به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستکش نیتریل مشکی اوپی پرفکت

مدل: لارج
دسته بندی: دستکش پزشکی
شناسه محصول: 5514

159500

لارج

159500
جزییات

مدیوم

157500
جزییات

اسمال

157500
جزییات

  • در بسته های 100 عددی
  • این محصول کاملا ضد حساسیت تولید شده است
  • سایز لارج موجود میباشد

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
بسته
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستکش نیتریل مشکی

  • به هنگام خرید و انتخاب دستکش های یکبار مصرف ممکن است برای شخص این مشکل پیش بیاید که به دلیل روبرو شدن با دستکش های متنوع، تفاوت آن ها را درک نکرده و گیج و مبهوت بدون انتخاب بماند و نتواند دستکش مناسب را تهیه نماید. سه مدل دستکش یکبار مصرف با نام های نیتریل، لاتکس و وینیل در بازار موجود می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی های یک نمونه از دستکش های یکبار مصرف با نام دستکش نیتریل مشکی بپردازیم اگر تا آخر با ما همراه باشید می توانید متوجه تفاوت این محصول با سایر محصولات گردید.
  • در بین تمامی دستکش های موجود در بازار بهترین انتخاب، دستکش نیتریل است چون مقاومت آن از لاتکس و نرمی و لطافت آن از وینیل بیشتر می باشد علاوه بر این موارد، دلایل بسیار دیگری وجود دارد که همگی به بهتر بودن دستکش نیتریل از لحاظ درجه پزشکی اشاره دارند این محصول کاملا ضد حساسیت تولید شده است و با رنگ های آبی و مشکی ( سایر کشورها با رنگ بنفش و نارنجی ) عرضه می گردد که در ایران بیشتر رنگ آبی آن مورد توجه قرار گرفته است. دستکش نیتریل را معمولا با نام دستکش پزشکی نیز می شناسند. مواد به کار گرفته شده برای ساخت دستکش نیتریل مشکی اکریل، نیتریل و بوتادین می باشد که نوعی پلیمر ترکیبی به حساب می آید و فاقد هرگونه لاتکس و پروتئین است.

دستکش نیتریل مشکی اوپی پرفکت

 

  • نکته:
    •  انتخاب دو رنگ آبی و مشکی برای این محصول به منظور تشخیص پارگی آن می باشد.
    •  دستکش انتخاب شده باید تا 10 سانتی متر حالت کشسانی داشته باشد و اگر تا چند ثانیه آن را بکشید و سپس رها نمایید نباید حالت اولیه خود را از دست بدهد به منظور تست کیفیت می توان با سوزن دو یا سه ناحیه از کف دست را سوراخ کنیم و سپس آن را پوشیده اگر در این هنگام پاره گردد نشان دهنده کیفیت پایین آن می باشد.
  •  
  • ویژگی ها:
    •  فرمولاسیون خاص دستکش نیتریل مشکی باعث شده است. تا مقاومت آن در برابر مواد شیمیایی، سایش و سوراخ شدن افزایش پیدا نماید. از انعطاف بالایی برخوردار است که همین امر سبب شده تا کاربر با استفاده از آن احساس راحتی کند و دستانش دچار خستگی کمتری گردند.
    •  دستکش نیتریل مشکی بر روی مهارت و چابکی دست هیچ تاثیر منفی نمی گذارد. و به جرات می توان گفت بهترین جایگزین برای دستکش های لاتکس است زیرا بر خلاف آن ها موجب ایجاد حساسیت و در نتیجه آسیب و ناراحتی برای کاربر نمی گردد به همین دلیل در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بسیاری برخوردار است.
    •  دستکش نیتریل به راحتی در برابر گرما و سرما تغییر حالت نمی دهد.
    •  دستکش نیتریل در مقایسه با دستکش لاتکس از قابلیت کشسانی کمتری برخوردار است اما با این وجود احتمال سوراخ و پاره شدن آن کمتر است زیرا نسبت به سایر دستکش ها ( لاتکس و وینیل ) ضخیم تر ساخته شده است.
    •  لاتکس در مقایسه با نیتریل مشکی از حساسیت لمس بیشتری برخوردار است اما این حساسیت لمس به اندازه ای نیست که قابل توجه باشد و بتوان از خرید دستکش نیتریل منصرف شد به عبارت دیگر باید گفت که دستکش نیتریل تنها حرکات انگشتان را تحت تاثیر قرار می دهد و هیچگونه تاثیری در حرکات کلی، مهارت و چابکی دست ندارد.
    •  به راحتی از دستان کاربر در مقابل مواد شیمیایی، نفتی، مواد روغنی و حلال های چربی محافظت می کند و کاملا به دست می چسبد و هنگامی که در مراکز پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد به چسب های ضد حساسیت و لکوپلاست نمی چسبد و سبب ناراحتی بیمار نمی شود.

دستکش نیتریل مشکی اوپی پرفکت

دستکش اپی پرفکت مشکی

  • در هر حال اگر برای انجام کاری نیاز دارید دستانتان را کاملا بپوشانید و در عین حال به حس لامسه نیاز چندانی ندارید دستکش نیتریل مشکی آپی پرفکت کاملا انتخاب مناسبی است. امروزه در اکثر آزمایشگاه ها برای اینکه کارگران به لاتکس حساسیت نشان ندهند این دستکش را جایگزین لاتکس کرده اند. دستکش های نیتریل مشکی به دلیل برخورداری از درجه مهارت و چابکی بالا از وسایل ضروری در HPA و CEPR می باشند که از بروز حوادث و ایجاد جراحات جلوگیری می کنند. دستکش نیتریل مشکی در چهار سایز اسمال، مدیوم، لارج، ایکس لارج و در دو مدل پودری و بدون پودر توسط شرکت ها و برندهای گوناگون در سراسر جهان تولید و پس از پشت سر گذاشتن آزمایش ها و تست های مختلف ( کیفیت و استاندارد ) به بازارهای تجهیزات پزشکی به صورت بسته بندی در کارتن ارائه می گردد. دستکش نیتریل بدون پودر مناسب برای استفاده در آرایشگاه ها می باشد به طور کل دستکش نیتریل مشکی و آبی در محیط های شیمیایی، آزمایشگاه ها، مراکز پزشکی، آشپزخانه ها و آرایشگاه ها قابل استفاده هستند. این نمونه از دستکش را در سه دسته پزشکی، صنعتی و عمومی قرار داده می شوند. رنگ آبی آن بیشتر برای دسته های پزشکی و عمومی مورد استفاده قرار می گیرد که نسبت به دستکش های نیترل صنعتی نازک تر هستند زیرا اغلب امور پزشکی به حس لامسه نیاز ندارند. بسیاری از موارد صنعتی نیز وجود دارند که برای انجام آنها استفاده از نیترل با کاربرد عمومی کفایت می کند. خرید دستکش نیتریل مشکی در کشورمان کار سختی نمی باشد زیرا کالایی شناخته شده است و بهترین برندها نیز در ایران در دسترس می باشند. از بهترین برندهای موجود می توان به دو برند OP-PERFECT ( ایرانی ) و SPA ( چینی ) اشاره نمود. تفاوت قیمت فاحشی بین دستکش های نیتریل ایرانی و خارجی وجود ندارد و در حال حاظر تنها دستکش های ایرانی، چینی و مالزی در بازارهای تجهیزات پزشکی سراسر کشور موجود می باشد که از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند البته باید خاطر نشان کرد که این محصول در مقایسه با سایر دستکش ها به دلیل مزایای خود قیمت بالاتری دارد. هنگام خرید دستکش باید بدانید که ایمنی و محافظت تا چه اندازه برای شما اهمیت دارد و با توجه به آن مناسب ترین دستکش را انتخاب نمایید.

دستکش نیتریل مشکی اوپی پرفکت

دستکش پزشکی مشکی

  • دستکش های معاینه نیاز است به منظور کارایی بهتر از درجه کیفیت بالایی برخوردار باشند به همین دلیل ضروری است که مناسب ترین آن ها را از برندهای شناخته شده انتخاب کرد. علاوه بر این موضوع انتخاب دستکش کیفیت بالا باعث می گردد که مبلغی که بابت آن پرداخته شده نیز هدر نرفته باشد. دستکش های معاینه تنها اختصاص به فعالیت های پزشکی همچون معاینه، جراحی و ... ندارند بلکه در زمینه های دیگری همچون آشپزی، باغبانی، فعالیت های صنعتی و ... نیز به منظور جلوگیری از انتقال آلودگی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول دارای مدل های مختلف است که هر یک دارای مواد اولیه مختلفی است و ازلحاظ درجه کیفیت نیزبا یکدیگر تفاوت دارند اما همگی در سه اندازه اسمال، مدیوم و لارج تولید می شوند تا با هر سایز دستی سازگاری داشته باشند. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی های دستکش نیتریل مشکی بپردازیم.
  •  
  • دیگر ویژگی ها:
    •  دستکش های نیتریل از نوعی پلیمر ترکیبی به نام اکریلونیتریل بوتادین تولید می گردد که فاقد هر گونه لاتکس و پروتئین می باشد.
    •  فرمولاسیون این دستکش ها به گونه ای است که مقاومت آن را در برابر مواد شیمیایی، سایش و سوراخ شدن افزایش می دهد و از سوی دیگر انعطاف بالای آن باعث راحتی و کاهش خستگی دست می گردد.
    •  این محصول بر روی مهارت دست تاثیر منفی ندارد به همین دلیل همانند دستکش وینیل جایگزین بسیار مناسب برای دستکش های لاتکس محسوب می گردد که هیچ گونه حساسیت پوستی نیز ایجاد نمی کند.
    •  توجه داشته باشید که قیمت این محصول اغلب در مقایسه با دیگر دستکش ها گران تر است.
    •  از دستکش نیتریل مشکی در محیط های آزمایشگاهی، شیمیایی، آشپزی و حتی آرایشگاه ها استفاده می شود.
    •  مقاومت این دستکش در برابر سوراخ شدن سه برابر از مقاومت لاتکس بیشتر می باشد و در مقابل مواد شیمیایی همچون حلال های چربی و روغن به خوبی مقاومت می نماید به همین سبب به منظور استفاده در آرایشگاه ها، مصارف بهداشتی و آزمایشگاه ها کارایی دارد.
    •  هر چند که نسبت به دستکش لاتکس از کشسانی کمتری برخوردار است.
    •  دستکش نیتریل مشکی نیز به صورت غیر استریل و بدون پودر تولید می گردد و همانطور که پیشتر اشاره شد دارای کارایی زیادی می باشد و برای مصارف متفاوتی می توان از آن استفاده نمود.
    •  از ویژگی های برتر آن ضد آب و ضد لغزش بودن است که وسایل از دست کاربر لیز نمی خورند و کار با آن بسیار ایمن است.
  •  
  • تنها مزیتی که دستکش های لاتکس نسبت به دستکش‌ های نیتریل دارند این است که از حساسیت لمس بیشتری برخوردار هستند اما به اندازه ای نیست که این تفاوت باعث شود که دستکش های نیتریل در جایگاه بدی قرار بگیرند رنگ این دستکش به رنگ مشکی است که به راحتی پوشیده می‌ شود و دست با آن احساس خستگی نمی کند. بسته بندی دستکش نیتریل مشکی نیز به صورت بسته های 50 جفتی است که ده عدد از این بسته ها در یک کارتن جای می گیرند. انواع دستکش های معاینه با کیفیت بالا و قیمت مناسب را می توانید از فروشگاه آنلاین آریا طب خریداری نمایید.
  • بدون پودر

  • نیتریل

  • اپی پرفکت

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی