به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

توالت فرنگی تاشو گالوانیزه

مدل: ساده قیف دار
دسته بندی: توالت فرنگی
شناسه محصول: 7313

تماس بگیرید

ساده قیف دار

تماس بگیرید
جزییات

مبله قیف دار

تماس بگیرید
جزییات

  • دارای قیف پلاستیکی برای استفاده ساده تر
  • محکم، انعطاف پذیر و توانایی تحمل وزن بالا
  • مناسب برای استفاده سالمندان و بیماران

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

توالت فرنگی تاشو قیف دار

امروزه آمار ها نشان می دهند که تعداد بیمارانی که از مشکل کمردرد رنج میبرند و مجبور به انجام عمل جراحی میشوند در حال افزایش است. از دلایل اصلی مشکلات مرتبط با کمر درد و ضعف ستون فقرات حالت نشستن افراد در جاهای مختلف است. تحقیقات نشان میدهند که یک انسان شصت ساله به طور متوسط سه سال از عمر خود را در توالت می گذراند. بنابراین برسی شرایط نشستن در توالت دارای اهمیت زیادی می باشد. باید زمان نشست و برخاست اصول صحیح آن را رعایت کنیم. حالات بدنی که در توالت های ایرانی مجبور به استفاده از آنها هستیم بسیار به کمرمان فشار می آورد . این کمر باید در هنگام دستشویی ذره ای فشار را نداشته باشد که با توالت های فرنگی امکان پذیر می گردد.

صندلی ساده گالوانیزه

صندلی تاشو گالوانیزه یک صندلی توالت کارامد در زمینه توان بخشی به بیماران و سالمندان میباشد که آن ها را قادر خواهد ساخت که با اطمینان خاطر از آن کمک بگیرند. و در هنگام استفاده با ارامش خاطر وبدون نگرانی از افتادن به پشتی صندلی تکیه بزند. همراه با این توالت تاشو گالوانیزه یک عدد قیف پلاستیکی هم وجود دارد که برای جلوگیری از ترشح نجاسات در هنگام استفاده از صندلی توالت در نظر گرفته شده است. همچنین این توالت تاشو گالوانیزه این قابلیت را دارد که پس از اتمام کار بدون نیاز به برداشتن قیف از روی آن می توانید آن را جمع کرده ودر گوشه ای قرار دهید.

 

صندلی تاشو گالوانیزه

صندلی مبله گالوانیزه

صندلی مبله تاشو گالوانیزه محکم و انعطاف پذیر می باشد و توانایی تحمل وزن بالایی هم دارد. تاشو بودن این صندلی توالت به این معنی است. که هر وقت که به آن احتیاج داشتید می توانید از آن استفاده کنید و بعد ا اینکه کارتان با آن تمام شد. به راحتی آن را در گوشه ای جمع کنید. تا دفعه بعد که به آن احتیاج داشتید به راحتی آن را باز کنید و از آن استفاده کنید. برای راحت تر شدن نشستن و برخاستن دو دسته برای این صندلی طراحی شده که می توانید از آن کمک بگیرید. همچنین این صندلی مبله گالوانیزه یک پشتی فلزی محکم در قسمت عقبی خود دارد که برای تکیه دادن از آن استفاده میشود. همچنین این پشتی برای جلوگیری از افنادن کاربر از پشت سر کاربرد دارد. 

 

صندلی مبله تاشو گالوانیزه

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی