به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه بن ماری جوش و سرولوژی رایمند طب

مدل: جوش و سرولوژی درب شیبدار
دسته بندی: بن ماری
شناسه محصول: 7270

تماس بگیرید

  • دارای درب شیبدار
  • بدنه داخلی و خارجی از جنس استیل
  • تنظیم دما از دمای محیط تا 100 درجه سانتیگراد

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستگاه بن ماری جوش و سرولوژی درب شیبدار

دارای بدنه داخلی و خارجی از جنس استیل ۳۰۴

سیستم کنترل دما میکروکنترلر (PID)

قابلیت تنظیم دما از دمای محیط تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد

دارای سیستم هشدار ۱± درجه از دمای تنظیمی

تلرانس دما ۵ / ۰ ± درجه سانتیگرادK

جهت گرم کردن آرام آرام و یکنواخت کردن دمای محلول در بازه زمانی معین در آزمایشگاه های بالینی، شیمی، مواد غذایی، داروسازی، تحقیقاتی، کلینیکی، آب و فاضلاب و….. استفاده میشود. محدوده دمایی دستگاه از دمای محیط تا نقطه جوش آب، 100 درجه سانتیگراد می باشد البته در مناطق مختلف بسته به ارتفاع از سطح دریا نقطه جوش آب متفاوت می باشد

بن ماری یا حمام آب دستگاهی است که برای تست های آزمایشگاه مانند : تست انعقادی و تست های آنزیمی از آن استفاده می کنند ، کاربرد دیگر دستگاه بن ماری استیل برای گرم کردن محیطی که به حرارت غیر مستقیم نیاز دارد و همچنین گرم کردن محلول ها با دمای حرارت یکنواخت می باشد . ویژگی های دستگاه بن ماری استیل موجب توجه کاربران زیادی به این محصول شده است . ویژگی های آن عبارتند از : سیستم کنترلر دیجیتالی PID ، قابلیت تنظیم دما که از دمای محیط  تا 100 درجه سانتی گراد قابل تنظیم لست ، مجهز به سیستم هشدار دهنده برای کاهش و افزایش دما بیش از حد طبیعی و همچنین سیستم هشدار دهنده برای کاهش آبی که درون مخزن قرار دارد می باشد ، دقت دمایی دستگاه 0/1+_ درجه سانتی گراد است ، با توجه به مقدار آبی که درون مخزن قرار دارد دارای سیستم روشن سازی المنت پشتیان است ، این دستگاه با حجم های مختلفی مانند 15-27-45-60  لیتری طراحی شده است و در آخر دارای یک درب از نوع شیب دار می باشد . به طور خلاصه می توان گفت ؛ دستگاه بن ماری استیل بدنه ای از جنس استیل گندمی با خاصیت ضد اسید و کابین داخلی با جنس استیل خش دار ضد اسید  می باشد ، جنس استیل دستگاه موجب شده است که پاکسازی آن به راحتی انجام شود و همچنین سیستم کنترل آبی که دارد هنگام کاهش آب به قطعاتی که حساس هستند هیچ گونه آسیبی وارد نمی شود .

بن ماری به منظورم گرم کردن معرف ها و ذوب کردن نمونه ها نیزاستفاده میشود و به عنوان یک قاعده کلی در بن ماری ها ازآب مقطر استفاده می شود و محدوده دمایی بن ماری ها که به طور طبیعی و بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد از دمای محیط تا ۱۰۰درجه سانتی گراد می باشد . این دستگاه به منظور تست های سرولوژیک ، بیوشیمی و تست های دارویی و حتی به منظور انجام مراحل انکوباسیون صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد و به طور کلی بن ماری وسیله ای است که کاربرد گسترده ای در آزمایشگاه های موجود در مراکز تحقیقاتی وکلینیکی و آموزشی و صنایع غذایی دارد.

بن ماری یا همان حمام آب یکی از تجهیزات پزشکی است که در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت انجام تست های آنزیمی و انعقادی را دارد همچنین با کمک آن می توان دمای محلول ها را در زمان مشخص به صورت ثابت نگه داشت. در بازار تجهیزات پزشکی انواع مختلفی از بن ماری با برندهای مختلف وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های خاص و بعضا منحصر به فردی می باشد. به طور کلی می توان حمام های آب را به دو دسته درب شیبدار و درب حلقوی تقسیم بندی کرد. جنس بدنه خارجی آن از استیل و محفظه داخلی آن نیز از استیل خش دار ضد اسید تهیه شده است. این محصول دارای صفحه نمایش ال سی دی کوچکی است که می‌ توان دما و زمان را به راحتی تنظیم نمود همچنین دارای تایمر خودکار می باشد که این قابلیت نیز به راحتی کار با دستگاه افزوده است. درب بن ماری استیل به صورت شیب دار ساخته شده است. در رابطه با آب مورد استفاده برای دستگاه باید بگوییم که آب معمولی نیز قابلیت استفاده دارد به شرطی که کاملاً تمیز باشد اگر زمانی محلول به داخل آب سرازیر شود فوراً باید آب را تخلیه نمود و پس از تمیز کاری محفظه داخلی، آب تمیزی را جایگزین کرد. در رابطه با بن ماری همیشه باید توجه داشته باشید که حوضچه آن آب کافی داشته باشد و میزان و حجم آب از مقدار مشخصی پایین‌ تر نیاید زیرا پایین آمدن آب بیش از مقدار معین باعث خرابی قطعات حساس دستگاه و چه بسا آتش سوزی می شود پس توجه به این امر بسیار ضروری است. ویژگی برتر بن ماری داخل استیل که باعث فروش بیشتر آن شده، کنترل سطح آب حوضچه به صورت خودکار می باشد این خاصیت باعث می شود تا هیچ صدمه ای متوجه قطعات حساس نباشد همچنین به دلیل جنس بدنه و محفظه داخلی خود به راحتی تمیز می شود که همین امر موجب شده است تا نظر بیشتری از کاربران را به سوی خود جلب نماید. دقت دمای بن ماری داخل استیل 0/5+_ درجه سانتی گراد است تنظیم دمای این دستگاه نیز از دمای محیط الی 100 درجه سانتی‌ گراد امکان پذیر می باشد. در صورتی که دما از حد معمول بالا یا پایین تر رود به کاربر هشدار می دهد. در هنگام کار با دستگاه باید کاملا دقت نمود تا محیط خالی از هرگونه مواد احتراقی و قابل اشتعال باشد همچنین هنگام تماس با حمام آب نیز باید وسایل حفاظتی را به کار گرفت و بدینگونه مانع از سوختگی شد از دیگر نکات برای رعایت ایمنی استفاده از پریزی است که به سیم تخلیه برق در زمین مجهز باشد. گرچه کار با دستگاه به دلیل ویژگی هایی که دارد بسیار راحت است اما باید در نظر داشته باشید که ایمنی در بن ماری از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و نباید نسبت به آن بی توجه باشیم.

بن ماری آزمایشگاهی دیجیتال

  • رایمند طب

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی