به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه بخور امسیگ US 488

مدل: امسیگ
دسته بندی: دستگاه بخور
شناسه محصول: 7838
برند: امسیگ

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

 US 488 دستگاه بخور اولتراسونیک سرد امسیگ

دستگاه بخور سرد امسیگ US488 دارای مخزن 3.2 لیتری می باشد که برای ایجاد رطوبت در محفظه یا فضاهای کوچک مناسب می باشد. دستگاه بخور سرد US488 دارای ولوم خروجی بخار قابل تنظیم است که می توانید بر اساس نیاز خود آن را تنظیم کنید. یکی از ویژگی های این بخور سرد مصرف 25 وات آن است که مصرف برق پایینی دارد. دستگاه بخور سرد اولتراسونیک امسیگ US488 از جدیدترین تکنولوژی بهره می برد و با عملکرد بی صدا و دمای یکنواخت، کیفیت بالای این محصول را نشان می دهد. این وسیله برای تمام سنین مهم و ضروری است و نیاز هر محیط خانه یا کاری است.

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US488 با حجم مخزن 3.2 لیتری قادر است ساعت ها به طور مداوم روشن بماند و فضایی تمیز و عاری از آلودگی و خشکسالی را برای منازل یا اتاق هایی به مساحت 50 متر مربع ایجاد کند. این دستگاه بر اساس استانداردهایی که سلامت و ایمنی بدن انسان را تضمین می کند، از کیفیت ساخت بالا و عملکرد ساده برخوردار است. رطوبت ساز امسیگ US 488 با توان 25 وات و خروجی بخار بسیار کم صدا بوده و با ایجاد رطوبت باعث نرمی محیط می شود. این رطوبت ساز امسیگ از نظر ایمنی نیز بسیار خوب طراحی شده است و با تمام شدن آب دستگاه به صورت خودکار از کار می افتد. شرکت امسیگ با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری متخصصان مجرب توانسته است با تولید محصولات با کیفیت و متنوع در زمینه طراحی صنعتی و تولید تجهیزات پزشکی و با تولید محصولاتی مطابق با استانداردها و عملکرد منحصر به فرد توجه بسیاری را به خود جلب کند. ، با توجه به نیاز مصارف خانگی، مراکز درمانی، بیمارستان ها و باشگاه ها و... برای ارائه به مشتریان

ارائه مدل بخور سرد امسیگ US488
دستگاه بخور سرد امسیگ US488 یک دستگاه بخور رومیزی کوچک با مخزن 3 لیتری است که قادر است تا 30 مترمربع به طور مستقیم رطوبت محیط شما را تامین کند. دستگاه بخور سرد اولتراسونیک امسیگ US488 محصولی با پشتیبانی شرکت رهروان ایساتیس گستر با دو سال گارانتی طلایی امسیگ می باشد. این محصول که توان مصرفی آن کمتر از 25 وات است، مصرف برق بسیار کمی دارد و در صورت پر بودن منبع آب می تواند به طور مداوم کار کند.
تحلیل و نظر کارشناس بازرگانی:
این دستگاه بخور برای تامین رطوبت مورد نیاز در فضاهای کوچک بسیار مناسب است و اگر به قیمت و نام تجاری آمسیگ دقت کنید و این ترکیب را با گارانتی و خدمات پس از فروش منحصربفرد مرتبط کنید، به این نتیجه خواهید رسید که این محصول بهترین قیمت و موثر است، بنابراین همیشه خرید آن توصیه می شود.

ویژگی های دستگاه بخور سرد US488 امسیگ :
• دارای مخزن آب 3.2 لیتری
• مصرف برق بسیار کم 25 وات
• دارای ولوم برای تنظیم قدرت خروجی بخار
• عملکرد خاموش شدن خودکار
• خروجی بخار عالی
• دارای آخرین تکنولوژی روز
• عدم تغییر دما
• عملکرد بی صدا
• مصرف کم انرژی
•ساخت آلمان
• دو سال گارانتی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی