به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سوزن پلکسر تونی 10 عددی

مدل: سوزن پلاسما جت
دسته بندی: ابزار زیبایی
شناسه محصول: 5856

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سوزن پلکسر تونی 10 عددی tony

  • توضیح سوزن پلکسر تونی 10 عددی : یکی از روش‌ های درمانی که مزایای بسیار زیادی در مقایسه با جراحی های زیبایی دارد روش پلکسر می باشد در این روش هیچ گونه برشی ایجاد نمی گردد پس نیازی به بخیه نیز ندارد و پس از درمان بیمار می تواند به فعالیت های روزانه خود ادامه دهد. این روش درمان نیازی به تزریق کننده های بی حسی ندارد و انجام آن نسبت به روش های جراحی به زمان کوتاه تری نیازمند است. پلکسر برای درمان بلفاروپلاستی بدون نیاز به جراحی بهترین گزینه انتخابی می باشد زیرا یک روش بسیار دقیق است که موجب آسیب بافت های اطراف نمی گردد. به منظور انجام بلفاروپلاستی زمانی که پلک باریک است پلکسر نسبت به لیزر و RF بهتر عمل می کند.

ویژگی های سوزن پلکسر تونی 10 عددی : 

  • پاک کردن تتو
  • بهبود جای جوش
  • جراحی و جای بخیه
  • بهبود اسکارهای آکنه
  • لیفت صورت و گردن
  • رفع چروک و خطوط دور دهان
  • درمان آکنه فعال و بازسازی پلک یا همان بلفاروپلاستی بدون نیاز به جراحی می باشد.
  • رفع عیوب پوستی و ضایعات خوش خیم همچون فیبروم، پیگمانته، زگیل، لکه های خورشید گرفتگی
  • وجود کیسه های چربی در زیر چشم و افتادگی پلک باعث می شود که فرد ظاهری سالخورده داشته باشد و بازسازی پلک به حل این مشکل کمک کرده و منجر به اصلاح کیسه های چربی در پلک پایین و پوست اضافی در  پلک بالا می گردد.
  •  
  • روش درمان پلکسر : در این روش به منظور جوانسازی پوست ماده چهارم یعنی پلاسما مورد استفاده قرار می گیرد پلکسر روشی موثر، ایمن و دقیقی است که به صورت تدریجی باعث رفع چین و چروک زیر چشم می گردد و به چند جلسه درمان احتیاج دارد برای اینکه نتیجه بهتری را کسب نمایید حداقل سه جلسه درمان با فاصله زمانی 6 هفته را باید پشت سر بگذارید که هر جلسه درمان حداکثر 30 دقیقه به طول می انجامد. برای انجام روش پلکسر با کمک دستگاه های مخصوص نقاط کوچکی بر روی پوست ایجاد گردیده که باعث انقباض و سفت شدن فوری فیبرهای پوست شده و بدین ترتیب اثرات لیفت، بازسازی و جوانسازی را روی پوست اعمال می کند. این دستگاه ها با نام دستگاه های پلکسر تولید و عرضه می گردند که دارای لوازم جانبی متعددی می باشند یکی از لوازم جانبی مهم و مورد نیاز دستگاه پلکسر سوزن است که این محصول نیز توسط کمپانی های گوناگون با متریال های مختلف تولید و عرضه می شوند. یکی از سوزن های موجود در بازار سوزن پلکسر تونی 10 عددی است که از جنس مس ساخته شده است که در بسته های 10 عددی عرضه می شود از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تمام نکات و اصول بهداشتی در تولید آن، توسط سازنده رعایت شده است.
  •  
    • سوزن پلکسر تونی 10 عددی جزء کالاهای یکبار مصرف است که هر یک باید برای یک شخص معین تنها برای یکبار مورد استفاده قرار گیرد و چون قابلیت استریل شدن مجدد ندارند باید پس از استفاده آن را به سطل آشغال انداخت. سوزن پلکسر تونی 10 عددی اورجینال را می توانید از فروشگاه آنلاین آریا طب با نشان اعتماد الکترونیکی خریداری نمایید.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی