به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه هایفو دلتا

مدل: Hifu Delta
شناسه محصول: 6353

تماس بگیرید

  • دارای ۷ کارتریج قابل شارژ با عمق نفوذ های مختلف برای نواحی متفاوت
  • قابلیت استفاده برای لیفت صورت ، گردن و بدن
  • قابلیت استفاده برای جوانسازی و رفع خشکی واژن تنگ کننده و روشن کننده واژن با استفاده از هندپیس مخصوص

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستگاه هایفو دلتا دو هندپیس Hifu Delta

  • توضیح دستگاه هایفو دلتا دو هندپیس : اولتراپی روش غیر جراحی و غیر تهاجمی می باشد که با کمک امواج فراصوت به شدت متمرکز هایفو به منظور لیفتینگ، سفت کردن و یکنواخت سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد و تنها فناوری غیر تهاجمی است که سازمان غذا و داروی آمریکا ( FDA ) به منظور لیفت خط ابرو، گردن، گونه و ناحیه دکولته تایید کرده است. این روش در واقع همان تکنیک هایفو می باشد که امروزه به صورت های مختلف ارائه گردیده است. هایفو یا همان اولتراپی همانند سایر درمان های لیفتینگ پوست مثل لیفت نخی، پرکننده ها و بوتاکس شامل تزریقات نمی گردد در این روش سطح پوست دور زده می شود تا انرژی فراصوت با دما و مقدار مناسب به عمق مورد نظر انتقال یابد پس باید گفت که این سیستم بسته های کوچکی از انرژی را به پوست می رساند هر بار یک بسته انرژی حرارتی معادل 60 الی 70 درجه سلسیوس به بافت پوست داده می‌ شود که این حرارت دارای دو اثر از جمله انقباض فوری بافت در عمق مشابه با لیفتینگ صورت از طریق جراحی و تحریک رشد کلاژن های جدید است. هنگامی که به پوست حرارت 60 الی 70 درجه سلسیوس داده می شود سبب می گردد تا کلاژن رشد نماید که این امر از نظر علمی نیز اثبات شده است. انرژی امواج فراصوت هایفو از راه انقباض بافتی و تولید کلاژن های جدید سبب فعال سازی فرایند بازسازی پوست می گردد و در ماه های بعدی منجر به سفت سازی تدریجی پوست می شود در نتیجه لیفت صورت انجام می شود. در این روش از تصویربرداری فراصوت کمک گرفته می‌ شود که این امکان را فراهم می آورد تا پزشک بتواند لایه های بافتی که تحت حرارت دهی قرار می گیرند را مشاهده نماید.

دستگاه هایفو دلتا

  • توضیح روش کار دستگاه هایفو دلتا دو هندپیس : اولتراپی تنها روش زیبایی موجود در دنیا است که از تصویربرداری فراصوتی در طول دوره درمان کمک می گیرد بنابراین همیشه مشخص است که کجای پوست حرارت را دریافت می کند این اطمینان را به وجود می‌ آورد که انرژی به طور ایمن به محل مورد نظر تحویل داده شده و بیشترین فایده را دارد. روش درمانی معرفی شده با استفاده از دستگاه های مخصوصی به نام دستگاه هایفو انجام می شود که مدل های مختلفی از آن در بازار تجهیزات پزشکی و زیبایی موجود می باشد یکی از دستگاه های مربوطه دستگاه هایفو سالن است که توسط شرکت های مختلف به منظور کار در سالن های زیبایی طراحی و تولید گردیده است قبل از کار با دستگاه هایفو سالن لازم است که صورت کاملاً تمیز شود و سپس کرم بی حسی به مدت 20 دقیقه بر روی قسمتی که قرار است تحت درمان قرار بگیرد زده می شود تا درمان دردی به همراه نداشته باشد گاهی اوقات نیز مسکن تجویز می شود همچنین قسمت هایی که باید تحت درمان قرار بگیرد علامت زده می شود که این اطمینان را به ما بدهد که بیمار تعداد صحیحی از خطوط درمانی را در نواحی درست دریافت کرده است. در طول درمان از ژل فراصوت به منظور تماس آسان با پوست استفاده می شود سپس دستگاه هایفو سالن به آرامی بر روی پوست فرد قرار داده می شود و درمان با انتقال انرژی متمرکز فراصوت به لایه های مختلف پوست آغاز می گردد طول دوره درمان 45 الی 60 دقیقه زمان می برد که در این مدت زمان از مبدل های مختلف به منظور هدف گیری لایه های مختلف پوست کمک گرفته می شود با توجه به ناحیه صورت به ترتیب از مبدل های 1,5، 3 و 4,5 میلی متری برای رساندن انرژی به لایه های درم، عمق پوست و سیستم اپونورتیک عضلانی سطحی مورد استفاده قرار می گیرد. بیمار به صورت عمیق حرارت را احساس می‌ کند که قابل تحمل خواهد بود. فرآیند بازسازی با استفاده از این روش بلافاصله پس از درمان شروع شده پس اثر لیفتینگ بلافاصله قابل مشاهده است اما با این حال ممکن است اثرات کامل درمان حدود 3 الی 6 ماه به درازا بکشد زیرا تحریک کلاژن برای تولید طبیعی در بدن نیاز به گذر زمان دارد با استفاده از دستگاه هایفو سالن نتایجی از قبیل افزایش حالت ارتجاعی پوست، نرم تر شدن بافت پوست و یکدستی رنگ پوست حاصل می گردد که این نتایج 12 الی 18 ماه ماندگاری دارند. البته ناگفته نماند که نتایج ممکن است برای افراد مختلف به دلیل داشتن پوست های مختلف متفاوت باشد.

دستگاه هایفو دلتا

  • مهم ترین ویژگی دستگاه هایفو دلتا دو هندپیس : مهمترین ویژگی دستگاه هایفو دلتا دو کاره بودن آن می باشد که از دو هندپیس با دو کارایی مختلف برخوردار است هندپیس لیفت و رفع افتادگی بافت پوست صورت که در برخی از نواحی بدن نیز قابلیت استفاده دارد و هندپیس لیفت و رفع افتادگی بافت واژن که کاملاً بدون درد درمان را انجام می دهد این ویژگی سبب گردیده است که محصول معرفی شده از دستگاه های کاملاً مقرون به صرفه و از به روزترین دستگاه های زیبایی موجود در بازار در سال 2018 میلادی باشد. دستگاه هایفو دلتا سبب تلاقی امواج اولتراسونیک در عمق پوست در محل کلاژن گردیده که با کمک کاتریج در یک نقطه متمرکز می شوند و اثرات یکدیگر را تشدید و تقویت می کنند. این روش درمانی حرارتی بین 65 تا 70 درجه سانتی گراد تولید می کند که بهترین طیف دمایی برای ساماندهی و تحریک کلاژن ها در بافت فرسوده صورت و واژن می باشد و منجر به سفت شدن و لیفت بافت آن ها می گردد. دستگاه هایفو دلتا از دو هندپیس مجزا برخوردار بوده که از امواج اولتراسونیک یا امواج صوتی بهره می برد. روش درمان با کمک این دستگاه کاملا بدون خطر و عاری از هرگونه عوارض جانبی می باشد و در طراحی آن و همچنین هندپیس های آن از اصول ارگونومیک پیروی شده است تا بتواند به صورت کاملا ایمن درمان را انجام دهد و از پزشک بیمار نیز محافظت نماید.

ویژگی های دستگاه هایفو دلتا دو هندپیس : 

  •  تایتینگ کردن
  • رفع افتادگی پلک 
  • رفع افتادگی گونه
  • رفع خشکی واژن
  • افزایش تحریک پذیری
  • لیفت و جوانسازی بافت صورت
  • ایجاد مقاومت در بافت واژن در برابر حساسیت ها و عفونت های واژنی 
  • ماندگاری آن حدوداً دو سال به درازا می کشد که بعد از این مدت نیاز به تمدید دارد.
  • نتایج و اثرات مطلوب این روش درمانی در ساعت اولیه درمان کاملاً مشهود می‌ باشد .
  •  
    • به هنگام خرید مواردی از قبیل شرکت و برند تولید کننده، کیفیت دستگاه، رعایت اصول استاندارد و برخورداری از تاییدیه های لازم و ضمانت نامه را مورد توجه ویژه قرار دهید. همراه بودن محصول از ضمانت نامه نشان از ایمن بودن آن دارد و کاربر می تواند با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار دهد. دستگاه معرفی شده را می توانید با صرف کمترین زمان ممکن و در هر مکانی که هستید از فروشگاه آنلاین آریا طب خریداری کرده و خریدی ایمن و مطمئنی را با ما تجربه نمایید.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی