به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

رول پک پلاسما اتوکلاو 5 سانت

مدل: 5 سانت
دسته بندی: وی پک
شناسه محصول: 5958

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

رول پک استریل اتوکلاو

  • یکی از تجهیزات پزشکی پرمصرف رول بسته بندی استریل می باشد که به روی وی پک معروف است. این وسیله با استفاده از کاغذ و فیلم مدیکال کیفیت و زمان استریل ماندن ابزار جراحی و دندانپزشکی را در فرایند استریل افزایش می دهد و از استانداردهای جدید سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت کشورمان نیز بهره مند می باشد.رول های وی پک به گونه ای ساخته شده است که ابزار داخل آن به راحتی توسط کاربر دیده می شود. این محصول از تنوع سایز بالایی برخوردار می باشد. رول های بخار و اتیلن اکساید با طول 200 و رول های پلاسما با طول 70 سانتی متر ارائه شده اند که تمامی آن ها در عرض های 5، 7,5، 10، 15، 20، 25، 30، 35، 40 و 50 سانتی متر تولید و عرضه می گردند.
  •  
  • رول پک پلاسما اتوکلاو عرض 5 سانت:
    •  این محصول از مدل رول پلاسما می باشد که مختص استفاده برای دستگاه های اتوکلاو پلاسما می باشد و دارای ابعادی به طول 70 و عرض 5 سانتی متر می باشد.
    •  بسته بندی مدیکال با این محصول دارای مزایای بسیاری می باشد
    • در محیط های مرطوب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همچنین به عنوان یک سد باکتریایی در برابر میکروارگانیسم ها عمل می کند.
    •  باز کردن بسته بندی توسط کاربر به راحتی انجام می‌ شود و او را با مشکل خاصی روبرو نمی کند همچنین هنگام باز کردن بسته بندی میزان وجود پرز بسیار کم بوده و می توان به جرات گفت دارای هیچ پرزی بر روی ابزار نمی باشد پس هیچ حساسیتی را برای افراد ایجاد نمی کند.
    •  همچنین به دلیل فیلم شفاف و قسمت نایلونی تمامی ابزار درون آن قابل دیدن است و به همین علت از خطای اپراتور در تشخیص ابزار جلوگیری به عمل می آورد.
    •  وزن بسته بندی با این محصول بسیار ناچیز خواهد بود.
    •  رول پک پلاسما اتوکلاو عرض 5 سانت را می توان به درخواست مشتری نیز چاپ و طراحی نمود این محصول به سه رنگ آبی، سبز و شفاف تولید می شود.
    •  
  •  توجه: محصولات با کیفیت بایستی دارای نشانگر پلاسما باشند در غیر این صورت از خرید آن ها جدا خودداری فرمایید. هنگامی که عمل استریلیزاسیون انجام می‌ شود نشانگرها طی فرایند استریل تغییر رنگ می‌ دهند به همین دلیل وقتی که در انبار باشند کاربر به راحتی می تواند تشخیص دهد که کدام یک از بسته‌ ها استریل شده و می توان آن ها را استفاده نمود و کدام یک از بسته ها هنوز استریل نشده و باید در دستگاه اتوکلاو قرار بگیرند.
  •  
  • محصول معرفی شده را می توان در مکان های مختلف از جمله دندانپزشکی ها، بیمارستان ها، لوازم آرایشی بهداشتی و تمامی موارد استریلیزاسیون استفاده نمود مشخصات نوشته شود. لازم است تا با توجه به نوع دستگاه اتوکلاو مدل رول استریل انتخاب گردد. فروشگاه آنلاین آریا طب رول پک پلاسما اتوکلاو عرض 5 سانت را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می دهد برای خرید می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید تا در کمترین زمان ممکن این محصول را درب منزل یا محل کار خود دریافت نمایید.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی