازوئی بوده نسبت به محصولاتی که فشارسنجی مچی می باشد اندازه گیری دقیق تر بوده و نتایج صحیح تری بدست می آورد و افراد عوام  که می خواهتد همه جا و هر زمان از این محصول استفاده کنند کاربرد دارد . ویژگی دیگر این محصول که ساخت شرکت امرن می باشد .علاوه بر باطری قلمی با آداپتور کار کرده و با برق شهر کار می کند .شرکت امرون در ساخت و طراحی محصولات اندازه گیری پارامترهای سلامتی نقش بسزائی دارد . این محصولات تاییدیه معتبر را کسب کرده اند و بیشترین فروش در اروپا و خاورمیانه و آفریقا را دارد . این شرکت در زمینه فشارسنج دو محصول بازویی و مچی به بازار عرضه کرده است .

 

  • به همراه 2 سال گارانتی
  • صفحه نمایش LCD
  • دارای نمایشگر تاریخ و ساعت
  • قابلیت ذخیره نتایج در حافظه داخلی
  • قابلیت نمایش میانگین نتایج
  • مناسب کاربری خانگی 
  • قابلیت سنجش ضربان قلب
  • هشدار خطای محاسباتی
  • قابل استفاده با آداپتور برق
  • دارای نمایشگر تعویض باتری
  • فشارسنج امرن M6 ACدارای سیستم کنترل دوبل

 

 

به طور خلاصه، فشارسنج Omron M6 دستگاهی قابل اعتماد و دقیق است که طیف وسیعی از ویژگی ها را برای اطمینان از خوانش دقیق و ثابت فشار خون ارائه می دهد. طراحی کاربرپسند، سیستم اندازه‌گیری چک دوگانه و قابلیت‌های ذخیره‌سازی داده، آن را به ابزاری ارزشمند هم برای متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و هم برای بیمارانی که نیاز به نظارت بر فشار خون خود دارند، تبدیل می‌کند

  • خانگی

  • فشارسنج دیجیتال مچی

  • امرون OMRON

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی