به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستکش لاتکس بیومکس

مدل: لارج
دسته بندی: دستکش پزشکی
شناسه محصول: 3908

تماس بگیرید

لارج

تماس بگیرید
جزییات

مدیوم

تماس بگیرید
جزییات

اسمال

تماس بگیرید
جزییات


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستکش لاتکس بیو مکس L

دستکش های لاتکس بدون پودر دارای کیفیت عالی تولید شده اند که برای حفاظت از دست و هم چنین رعایت مسائل بهداشتی تولید می گردند . از کاربردهای اصلی اینگونه از دستکش های لاتکس در صنعت پزشکی و به طور گسترده تری در برنامه های پزشکی و دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. دستکش لاتکس بدون پودر مدی سافت برای استفاده افرادی که با دست به طور مستقیم فعالیت می کنند،کاربرد دارند.

  • ویژگی ها:
    •  از دستکش های لاتکس در صنایع غذایی و هم چنین نگه داری و تعمیر،هم چنین در صنایع خودروسازی و هم چنین صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد.
    •  لاتکسی که در تولید این گونه از دستکش ها به کار برده می شود از جنس بسیار با کیفیتی تولید می گردند که موجب می شود که خاصیت کشسانی دستکش را افزایش می دهد که موجب می شود که باعث می گردد موجب آسان پوشیده شدن دستکش توسط فرد می شود.
    •  دستکش لاتکس بدون پودر از یک پوشش داخلی تولید می شود که از هر گونه حساسیت پوستی در بدن افراد جلوگیری می کند.
    •  دستکش های لاتکس دارای کشسانی بالاتر و هم چنین دارای مقاومت بالاتری برخوردار هستند و به همین علت نیز می باشد که از کاربرد بالاتری برخوردار هستند.
    •  پودر موجود در دستکش باعث می شود که به راحتی بر روی دست قرار بگیرد و همچنین پوشیدن آن بسیار راحت باشد.
    •  دستکش های لاتکس از قابلیت های استفاده فراوانی برخوردار می باشند می توان چسبندگی بالای این دستکش ها را به عنوان مهمترین مزیت آن ها نام برد.

دستکش لاتکس بیو مکس S

  • همواره بهداشت و رعایت آن در محیط های گوناگون به منظور جلوگیری از انتقال بیماری و عفونت بسیار مورد توجه می باشد و اهمیت فراوانی دارد بنابراین به منظور رعایت اصول بهداشتی باید از محصولاتی که با سلامتی ارتباط مستقیم دارند مانند دستکش یکبار مصرف، ماسک، ژل ضدعفونی کننده دست و ... استفاده نمود. دستکش ها در انواع مختلف از قبیل لاتکس، وینیل و نیتریل تولید می گردند. دستکش های لاتکس به دو مدل پودری و بدون پودر طبقه بندی می شوند. دستکش های بدون پودر به منظور فعالیت های حساس مثل عمل جراحی مناسب تر هستند اما در موارد دیگری از قبیل خدمات غذا و مواد غذایی، نگهداری و تعمیر، صنایع خودرو سازی و صنایع تولیدی نیز قابلیت استفاده دارند در واقع می‌ توان آن ها را به دو دسته دستکش های آزمایشی و دستکش های جراحی تقسیم کرد. دستکش های جراحی دقت خیلی بالایی دارند و بر اساس استانداردهای بالاتر و به صورت استریل تولید می گردند در حالی که دستکش های آزمایشی به دو صورت استریل و غیر استریل تولید می شوند. دستکش لاتکس بیو مکس با قدرت چسبندگی بالای خود موجب افزایش عملکرد دست و حفظ سلامت آن می شود همانطور که در بالا اشاره شد به دلیل رعایت اصول بهداشتی از این محصول می توان در آرایشگاه ها و آشپزخانه ها نیز استفاده کرد. در کشورمان شرکت های بازرگانی بسیاری نسبت به واردات دستکش های لاتکس با هدف تامین نیاز بازار اقدام کرده اند که از مجوز قانونی نیز برخوردار می باشند. یکی از مهمترین شرکت هایی که محصولات پزشکی آن به بازار کشور ما راه یافته است شرکت سوپرمکس کشور مالزی می باشد که دستکش های لاتکس خود را تحت عنوان دستکش لاتکس بیو مکس و در دو مدل کم پودر و بدون پودر و با سه سایز اسمال ( کوچک ) مدیوم ( متوسط ) و لارج ( بزرگ ) و در بسته های 100 عددی تولید و به بازارهای جهانی عرضه می کند.

دستکش لاتکس بیو مکس M

  • اگر به دنبال خرید دستکش لاتکس بیومکس هستید می توانید آن را از فروشگاه آنلاین آریاطب درخواست دهید برای این منظور به صفحه معرفی محصولات رفته بر روی دستکش با سایز مورد نظر کلیک نموده پس از اضافه نمودن محصول به سبد خرید و تکمیل فرم مربوطه دکمه ثبت را کلیک کرده تا به درگاه بانکی هدایت شوید پس از پرداخت هزینه محصول، سفارش شما ثبت نهایی شده و همکاران ما در اسرع وقت محصول خریداری شده را درب منزل یا محل کار به شما عزیزان تحویل می دهند در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • کم پودر

  • لاتکس

  • بیو مکس

  • غیر استریل

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی