به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ست سرم hd

مدل: HD
دسته بندی: تزریق
شناسه محصول: 4549

22700

  • یکبار مصرف
  • کاملا غیر تب زا
  • قابلیت تنظیم جریان مایع ورودی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ست سرم HD

  • ست سرم وسیله ارتباطی میان ظرف حاوی مایعات تزریقی و رگ بیمار می باشد که مواد مغذی یا دارویی را به بدن بیمار می رساند و بدین ترتیب مواد مذکور موجب بهبود شرایط جسمی بیمار می شود شرکت های مختلفی در داخل و خارج کشورمان در زمینه تولید این وسیله در تلاش شبانه روزی هستند تا بتوانند محصولات با کیفیتی را روانه بازارهای جهانی کنند که بسیاری از این شرکت ها بسیار موفق عمل کرده اند و توانسته اند خود را به درجات بالایی برسانند و بیشترین طرفداران را به سوی خود جلب نمایند. فروش ست سرم به صورت کارتنی می باشد و خرید ست سرم به راحتی از سایت آریاطب امکان پذیر می باشد همچنین قیمت ست سرم بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
  •  
  • ست سرم به وسیله ای می گویند که میان ظرفی که حاوی مایعات تزریقی است با رگ بیمار ارتباط ایجاد می کند و باعث می شود که دارو و مواد مغذی و مواد مورد نظر وارد بدن بیمار شود و موجب بهتر شدن شرایط جسمی او شود. این محصول توسط شرکت های متفاوت و مختلفی در داخل و خارج از ایران ساخته می شود و افراد زیادی به صورت شبانه‌ روزی این محصول را در کیفیت ها و انواع متفاوت تولید می‌ کنند و کیفیت بالایی از آن را وارد بازار می‌ کنند.

    اغلب شرکت های سازنده ست سرم به موفقیت رسیده اند و توانسته اند طرفداران و مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب کنند و فروش خود را به تعداد بالا رسانده اند. حال برند hd یکی از بهترین انواع ست سرم ها را دارد که مشخصه های بسیار زیادی را شامل می باشد و در ادامه آن ها را نام می بریم.

    این مشخصه ها شامل گیره غلطکی، گیره اسلاید، درگاه تزریق، محفظه قطره وسوراخ کن کیسه مایع هستند. این وسیله برای تزریق کردن مایعات و دارو ها درون کیسه مایع استفاده می شود. زمانی که بیماران نتوانند دارو های خود را به صورت دهانی استفاده کنند و یا این که فشار خون آن ها پایین بیاید از طریق ست سرم hd دارو ها و مایعات را وارد جریان خون آن ها می کنند تا حال آن ها به وضعیت عادی تبدیل شود.

ست سرم hd

کاربرد ست سرم برند hd

گیره غلتکی که برای ست سرم وجود دارد کاملا نرم است و عمل آن نیز به نرمی می باشد و با حرکت کردن بر لوله منعطف جریان مایع تزریقی را کم و زیاد می کند و کارایی بسیار بالایی برای قطع کردن مایع تزریقی دارد.
این وسیله یکی از تجهیزات پزشکی است که خصوصیات استریل بودن، غیر تب زایی، سمی و یکبار مصرفی را دارد.


این محصول در تمامی داروخانه های سطح کشور موجود است و به راحتی یافت می شود. بیماران به دلیل های متفاوتی قادر نیستند غذا بخورند که در این صورت این وسیله کاربرد فراوانی دارد. در واقع حال عمومی بیمار به استفاده از این وسیله بستگی دارد.

ست سرم اچ دی

قیمت این محصول بنابر مدت ساخت و مکانی که از آن خرید می کنید تعیین می شود. همچنین این محصول به صورت کارتنی به فروش می رسد و خرید عمده آن مسلما دارای قیمت پایین تری است. اما اگر بخواهید به صورت تکی آن را خریداری کنید باید قیمت بیشتری بپردازید. بنا براین موارد بسیار زیادی هستند که قیمت این محصول را مشخص می کنند و یکی دیگر از آن ها مکانی است که از آن خریداری می کنید. اگر چه قیمت معینی دارد اما ممکن است که بالا و پایین شود.

قیمت عمده ست سرم hd

  •  یکی از برندهای معتبر که ست سرم های خود را مطابق با اصول استاندارد تولید می کند برند HD کشور چین می باشد .
  •  محصولات این شرکت بر خلاف محصولات سایر شرکت های چینی از کیفیت بالایی برخوردار هستند که با قیمت مناسب عرضه می شوند.
  •  ست سرم HD دارای لوله های انعطاف پذیر و شفافی است که به خوبی مایع تزریقی را به بدن بیمار انتقال می دهد و در صورتی که خم شود آسیبی نمی بیند.
  •  شفافیت لوله به پرستار کمک می کند تا اگر حبابی در لوله باشد به راحتی دیده شود و بتواند هواگیری را انجام دهد.
  •  تولید کننده ست سرم HD همانند سایر برندهای معتبر دیگر در اتاقک چکه این ست سرم فیلتری به اندازه 15 میکرون قرار داده است این فیلتر وظیفه دارد تا به ذرات احتمالی در مایع تزریقی اجازه ورود به بدن بیمار را ندهد و بدن بیمار از هرگونه آلودگی ایمن باشد.
  •  گیره غلتکی ست سرم معرفی شده بسیار نرم عمل کرده و با حرکت بر روی لوله منعطف موجب کم و زیاد شدن جریان مایع تزریقی می گردد و برای قطع کردن مایع تزریقی نیز کارایی دارد
  •  ست سرم HD با تمام متعلقاتش یکی از تجهیزات پزشکی استریل، غیر تب زا، غیر سمی و یکبار مصرف است که در تمامی داروخانه های سراسر کشور موجود می باشد.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی