به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه تست قند خون بیورر GL42

مدل: GL42
شناسه محصول: 348

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستگاه تست قند خون بیورر GL42

دیابت چیست؟ دیابت بیماری است که در آن میزان قند در خون فرد بیش از حد بالا میباشد زیرا بدن نمیتواند آن را به درستی استفاده کند . همانطور که میدانید کنترل دقیق قند خون در جلوگیری از عوارض دیابت بسیار تاثیر گذار است. افرادی که انسولین تزریق میکنند یا دچار افت قند خون میشوند باید به توصیه پزشک روزانه میزان قند خون خود را اندازه بگیرند. از سال 1980 تست قند خون بصورت روزانه توصیه شده است . در گذشته برای این کار بیماران به آزمایشگاه مراجعه میکردند اما امروزه با ساخت دستگاههای تست قند خون خانگی این مشکل برطرف شده است. تا حدود دهه 80 میلادی تست قند خون فاقد دستگاه بود یعنی فقط از یکسری نوارهایی تشکیل شده بودند که در تماس با قند خون دچار تغییر رنگ میشدند.  چیزی که در اینجا اهمیت دارد میزان دقت دستگاه است تا نتیجه دقیق به ما بدهد. تعدادی شرکت سازنده ابزارهای اندازه گیری سلامت، اقدام به ساخت دستگاه تست قند خون کردند. یکی از این شرکت ها، شرکت بیورر می باشد که محصولات آن جایزه های معتبری دریافت کرده است. دستگاه تست قند خون که شرکت بیورر ساخته دارای 480 مورد حافظه است و میانگین نتایج را نشان میدهد. صفحه نمایشگر بزرگ دارد که روی آن میانگین نتایج ، هشدار باتری، ساعت و باتری قابل مشاهده میباشد. برای تست احتیاج به 0.6 میکرولیتر خون است و بعد از 5 ثانیه نتیجه را نشان میدهد. در بعضی از دستگاهها کد بسته نوار از یک بسته به بسته دیگر متفاوت است و برای استفاده باید کد را وارد کرد . اما این دستگاه احتیاج به وارد کردن کد ندارد و بعد از وارد کردن نوار، کد را شناسایی میکند.

پس از گرفتن خون توسط قلم لنست ، نمونه خون را روی نوار قرار داده و در دستگاه بگذارید . در دستگاههای مختلف از 3 تا 60 ثانیه طول میکشد تا نتیجه نشان داه شود . در این مدل بعد از 5 ثانیه نتیجه تست را مشاهده خواهید کرد. استفاده از دستگاه تست قند خون برای کسانی که افت قند خون دارند یا انسولین تزریق میکنند الزامی میباشد. این دستگاه قابلیت میانگین گیری از نتایج در بازه زمانی 7،14،30،90 روز است. دارای یک باتری سکه ای می باشد. تعداد 10 عدد سوزن،10 عدد نوار لنست، یک باتری سکه ای و کیف نگه دارنده از اقلام همراه این دستگاه میباشد.

راهنمای خرید دستگاه تست قند خون بیورر GL42

برای انتخاب این دستگاه باید به شاخص هایی توجه کنید تا بتوانید انتخاب بهتر داشته باشید . دستگاههای تست قند خون موجود در بازار بطور معمول اندازه یک کف دست هستند که بزرگتر و کوچکتر از آن نیز وجود دارد. این دستگاه با باتری کار میکند. در جعبه این دستگاه تعدادی نوار تست وجود دارد که نمونه خون را روی آن قرار می دهیم و در دستگاه میگذاریم . هر نوار یکبار مصرف است و باید پس از مصرف آن را دور بیاندازیم. دستگاههای مختلف ، قابلیت هایشان از نظر این شاخص ها متفاوت است و مسلما دستگاههای دقیق تر قیمت گران تری نیز خواهد داشت. قبل از استفاده از دستگاه راهنمای آن را مطالعه کنید و از نوارهای شکسته یا تاریخ گذشته به هیچ عنوان استفاده نکنید.

شکل فیزیکی دستگاه

دستگاه تست قند خون بیورر GL42  یک دکمه خاموش و روشن دارد . باتری در پشت دستگاه قرار میگیرد. کنار دستگاه یک دکمه برای تنظیمات دستگاه است. نوار تست، سوزن، باتری و کیف نگه دارنده در بسته این دستگاه وجود دارد.

دیگر ویژگی های دستگاه تست قند خون بیورر GL42

          نتیجه را سریع نشان میدهد

          را دارد قابليت ميانگين‌گيري از نتايج

           قابليت تعيين وضعيت انجام تست

          کاربری خانگی دارد

          زمان پاسخگويي به تست5 ثانيه

          حداقل خون مورد نياز0.6 ميکرو ليتر

          حافظه ذخيره نتايج

          توضيحات حافظه داخلي ذخیره 480 تست

          بصورت خودکار خاموش میشود

          قابليت خون گيري از ساير نقاط بدن

          دارای کابل اتصال به کامپیوتر است

          امکان تنظيم هشدار

          مشخصات صفحه نمايشLCD بزرگ و خوانا

          نمايشگر تاريخ و ساعت

          منبع تغذيه باتري

          نوع باتري غير قابل شارژ

          نمايشگر تعويض باتري

          بدون نیاز به وارد کردن کد

 

  • بیورر Beurer

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی