به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دریل کیت Enlarging Hahnenkratt Exatec S

مدل: Enlarging Hahnenkratt Exatec S
دسته بندی: ابزار ترمیمی
شناسه محصول: 3143

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دریل کیت Enlarging Hahnenkratt Exatec S

در کل لوازم دندانپزشکی به خاطر شکل و ظاهر و در ضمن صدایی که ایجاد می کنند ممکن است برای بیمار ترسناک باشد . هنگامی که بیمار در دندانپزشکی قرار دارد ممکن است به علت صدای دریل،و قلاب های تیز و هم چنین ابزارهایی که برای ترمیم دندان به کار برده می شود برای بیمار ترسناک باشد . دریل کیت Enlarging Hahnenkratt نیز یکی از ابزار دندانپزشکی است که موجب ایجاد ترس و لرزش برای بیمار می گردد حتی برخی از بیماران به دلیل ترس از این تجهیزات ممکن است به دندانپزشک مراجعه نکند .

برای استفاده موثر تر از دریل های دندانپزشکی، لازم است حفره های دندانی را پر نمود تا هیچ گونه آسیبی وارد نکند . به دلیل اینکه دریل های الکتریکی با سرعت 250 هزار دور در دقیقه می چرخد و آب را در دهان بیمار می پاشد و اگر این فرآیند اتفاق نیفتد ممکن است به دندان های فرد آسیب وارد گردد . در هنگام استفاده از دریل ،به دلیل اینکه یک لرزشی در دندان های فرد ایجاد می نماید که احتمال ایجاد ناراحتی و آزار برای دندان فرد وجود دارد به همین خاطر قبل از استفاده از دریل به طور موضعی دندان های فرد باید بی حس شده باشد .

از دیگر ابزار آلات دندانپزشکی،می توان به دریل تک سایز کیت اشاره نمود که از جمله ابزار با کیفیتی است که می توان در حوزه دندانپزشکی بسیار مشاهده نمود . دریل دندانپزشکی از جمله تجهیزات دندانپزشکی است که احتمال دارد بیمار از صدای کار کردن آن بترسد . دریل های دندانپزشکی به طور معمول با سرعت 250 هزار دور در دقیقه می چرخد و آب را در دهان شما می پاشد . برای اینکه از روش بهتری استفاده گردد باید قبل از استفاده از دریل حفره های دندانی را کاملا پر کرد . در زمانی که از دریل ها استفاده می گردد باید آب در دهان فرد باشد زیرا که ممکن است به دندان های فرد آسیب برساند . در صورتی که استفاده از دریل دندانپزشکی به علت لرزشی که در دندان های بیمار ایجاد می نماید ممکن است یک احساس ناخوشایندی را برای بیمار به همراه داشته باشد . ولی در کل به علت اینکه در زمان استفاده از دریل دندان های فرد کاملا بی حس شده است بیمار متوجه درد نخواهد شد .

  • پست و کور

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی