به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

صندلی خونگیری آزمایشگاهی

مدل: صندلی خونگیری سه تکه پایه ثابت
دسته بندی: سایر تخت ها
شناسه محصول: 4297

4966500

  • پیچ تنظیم ارتفاع دسته ها
  • تخت خوابشو
  • پایه ثابت

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
زمان ارسال محصول 2 تا 5 روز کاری
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

صندلی نمونه گیری آزمایشگاهی

خونگیری و گرفتن نمونه خون از بیمار یکی از مهمترین نمونه های آزمایشگاهی محسوب می گردد که این عمل در آزمایشگاه بر روی صندلی نمونه گیری و توسط شخصی که در این زمینه تخصص کافی دارد صورت می گیرد. برای تهیه و تنظیم صندلی خونگیری آزمایشگاهی باید تمام دقت خود را به کار گرفت. این محصول یک صندلی اختصاصی با قابلیت تنظیم دسته می باشد تا بیمار بتواند دست خود را در بهترین و راحت ترین حالت نگه دارد. هنگام خونگیری باید دست بیمار کاملا بی حرکت و از ناحیه آرنج نیز خم نشده باشد. فرآیند خونگیری با کمک این صندلی هم برای پزشک و هم برای بیمار بسیار راحت خواهد بود. در آزمایشگاه ها به منظور دریافت نمونه خون از محلی ساکت، تمیز و کاملا مجزا استفاده می شود و حتما باید در آن مکان، محلول های تمیز کننده نیز وجود داشته باشد و برای تسریع امر خونگیری معمولا چند صندلی خونگیری گذاشته می شود.

صندلی خونگیری آزمایشگاهی

قیمت صندلی نمونه گیری آزمایشگاهی

صندلی خونگیری آزمایشگاهی باید دارای استانداردهای لازمه باشد که در ادامه به صورت مختصر به بیان این استانداردها می پردازیم. این وسیله باید به تخت و حالت نیم خیز با قابلیت شیب منفی، تبدیل گردد و دارای طولی مابین 195 تا 2 متر باشد همچنین دارای ارتفاعی مابین 115 الی 120 و از زمین تا نشیمن گاه نیز 62 سانتی متر باشد. این صندلی قابلیت تبدیل شدن به تخت را دارد تا هنگامی که بیمار ضعف نماید بتوان شیب زیر سر او را تنظیم نمود و بتوان آن را به صورت تخت کاملا مسطح و صاف درآورد همچنین شیب زیر پا را می توان نیز در زاویه دلخواه تنظیم نمود به شکلی که صندلی تبدیل به تخت کاملا صاف و مسطح گردد. از ویژگی برتر این محصول برخورداری از فوم 5 سانتی متری است که از کیفیت عالی برخوردار می باشد و در بلندمدت دچار آسیب و فرورفتگی نمی شود. بدنه این محصول با رنگ الکترواستاتیک مرغوب پوشش داده شده است به همین علت طراحی آن به چشم می آید و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید

صندلی خونگیری آزمایشگاهی

ویژگی های صندلی خونگیری ساده:

 رویه فوم

 قابل استفاده در مراکز درمانی و آزمایشگاه ها

 در رنگ های آبی،زرشکی،توسی و مشکی موجود میباشند.در صورت سفارش رنگ های دیگر به صورت اختصاصی ساخته میشوند.

 صندلی خونگیری و تخت تاشو

 رنگ الکترواستاتیک

 بسته بندی کارتن

 پیچ تنظیم پایه ها

 نوار لبه

 ابر قالبی

صندلی نمونه گیری آزمایشگاهی

صندلی نمونه گیری تخت شو 

رویه چرمی که برای این صندلی نمونه گیری در نظر گرفته شده است نیز قابلیت شست و شو دارد و هنگامی که کثیف می شود به راحتی می توان آن را جدا کرد و بدون اینکه بافت آن آسیب ببیند آن را با مواد شوینده شست. ابعاد بدنه صندلی خونگیری آزمایشگاهی 60 * 30 است که از استحکام بالایی برخوردار است. دسته های محصول معرفی شده قابلیت چرخش دارند همچنین در قسمت دسته ها نیز جایی برای تنظیم ارتفاع وجود دارد. پایه های تعبیه شدت برای آن نیز بسیار محکم و با کیفیت است که به راحتی وزن بیمار را تحمل می کند. این وسیله در مدل های متنوع توسط شرکت های گوناگون طراحی و تولید می گردد و از تنوع رنگ ( آبی، زرشکی، توسی و مشکی ) نیز برخوردار می باشد.

صندلی خونگیری تخت شو

صندلی خونگیری تخت شو

اگر رنگی غیر از رنگ های موجود مدنظر داشته باشید می توانید آن را به صورت اختصاصی سفارش دهید. این محصول در تمامی مراکز آزمایشگاهی و درمانی کاربرد دارد. برای دریافت مشاوره به منظور تهیه و خرید صندلی خونگیری آزمایشگاهی یا صندلی نمونه گیری می توانید با کارشناسان مجرب آریا طب تماس حاصل بفرمایید و به منظور مراجعه حضوری به فروشگاه صنایع پزشکی آریا طب نیز می توانید به آدرسی که در این سایت درج شده است مراجعه نمایید.

  • روند خون ‌گیری را تسهیل می دارد تا در هر زمان که فرد دچار افت فشار می باشد به راحتی تبدیل به تخت شود
  •  دارای ویژگی هایی از قبیل رویه فوم دار ، رنگ استاتیک و دو تکه و سه تکه بودن می باشد
  • اجزای دو دسته تشکیل شده که فرد به راحتی دست خود را در یک راستا برای نمونه گیری بدون حرکت قرار دهد  و مشکلی پیش نیایید 

صندلی خونگیری آزمایشگاهی ساده

بیشتر در مراکز درمانی در رنگ های دیگر قابل استفاده می شود بیشتر رنگ مشکی  دیده شده که فرد برای نمونه گیری بر روی آن می ‌نشیند تنظیمات این صندلی  دستی می باشد به گونه ای که برای هر نوع تنظیم چون تنظیم صندلی و پایه باید تمام حواس خود را جمع کنید 
بیشتر توصیه می شود که در هنگام خرید این صندلی به استاندارد بودن آن توجه کنید زیرا صندلی که مهر استانداری را خورده باشد  دو ویژگی تخت شو و نیم خیز بودن دارد که شیب حاصل از این فرایند منفی می باشد  دارای دو نوع شیب در سطح اولیه و انتهای صندلی است که برای تنظیم سر بیمار و تعیین زاویه دلخواه پاهای فرد قرار می گیرد که بسته به نیاز فرد و حالت بیمار بعد روند نمونه گیری شیب را به صورت دستی تنظیم می کنند .
بدنه به کار  رفته نسبت به فوم مصرفی استحکام بالایی دارد و از آنجایی که دائم باید استریلشود پاک کنندگی راحت با سرعت عمل بالایی دارد به طوری که با یه کار کشیدگی دستمال بر روی سطوح به راحتی تمام میکروب ها از بین می ‌روند در نظر داشته باشید که دسته های صندلی خون ‌گیری چرخشی می باشد که دارای پیچ و مهره برای سفت کردن دسته ها می باشد درست مانند تخت بیمارستان که به صورت دستی قابل تنظیم می باشد  در انتهای کار 4 عدد مهره می باشد که به راحتی به سرامیک می‌ چسبد و در یک مکان ثابت قرار می گیرد دارای ظرفیت بیش از 200 کیلوگرم می باشد که دو بازوی ثابت نیز دارد.

بیشتر به صورت دو تکه قابل مصرف می ‌باشد زیرا یک شکن دارد که با استفاده از آن تنظیم ارتفاع و شیب سر امکان پذیر می باشد که بدنه فلز و لوله های فولادی دارد که انتهای صندلی مشاهده می شود .

دارای پشتی متحرک که پوشش دهی الکترواستاتیک به همراه دارد که به راحتی قابل جداسازی و شستشو می ‌باشد آب زیادی جذب خود نمی کند برای جلوگیری از انتقال آلودگی ضدعفونی می ‌شود  قسمت نشیمن صندلی تنها از فوم بوده که کیفیت کار را به این که وزن کمی دارد بالاببرد جنس رویه یا روکش صندلی چرم مصنوعی رنگی بوده است که ضد آب می ‌باشد زیرا هر گونه نفوذ آب باعث کاهش کیفیت جسم می شود البته قطعات پلاستیکی جزوی از اجزای سازنده محسوب می شوند که تغییر زاویه سر بیمار را تسهیل می دارد .
به راحتی قابل جابه ‌جایی برای تغییر دکوراسیون می باشد زیرا دارای پایه های باکیفیت فیکس کننده می باشد و تنوع رنگ محدودی دارد که با قیمت مناسب عرضه می شود .

صندلی نمونه گیری آزمایشگاهی

صندلی خون گیری  از سه قسمت اصلی تشکیل شده که قابلیت تنظیم آن اجازه تبدیل به تخت تاشو را نیز می دهد دارنده ی دو جای دشت کنترل کننده و حفظ تعادل می باشد که رویه فوم مسلط بودن  را تکمیل می کند رنگ بندهای متنوعی دارد عموما تک تکه و دوتیکه می باشند و حالت چرخشی دارند

تخت شو و نیمه تخت شو ویژگی بارز این تخت می باشد که در طی این  عملکرد شیب حاصل منفی بوده است صندلی خون گیر برقی و دستی در سایز و تک های مختلف موجود می باشند که دستی اهرم زاویه دار دارند که با دادن مقداری زاویه ب راحتی می توان قسمت بالا تنه تخت را برای بیماران تنظیم نمود رویه فوم ضد خشی که حکم پوشاننده را دارد در نگاه اول با چرم تفاوتی نداردو تا حدودی استحکاک را کنترل می کند و مقدار کنترلی که برای هرتخت می توان انجام داد نهایتا ۸۰cmاست پدالی که در صندلی پشتی قرار گرفته می تواند بالا تنه ی بیمار را از نظر کنترل کنندگی تضمین کند جنسی که اسکلت صندلی را در برگرفته است باید طوری باشد که از نظر اقتشادی به صرفه و دارنده ی حداقل طول عمر مفیدی باشد زیرا اگر در هرصورت با هوا یا هر شی واکنش دهد و فرسودگی رخ دهد امکان پوسیدگی دارد از این رو امکان   تولید مجدد رخ  نمی دهد از این رو عموما از الکتروستاتیک به عنوان یک مانع ضدخش استفاده می شود که مانند یک تثبیت کننده عمل می کند که مقدار رنگ مد نظر نیز به راحتی بر بدنه باقی می ماند

نوار لبه ها برش رو به داخل خورده اند که هیچ برخوردی با پوست نداشته باشند البته پایه هایی که میبینید قابل تنظیم به حالت چرخش را دارند زیر فوم ها پوشیده شده از یک ابر قالبی مناسب است که پوشش دهی خوبی داشته باشد دسته های پهنی که برای دست هستن مانع از خم شدگی می شوند زیرا حین گرفتن نمونه خون ارنج نباید دچار تاشدگی شود طول کلی که برای محاسبه در نظر گرفته می شود و فاقد دسته حدود ۲ متر نیز میرسد  نهایت ارتفاع رخ داده ۱۲۰ سانتی متر می باشد  البته در نظر داشته باشید فوم ضدتعریق با پهنای ۵ cm می باشد  که سطح مسطح را دراختیار بیمار قرار می دهد و دارنده ی یک شیب زیرپا برای قرار دهی و تنظیم زاویه دلخواه پا ایجاد شده که بیمار در حین فرایند کاهش فشار زاویه دهی را اعمال کند

  • الکترواستاتیک

  • چرم مصنوعی

  • دوعدد

  • کارگاه آریاطب

  • 44cm

  • 45*42 cm

  • 35*12 cm

  • 40/50 cm

3.5

میانگین امتیاز

50%توصیه شده(1 از 2)
50 %
0%
0%
50 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    رنگ سبز این صندلی رو میخواستیم

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام ، مشکلی نداره تو توضیحات رنگ مورد نظرتون رو برامون بنویسید

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سفارش صندلی ها بدستمون رسید ممنون از کیفیت خوب

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام ممنون از انتخابتون

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی