به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

اسید فرمیک

مدل: 1 لیتر
دسته بندی: مواد
شناسه محصول: 5941

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

اسید فرمیک مرک

نام

متانوئیک اسید

دارای وزن =  46/03

نام متداول

فرمیک اسید

نوع برند= مرک

نماد شیمیایی

HCOOH

شرکت آلمان

 

 

 

 

 

فرمیک اسید چیست

نوعی جوهر مورچه یا متانوئیک اسید‌یست که جزوی از عضو ساده ترین گروه  به شمار می رود ریشه لغت فرمیک اسید از لاتین مورچه منشاء گرفته شده و بیشتر در نیش حشراتی چون :(زنبور،مورچه و ….) یافت می شود زیرا در برگ گیاه گزنه موجود است که ماده ای گزش زا ترشح می کند و از تقطیر مورچه بدست آمده به همین دلیل این این نام ، نام ‌گذاری شده.

ساختار شیمیایی اسید فرمیک (Formic acid)

ساختار فرمیک اسید

[ نماد شیمیایی فرمیک اسید HCOOH در داده های شیمی به این نام است ]

اسید فرمیک آزمایشگاهی

خواص فرمیک اسید

با هرگونه حل شونده یا حلال آلی دارای آب به خوبی ترکیب و رقیق می شود و در خود مقداری هیدرو کربن دارد که  تا حدی در فرمیک اسید ترکیب شده است البته  در نظر داشته باشید که به تنهایی فاز گازی دارد اما اگر هیدروکربن ها وارد شوند تبدیل به دیمر شده و یک پیوند هیدروژنی را تشکیل می دهد و خواص دیگری که دارد این است که اگر مورد حرارت قرار بگیرد تجزیه و تبدیل به Co می شود زیرا به آسانی احیا می شود و قادر به شرکت  در واکنش های افزایشی است .

روش تولید فرمیک اسید

به طور کلی یک نوع ترکیب شیمیایی است که مدت طولانی با بهره وری کم می تواند پا بر‌جا باشد و همینطور بخش اضافی پس از تولید به صورت اسید استیک  تهیه می شود اما امروز در صنعت  با روند رو به رشد سعی در تهیه مواد نگهدارنده انجام داده اند.

کاربرد اسید فرمیک یا (فرمیک اسید) چیست

به طور عمده سعی بر این است که به عنوان مواد نگه‌ دارنده ‌استفاده شود و مانع از هرگونه فاسد شدن می شود زیرا آنتی باکتریال موجود در ساخت این ماده بیشتر در دام مورد استفاده قرار می گیرد تنها مقدار اندکی را بر روی علف های خشک شده می پاشند تا از فاسد شدن سریع جلوگیری شود و در مرغداری برای از بین بردن سالمونلا موجود در غذای مرغ مورد استفاده قرار می گیرد و در صنعت های دیگر چون نساجی و دباغی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد یا صنعت خوشبو کننده ها هم استقبال بالایی دارند  تنها خطر فرمیک اسید تماس با چشم یا پوست تنها زمانی  که به صورت مایع یا بخار غلیظ باشد خطر ناک است بخار اسید فرمیک برای  بوییدن مناسب نیست زیرا اختلالات تنفسی ‌ ایجاد می کند که تنها حدود   5mml در محیط کار مجاز است زیرا بیش از این مقدار در بدن فرد موجب جهش ژنی یا آسیب های کلیوی می شود .

اسید فرمیک 85 درصدی چیست؟

ماده ایی که بیشتر از سمت  مورچه ها تولید و در زنبور ‌داری بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد زیرا قابلیت نابود سازی کنه واروا را دارد این ماده نقش واسطه را در عمل متابولیسم ها بر عهده دارد که مورچه ها از خود ترشح می کنند و دارای بوی تندی است .

فروش اسید فرمیک

مواد آزمایشگاهی در انواع گوناگونی در فروشگاه آنلاین و دارای نماد اعتماد الکترونیکی  آریا طب با قیمت مناسب به فروش می رسد می توانید از طریق همین سایت نسبت به خرید آنلاین این محصولات اقدام نمایید.

خرید اسید فرمیک مرک آلمان

تیم متخصص فروشگاه تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی آریا طب همواره می کوشد تا با ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز مشتریان همچون مشاوره خرید تجهیزات و مواد ازمایشگاهی، تجهیزات مطب ها و کلینیک ها و دستگاه های آزمایشگاهی نیاز آن ها را به تجهیزات پزشکی مرتفع سازد پس چنانچه قصد خرید دستگاه اتوکلاو را دارید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید و سپس نسبت به خرید مناسب ترین ست اقدام نمایید. امروزه خرید آنلاین به دلیل های مختلفی همچون سرعت بالا، حذف هزینه رفت و آمد، عدم اتلاف وقت و ... دارای طرفداران بسیاری بوده و رواج گسترده ای پیدا کرده می باشد به همین دلیل مدیران آریا طب شرایطی را مهیا کرده اند تا خرید از این فروشگاه به صورت آنلاین نیز امکان پذیر باشد پس برای خرید به صورت اینترنتی به صفحه معرفی محصولات رفته و با انتخاب محصول مورد نظر و اضاف کردن آن به سبد خرید خود، فرم مربوطه را تکمیل نمایید سپس از طریق درگاه بانکی مربوطه هزینه آن را پرداخت کرده تا سفارش شما به مرحله ثبت نهایی برسد و همکاران ما در اسرع وقت آن را درب منزل یا محل کارتان به شما تحویل دهند.

علایم اخطار (ghs) اسید فرمیک

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی