به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه جوانسازی و پاک کننده صورت

مدل: serita Facial Cleansing Instrument
شناسه محصول: 5590

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستگاه جوانسازی و پاک کننده صورت

  • توضیح دستگاه جوانسازی و پاک کننده صورت : افراد در هر سن و با هر نوع پوست که باشند ممکن است بنا به دلایل مختلفی همچون قرارگیری در معرض نور خورشید، استعمال دخانیات، استرس و ... دچار پیری زودرس شوند پس این عارضه به سن و نوع پوست ارتباط چندانی ندارد. پیری زودرس سبب می شود تا اعتماد به نفس افراد به شدت کاهش پیدا نماید. غالباً بانوان بیشتر از افراد دیگر نگران پوست خود بوده و به دنبال راه هایی به منظور جوانسازی و حفظ طراوت و شادابی آن هستند. روش های بسیاری به منظور حفظ شادابی و سلامت پوست وجود دارد که برخی از آن ها روش های خانگی و سنتی به حساب می آیند. اگر به دنبال راه حلی موثر برای جوانسازی پوست خود هستید توصیه می شود از دستگاه های جوانسازی پوست استفاده نمایید تا به نتایج ایده‌آل و مطلوبی دست یابید. روش های خانگی و سنتی گرچه مفید هستند اما نمی توانند نتیجه موثری همچون روش های کلینیکال از خود بروز دهند. به روشی که پزشک با کمک تجهیزات مدرن همچون لیزر، امواج رادیویی، تزریق‌ ژل و ... باعث تغییراتی بر روی بافت های پوست شده و بدین ترتیب موجب شادابی و جوانسازی آن می شوند را روش کلینیکال می گویند. در این روش ها باید از بهترین دستگاه های جوانسازی پوست کمک گرفته شود تا شاهد نتایج مثبت باشیم در غیر اینصورت پوست ممکن است با آسیب های جبران ناپذیری مواجه شود. زیبایی صورت و پوست از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و اکثر افراد به آن توجه زیادی دارند به همین دلیل برای زیبایی، اهمیت به پوست و مراقبت از آن در اولویت می باشد.

ویژگی های دستگاه جوانسازی و پاک کننده صورت :

  • پاک کنندگی
  • جوانسازی و لیفت پوست
  • افزایش حالت ارتجاعی پوست
  • کاهش منافذ باز و اصلاح چربی پوست 
  • ابزار پاک کننده و جوانساز صورت، سبک و قابل حمل با کاربری آسان
  • مشخصات فنی دستگاه جوانساز و پاک کننده صورت : دستگاه جوانسازی و پاک کننده صورت یکی از ابزارهای جوانسازی صورت می باشد که با ابعادی بسیار کوچک طراحی و تولید گردیده است از همین رو بسیار سبک بوده و قابلیت حمل داشته و کار را برای کاربر آسان نموده است و دست او را دچار خستگی نمی کند. دستگاه جوانسازی و پاک کننده صورت از سه حالت مراقبتی Lead - in، پاک کنندگی و مرطوب کنندگی برخوردار می باشد. استفاده از این محصول در فواصل زمانی مشخص و طی چند جلسه اثرات مثبت و خیره کننده ای را به همراه خواهد داشت. دستگاه جوانسازی و پاک کننده صورت از چهار عملکرد یون مثبت، یون منفی، RF و لرزش برخوردار می باشد که هر یک از این ها وظیفه مخصوصی را به عهده دارند. یون مثبت به عنوان پاک کننده و تمیز کننده پوست عمل می نماید. یون منفی مواد مغذی را جذب می کند. عملکرد RF نیز گرمایشی بوده و باعث بسته شدن منافذ باز می گردد. لرزش دستگاه نیز سبب ارتعاش فرکانس بالا شده و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد.
  • نکات مهم : برخی از افراد به منظور رسیدن به زیبایی و جذابیت مورد نظر خود بدون اطلاع و آگاهی از روش های مناسب هزینه های هنگفتی را پرداخت کرده اما به نتیجه مطلوب دست نمی یابند که این امر موجب کاهش اعتماد به نفس و در نتیجه نا امیدی آن ها می گردد بنابراین بهتر است به منظور دستیابی به زیبایی پوست و صورت ابتدا به پزشک متخصص زیبایی پوست مراجعه نموده تا ایشان با نمونه برداری از پوست بهترین روش درمان و استفاده از دستگاه مخصوص متناسب با پوست را تجویز نماید زیرا هر دستگاهی مناسب یک جنس پوست بوده و نباید برای هر پوستی از هر روشی استفاده کرد پس تجویز پزشک بسیار ضروری است. روش های کلینیکال با استانداردهای روز پزشکی انجام می‌ شوند به همین دلیل تاثیر بسیار زیادی بر جوانسازی پوست می گذارند و یک جایگزین بسیار مناسب برای روش های قدیمی و خانگی به شمار می روند.





  •  
  •  
  •  
  •  
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی