به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

زرده تخم مرغ مرک merck

مدل: merck
دسته بندی: مواد
شناسه محصول: 5936

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

زرده تخم مرغ مرک merck

زرده تخم مرغ قسمتی از تخم مرغ می باشد که رویا ن در آن رشد و تغذیه می کند . زرده ی تخم مرغ دارای مواد معدنی و منیع عمده ی ویتامین ها می باشد که می توان به عنوان غذا از آن استفاده کرد . ترکیب های زرده دارا ی کلسترول ، چربی و یک پنجم پروتئین می باشد . زرده دارای خواص و تاثیرات زیادی است که در ادامه برای شما توضیح می دهیم : در تخم مرغ نوع های مختلفی از مواد مغذی مهم وجود دارد که بیشتر افراد در وعده های غذایی خود از آن استفاده می کنند ، قسمت های تشکیل دهنده تخم مرغ عبارتند از " پوسته _ سفیده و زرده . زرده به قسمتی می گویند که رویان در آن قرار دارد و تغذیه می کند . زما نی که شما یک تخم مرغ  را به صورت خا م باز می کنید ، زرد ه ی آن به شکل یک دایره است که دور آن  سفیده قرار دارد و از جنین در حال رشد محافظت می کند . زرده تخم مرغ در دسته ی بهترین پروتئین ها ی غذایی قرار دارد که دارای خواص های فراوانی می باشد ، زرده زمانی که به طور کامل هضم شود و بیش از حد حرارت نبیند و سفت نشود می تواند به خونی مفید تبدیل شود . زرده و سفیده ی تخم مرغ دارای 13 نوع مواد معدنی مختلف هستند . این مواد ها عبارتند از " سلنیوم _ کلسیم _ سدیم _ منیزیم _ پتاسیم و آهن . افرا دی که رژیم گیا ه خواری  دارند می توانند از تخم مرغ استفاده کنند زیرا منبع اصلی پروتئین می باشد . زرده تخم مرغ دارا ی 90 درصد کلسیم و 93 در صد اهن می باشد . از فایده های زرده تخم مرغ می توان به : فواید آن برای چشم ، مو ، پوست ، کودکان ، نوزادان اشار ه کرد . در نتیجه به طور خلاصه می توان گفت ؛ زرده تخم مرغ دارای کلسترول است که برای بدن افراد بسیار مفید می باشد و همچنین برای رشد مغز زرده ی تخم مرغ بهترین گزینه است زیرا دارای مقدار زیادی کلسترول می باشد . زرده ی تخم مرغ دارا ی ویتامین ها ی محلو ل در چربی از جمله " K.A.D.E  است که برا ی تقویت استخوان ها ضروری هستند و در آخر زرده ی تخم مرغ منبع مناسبی از پروتئین ها ی طبیعی و چربی ها می باشد .

زرده ی تخم مرغ برند مرک

بخش میانه ی تخم مرغ محسوب می شود که هسته نام دارد که منبع عمده از ویتامین و مواد معدنی به شمار می رود دارای چربی و کلسترول نرمال می باشد یک پنجم پروتئین را در خود جای داده است .

به عنوان تشکیل دهنده ی جنسن نیز نقش مهمی را در بردارد به طوری که از نظر ارزش غذایی در رده ی بالا قرار گرفته است .

در برابر مقایسه با سفیده تخم مرغ   زرده دارای ویتامین  بی شماری می باشد که در زرده ی خالص 7 ویتامین یافت می شود  هضم فرد را  راحت می سازد زیرا به خوبی معتدل و مفید می باشد طرده تخم مرغ برشته شده بیشتر به عنوان بهترین خوراکی تاثیرگذار در روند بهبود سیستم عصبی و گردش خون می شود  مانع از هرگونه عفونت می شود بیشتر غذای گیاهان خواران نیز محاسبه می شود .

خود تخم مرغ از پوسته _ زره و سفیده تشکیل شده که هنگام شکسته شدن زرده را به صورت دایره ای مشاهده می کنید که زرده در واقع همان جنین می باشد که بخش حفاظت کننده ای مثل سفیده را به دور خود دارد

البته دارای بهترین پروتئین می‌ باشد اگر در برابر حرارت زیاد قرار‌نگیرد حالت خود را حفظ می کند و سفت می شود قادر به تبدیل خونی مفید می باشد البته زرده ی تخم مرغ حدود 90 درصد کلسیم و 93 درصد هم آهن می باشد که برای افراد رژیمی و گیاه ‌خوار به عنوان منبع پروتئینی مفید می باشد .

کاربرد زرده ی تخم مرغ

فوایدی برای چشم  حتی شادابی پوست به عنوان ماسک برای صورت قابل استفاده می باشد

درون خود مقداری کلسترول دارد که می تواند به عنوان ماده ای برای رشد مغز کافی باشد  و حاوی ویتامین در جهت تقویت استخوان ضروری می باشد .

 

زرد ی تخم مرغ از معدود خوراکی هایی می باشد که در همه محیط خشک و گرم حتی سرد به هضم آسان و سالم بدن انسان کمک می کند

زرده ی تخم مرغی که به طور کامل برشته نشده‌ باشد نیرویی دارد که می تواند  بر سیستم عملکرد عصبی و گردش خون  تاثیر بگذارد.

چون خود تخم مرغ حاوی 13 نوع مواد معدنی می باشد و به عنوان خوراک نیرو بخش که مانع از ضعف سیستم عصبی و خستگی می شود

تولید ضدعفونی کننده بسیار راحت می باشد کافیست که زرده ی تخم مرغ را با مغز گردو ترکیب کنید که مانع از هرگونه عفونت هم می شود

زرده ی تخم مرغ کلسترول خوب دارد افراد دیابتی  و افرادی که بیماری قلبی دارند سه بار در هفته تخم مرغ باید مصرف کنند و زرده ی تخم مرغ حاوی ویتامین B12 می باشد که اغلب انسان ها این کمبود را حس می کنند

 

برای تقویت ریشه ی مو هم بسیار موثر است که یک شبانه روز در فرق سر قرار گیرد سپس شستشو دهید تاثیر شگفت انگیز زرده تخم مرغ را خواهید دید به قدری فواید دارد که  هیچ گونه ضرری نخواهید دید .

زرده ی تخم مرغ دارای رنگ زرد تا نارنجی  میباشد که هر درجه خواص مختص خود را دارد  رنگ نارنجی به دلیل تغذیه گل بهار توسط مرغ می باشد  هرچند زرده ی تیره تر طعم دلچسب تری دارد .

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی