به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستکش وینیل کامفیت

مدل: comfit
دسته بندی: دستکش پزشکی
شناسه محصول: 6858

تماس بگیرید

  • بسته 100 عددی
  • فروش فقط به صورت کارتنی
  • ساخت کشور مالزی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستکش وینیل کامفیت comfit

  •   دستکش وینیل کامفیت که اصولاً شاید شما برای فضاهایی که مطمئن هستید از آلودگی و کثیفی کمتری برخوردار است مورد استفاده قرار می دهید چرا که این دستکش که تولید کشور مالزی است همیشه با بسته بندی خاص خود از مزیت ها و ویژگی های خاصی پیروی می کند؛ البته باید بدانید که شما برای چندین مرتبه نمی‌توانید از دستکش وینیل استفاده نمایید.
  • بدین دلیل که دستکش وینیل کامفیت یک دستکش کاملاً یکبار مصرف می باشد، اما خوب اگر به قیمت خرید دستکش فکر می کنید بهتر است بدانید که این دستکش با قیمت بسیار پایین در بازار عرضه می‌شود که البته کیفیت بسیار بالایی نیز دارد دستکش وینیل کامفیت به دلیل این که از هرگونه پودر به دور است شما به راحتی می توانید از این دستکش استفاده کنید.
  • شما به راحتی می توانید به این نوع دستکش ها اعتماد نمایید، چرا که تمامی دستکش وینیل کامفیت آکبند بوده و به همین خاطر می توان به خرید آن اطمینان کافی داشت و به این خاطر که کاملا بیرنگ هستند به راحتی می‌توان در بیرون نیز از آن استفاده نمود.

دستکش وینیل کامفیت

انواع اندازه دستکش وینیل کامفیت

  • حتی اگر بخواهید که دستکش وینیل کامفیت را در سایز لارج سفارش دهید بهتر است بدانید که این سایز نیز به راحتی یافت می‌شود و شما برای بیمارستان ها و بسیاری از کارخانه ها به راحتی می توانید از این دستکش استفاده کنید، چرا که یک دستکش با کیفیت و ضد حساسیت است.
  •  این گزینه را به هیچ عنوان نباید از یاد ببرید که مواد کلرید پلی وینیل از جمله موادی است که در تولید دستکش دستکش وینیل کامفیت به کار گرفته می شود، به خاطر وجود همین مواد است که این گونه حساسیتی را نمی توانید در این دستکش پیدا نمایید.
  • بسیار مشاهده شده است که افراد به هر دلیلی مجبور به استفاده از دستکش یکبار مصرف می‌شوند، اما به خاطر اینکه ممکن است به دست بچسبد، چسبندگی بسیار بالایی دارد که نمی‌توان استفاده درستی از آن داشت، در این میان استفاده از دستکش وینیل کامفیت می تواند راهکار بسیار خوبی باشد تا دیگر افراد با استرس؛ نگرانی آلرژی و حساسیت دستکش با پوست دست خود روبرو نشوند ؛چرا که برخی از حساسیت ها واقعاً آسیب‌زا می باشند.
  • از جمله ویژگی های بسیار خوب و بارز دستکش وینیل کامفیت بدون شک این گزینه است که به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی به دست انسان نمی چسبد و این مزیت و ویژگی را نمی توان نادیده گرفت.

خاصیت های دستکش وینیل کامفیت

  • خاطرنشان می کنم که دستکش وینیل کامفیت کاملاً خاصیت انعطاف پذیری دارد که باعث می شود شما را در دستان خود به راحتی احساس کنید و به خاطر کشسانی خوب و عالی که دارد اندازه دست را کاملاً قالب گیری می کند و این نکته بسیار حائز اهمیتی برای دستکش وینیل کامفیت می باشد، البته غیر استریل بودن آن نیز از جمله مزیت های بارز آن محسوب می‌شود چرا که دستکش وینیل کامفیت مقداری از دستکش های دیگر ضخیم تر به نظر می رسد که این مسئله را نباید به سادگی از کنار آن گذشت.
  • موارد استفاده دستکش وینیل کامفیت بسیار زیاد است که در اینجا به چند گزینه آن اشاره می کنم شما برای تمیز کاری منزل به راحتی می توانید از دستکش وینیل کامفیت استفاده نمایید و تمیزی را با دقت تمیزی بالا به اتمام رسانید البته بهتر است که کاربرد و استفاده بی نظیر دستکش وینیل کامفیت در انواع آزمایشگاه ها از یاد نبرید.

 

دستکش وینیل کامفیت

 

  •  چرا که استفاده دستکش وینیل کامفیت در فضای آزمایشگاه بسیار پر استفاده می باشد و کادر درمانی و پزشکی قبل از انجام  بسیاری از جراحی ها و یا حتی کارهای ساده تر مانند معاینه نباید استفاده از دستکش وینیل کامفیت را فراموش کنند؛چراکه این دستکش می تواند شما را از انواع باکتری ها دور نگه دارد و بدون شک مزیت و ویژگی اصلی این دستکش همین است.
  •  چرا که به خاطر بی رنگ بودن آن شما باید به این نکته رسیده باشد که هیچ گونه مواد بازیافتی در آن جای نگرفته است و کادر پزشکی با استفاده از این دستکش عموماً کیفیت را حس کرده و دقت عمل خود را نیز بالا می برند.  
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی