به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سیفتی باکس یک و نیم لیتری

مدل: بهار زیست
دسته بندی: سيفتي باکس
شناسه محصول: 4325

219000

  • در کارتن های 180 عددی
  • قطر : 14.5 سانتی متر
  • ارتفاع : 13.5 سانتی متر

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تعداد بالای یک کارتن 8500
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سیفتی باکس یک و نیم لیتری بهار زیست

در یک تعریف کلی از سیفتی باکس 1.5 لیتری بهار زیست می توان به این موضوع پرداخت که سیفتی باکس 1.5لیتری بهار زیست  در اصل یک ظرفی می باشد که از مواد پلیمر نفتی تولید می گردند . دهانه تعبیه شده در این سیفتی باکس بر روی درب قرمز رنگ که توسط قسمت های متحرک باز و بسته می گردد و امکان استفاده از محصول را فراهم می نمایند . درب های متحرک به گونه ایست که در حالت باز ایجاد ابعاد مناسب برای وارد شدن ساده اشیا تیز و برنده که با هدایت دست به داخل سیفتی باکس می کنند ودر حالت بسته امکان خروج احتمالی این اشیا تیز از داخل سیفتی باکس 1.5 لیتری بهار زیست را به حداقل ممکن می رسانند .

شیارهایی که بر روی دهانه تعبیه شده اند بر روی دهانه ورودی این امکان را به مصرف کننده می دهند که با یک دست و بدون هیچ گونه آلودگی و سایر قسمت های سیفتی باکس را با توجه به سایز و شکل شی محکم نکوده و سپس آن ها را از پایه جدا کنند . سیفتی باکس ها می توان به دیوار نیز محکم نمود و با توجه به حجم های متفاوت این سیفتی باکس ها در اندازه های متاوتی که دارند به دیوار توسط یک هولدر محکم می کنند که بعد از پر شدن می توان آن را از دیوار جدا کرد و یک سیفتی باکس جدید را جایگزین کرد . اگر این کار را به صورت مداوم انجام داد موجب می گردد که در هنگام استفاده از سیفتی باکس از شیارها برای جداکردن اشیا تیز و برنده جلوگیری نمود و به لحاظ ایمنی بسیار مناسب می باشند .

در اصل سیفتی باکس ها یک سری ظروفی هستند که از مواد اولیه پلیمر نفتی تولید می گردند که در جهت حفظ پسماند های تیز و برنده  و در ضمن برای دفع کردن زباله های سرنگ های پزشکی نیز به کار می روند . زمانی که سیفتی باکس ها پر می گردند به وسیله در پوش قرمز رنگی که دارند کاملا پلمپ می شوند و بعد از آن دفع بهداشتی می گردند . موادی که در تولید سیفتی باکس 1.5 لیتری بهار زیست به کار رفته است کاملا با محیط زیست سازگار بوده  و بعد از دفع به طبیعت باز می گردند پس در این زمینه سیفتی باکس یک و نیم لیتری بهار زیست ها هیچ گونه خطری برای محیط زیست به همراه ندارند

  • پل ایده ال pip

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی