به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

شارژ کپسول اکسیژن

مدل: شارژ کپسول اکسیژن
دسته بندی: کپسول اکسیژن
شناسه محصول: 749

230000

  • برای شارژ کپسول تماس بگیرید

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

شارژ کپسول 

یکی از دغدغه های افرادی که از کپسول اکسیژن استفاده می کنند شارژ کپسول اکسیژن است . کپسول های اکسیژن که از آن ها برای احیای تتفس بیماران از آن استفاده می کنند بعد از مدتی که البته بستگی به گنجایش آن ها دارد تمام می شوند و باید مجددا آن ها را پر کنند . افراد به دنبال مراکزی هستند که مورد اعتماد باشند و کپسول اکسیژن خانگی خود را با خیال راحت به دست آن ها بدهند و این مراکز کپسول را با توجه به نیاز فرد و مقدار خلوص و گرید تجویز شده شارژ کنند . در نتیجه اگر کپسول اکسیژن شما به شارژ مجدد نیاز دارد آن را به مرکز ما بسپارید و بابت تمام مواردی که باید هنگام شارژ رعایت شود خیالتان راحت باشد ما با توجه به نیازتان خلوص و گرید را اندازه گیری می کنیم و دیگر هیچگونه نگرانی در این باره نخواهید داشت .

برای شارژ کپسول اکسیژن باید ابتدا بدانید که دستگاه تنفسی چگونه کار می کند و سپس شارژ کپسول اکسیژن زیر نظر ناظر و طبق شرایط ایمنی انجام شود

ابتدا برای شارژ کپسول و سیلندر باید با توجه به حجم کپسول و اطلاع از نحوه عملکرد کامل دستگاه تنفسی و حضور تکنسین های ماهر و به دست افراد متخصص انجام شود. شرایط ایمینی در هنگام شارژ کپسول اکسیژن بسیار مهم می باشد. در صورت عدم صحیح کار ممکن است کپسول شما منفجر شود

دلیل انفجار کپسول های اکسیژن به علت وجود مولکول های گاز فشرده شده می باشد. با قرار گیری این گاز ها تحت فشار بسیار زیاد و در کنار قرار داشتن در مکانی سرد باعث ایجاد عمل معیان شده و این گاز ها به صورت مایع و یا گاز بسیار فشرده در می آیند.

خطرات شارژ کپسول اکسیژن

بیش از ۹۰ درصد کپسول های حال حاضر دارای استاندارد کامل می باشند و ایمنی بسیار زیادی در ساخت آن ها به کار برده شده است. چندین نکته در مورد ایمنی کار با کپسول ها وجود دارد که بعضا به علت عدم اطلاع داشتن از این موضوعات کوچک خسارات جبران ناپذیری به وجود می آید

هیچ گاه با دست روغنی اقدام به باز کردن پیچ تنظیم اکسیژن نکنید، چرا که در صورت ورود ذره ای از روغن به درون محفظه کپسول سس ایجاد فشار در مولکول های اکسیژن شده و باعث ایجاد انفجار می شود. ساختار روغن از نیتروژن می باشد، از این رو با ورود روغن به محفظه و برخورد با اکسیژن باعث به وجود آمدن عمل اکسیداسیون شده و در نتیجه مایع اکسید نیتروژن می شود. از این مایع در ساخت بمب و مهمات استفاده می شود

توجه به شرایط نگهداری کپسول ها بسیار مهم می باشد. از قرار دادن کپسول ها در جاهای بسیار گرم و یا مکان های بسیار سرد خودداری نمایید.

 

 

تاریخ انقضا کپسول:

هر کپسول اکسیژن از تاریخی که پر میشود به شرطی که آن را استفاده نکنید تاریخ انقضای خاصی برای آن تعریف نشده است . اما توصیه این است که اگر از کپسول اکسیژن استفاده نمیکنید , دو راه وجود دارد که متوجه شوید کپسول پر است یا خیر !

راه اول این است : زمانی که از کپسول استفاده نمیکنید و مانومتر را از آن جدا میکنید مطمئن باشید شیر خوب بسته شده باشد , برای اینکه از این موضوع اطمینان پیدا کنید , بهترین کار این است که دهانه ی شیر را پس از بستن با یک مقدار کف صابون یا مایع ظرفشویی  امتحان کنید , بدین صورت که کمی کف درست کنید و با استفاده از یک تکه اسفنج روی دهانه ی شیر سیلندر بزنید و متوجه شوید نشتی دارد یا خیر.

چرا تاکید بر این است که از کف صابون استفاده شود ؟ به این علت که در بعضی مواقع دیده شده با ترفندهای دیگری مانند گرفتن آتش جلوی شیر و یا گرفتن سیگار روشن جلوی آن , دهانه ی شیر را تست میکنند. این کار بسیار بسیار خطرناک است و حتما توصیه این است که اگر میخواهید شیر را از نظر نشتی امتحان کنید ازکف صابون استفاده کنید و اگر مطمٔن شدید نشتی ندارد میتوانید کپسول را نگهداری کنید.

راه دوم برای تشخیص تاریخ انقضای کپسول اکسیژن این است که از یک مانومتر استفاده کنید و آن را به سیلندر وصل کنید و ببینید گیج فشار در چه رنجی قرار دارد و چند وقت یک بار آن را کنترل کنید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی