به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

زیرانداز بیمار 5 لایه ماهر

مدل: 5 لایه ماهر
شناسه محصول: 3603

5500


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

زیرانداز بیمار 5 لایه برند ماهر

75 گرمی سادهه

این زیر انداز 90*60 ،75 گرمی حاوی 4 گرم پودر جاذب

قابلیت جذب 3 لیتر مایعات و ترشحات را دارد

زیرانداز بیمار 5 لایه برای نگهداری از سالمندان در منزل و هم چنین بهبود بیماران مورد استفاده قرار می گیرد. در ضمن از این زیراندازها در بهبود بیماران و هم چنین طی کردن هر چه سریعتر و هم چنین حفظ دوره نقاهت و هم چنین حفظ سلامت روانی بیمار بیمار نقش به سزایی نیز دارند. در ضمن از این زیراندازهای بهداشتی برای نگهداری از بیماران و هم چنین سالمندان مورد استفاده قرار می گیرد و در ضمن در مراکز بهداشتی و در ضمن مراکز نگهداری از سالمندان مورد استفاده قرار می گیرد. و هم چنین برای حفظ نظافت محل نگهداری بیمار در منزل نیز می توان از این زیراندازهای بهداشتی می توان استفاده کرد و این زیراندازهای بهداشتی دارای یک لایه خارجی پلاستیکی هستند و دارای یک لایه داخلی پنبه می باشند و هم چنین دارای یک لایه خارجی پلاستیکی می باشند و هم چنین از دیگر موارد برای تعویض پوشک کودکان نیز مورد استفاده می باشد که کار را برای مادران بسیار راحت کرده و در مصرف آب بسیار صرفه جویی می شود. اگر در منزل از حیوانات خانگی مانند سگ و یا گربه نگهداری می کنند.

زیرانداز بیمار ماهر

زیرانداز بیمار ماهر

استفاده از زیراندازبهداشتی برای حفظ بهداشت هر چه بیشتر بیماران استفاده می کنند و در حفظ نظافت هر چه سریع تر و آسان تر بیماران مورد استفاده قرار می گیرد.جنس بسیار مرغوب این زیراندازها موجب می گرد تا از ایجاد هر گونه حساسیت و یا آلرژی در بیماران ممانعت شود. در ضمن برای اینکه از جنس بسیار با کیفیتی نیز تولید شده اند می توان به راحتی برای همه بیماران از آن استفاده نمود و هیچ گونه مشکلی نیز پیش نمی آید در ضمن دارای سایز های متناسب با انواع تخت ها نیز می باشند و برای تمام بیماران در بیمارستان می توان از این زیرانداز استفاده کرد.و هم چنین دارای لایه جاذب بسیار قوی نیز می باشند که از نشر هر گونه باکتری و ویروس جلوگیری می کند.

  • زیرانداز بیمار

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی